viikon 7 plussaajat-pino

triinu
Moikka mammat ja masut!

Miekin huomasin, että maha on kasvanut aika reippaasti, viikkoja nytte 14+5. Nyt odottelen töissä, että milloinkahan muut huomavat =) Sää on jo sen verran lämmin, etten kehtaa enää isohkoja villopaitoja käyttää ja omissa normaaleissa paidoissa näytän ihan keskikehorakentajalta ;)

Eilen kävi kumma juttu: en ole tämän raskauden aikana oksentanut kun kerran ja eilen kotiin lähtiessä huoltsikan pihalla yllättäen laatta lensi :x Olin itsekin ihan yllättynyt, koska muu ten ei ole mitenkään enää huonoa oloa........... ehkä se on jotain jälkivaikutuksia :/ Tai sitten en enää kohta kestä autolla ajamista. Nimittäin bussimatkoista on nyt raskauden aikana tullut ihan tuska, koska, melkein heti rupea yököttämään :x

laitetaan galluppi pystyyn: oletteko ajattelleet käyttävänne lapsellanne kertakäyttö- vai kestovaippoja? Itse olen ainakin päättänyt kokeila kestovaippailua, ainakin kotona. Mites muut?

terkuin: triinu ja "kellutin" 14+5
 
laitetaan galluppi pystyyn: oletteko ajattelleet käyttävänne lapsellanne kertakäyttö- vai kestovaippoja? Itse olen ainakin päättänyt kokeila kestovaippailua, ainakin kotona. Mites muut?

Aion käyttää kestovaippoja. Esikoisen kanssa luovuin ajatuksesta, mutta nyt on sitten kaavat, riisipaperit yms. valmiina. Esikoiselle tehdään myös kestovaipat, on se aikamoinen säästö kuussa, eikä roskakorit täyty sitten niin nopeasti. :D
 
Heipparallaa kaikille !

Täällä viikkoja nyt 16+1 ja ainainen syöminen jatkuu. Pelottaa mennä seuravan kerran neuvolaan, että kuinkahan viisari vilahtaa :LOL: .
Muuten olo on intoa täynnä kuin ilmapallo.

Masu mulla on "pulpahtanut" jo kivasti esiin, ei enää paljon onnistu salaamaan odotusta.

Kestovaippailugallupiin vastaus kertakäyttövaippoja. Esikoisella kestovaippoja kokeilin, mutta se ei ollut mun juttu.

Oikein aurinkoista kevätpäivän jatkoa kaikille ! :wave:

:heart: kuu-ukko ja masuasukki rv 16+1
 
siiri-miina
:heart: MOIKKA :heart:

Eilen oli ultra ja siellä se pikkuinen köllötteli ja sydän löi kovaa vauhtia.
Koko vastasi täydellisesti viikkoja ja muutenkin kaikki oli hyvin.huh kyllä helpotti!
Tilasin juuri neuvolaan ajan, ja se on toukokuun 30 päivä.
Silloinhan on jo 12 viikkoa liki. Niskaturvotus ultraan menen yksityiselle, samalle missä olen käynyt. Pitääkö olla tasan 12 viikkoa vai 13?Siis niskaturvotus ultraan mennessä?
Olen huomannut että väsymys on hieman vähentynyt päivisin ja ruokahalu lisääntynyt =)
Oikeen pelottaa miten sitä painoa tulee.Edellisistä on tullut liki 15 mutta lähtenytkin kyllä imetyksen loputtua.
Käyttekö muuten lenkillä? Juosten vai kävellen?
Itse olen juossut muutaman kerran viikossa mutta taitaa olla paras jättää se nyt ja kävellä vaan reippaasti.
Olen huomannut että jos pikkasenkin lujempaa menee niin tulee pissa hätä heti =) On tää kans aikamoista =)

Koittakaahan jaksella!

T-Siiri-Miina
 
Juuri etsiskelin tätä pinoa, että mihin asti se on ehtinyt pudota. Sillä aikaa Siiri-Miina oli ehtinyt nostaa pinon keulille =)

Kävin eilen ekassa neuvolassa. HB ja paineet ok, muutahan ei sitten otettukaan. Sain niskaturvokelähetteen, joten voin tarkasti sanoa, että viikot tutkimukseen tulee olla välillä 11+6 - 13+0.

Huomenna sitten eka ultra. Jännittää :\| Mies on lyönyt löylyä puhumalla kaksosista. Meillä on niitä kyllä ihan lähisuvussa ja riski kaksosraskauteen on muutenkin näin vanhemmiten paljon isompi. No, kunhan kaikki nyt vaan on hienosti.

Onnistuin eilen välttämään pahan olon syömällä kolmen vartin välein jotain aivan pientä (puolet omenasta, puolet leivästä ym.). Kyllä menee työpäivä mukavasti syödessä :D

Ametisti 8+2
 
Moikka!
Kestovaippoja aion kokeilla. Öisin ja vierailuilla pitänee kuitenkin kertakäyttöisiin turvautua. Siskolta saan aika pinon kertakayttövaippatavaraa =) Syyt kestovaippojen suosimiseen melko lailla ekologiset, aion myös raskauden jälkeen hommata semmosen kuukautiskupin. Eipä kerry sitten enää niitäkään "vaippoja" kaatopaikkoja kuormittamaan ;) Ainakin aion yrittää.
MIkähän toinen kysymys täällä palstalla vilahti..? Ai niin -lenkkeilystä! En ole kovin liikunnallinen ja sekä kävely että juoksulenkit ovat jääneet turhan usein väliin.. :ashamed: Pitäisi varman hankkia koira lenkkikaveriksi. =)

-kanttis 15+4

 
Tuli juuri ultrasta ja kaikki hyvin tässä vaiheessa :wave:
Vauvamme oli kokonaista 1,6 cm pitkä ja viikkoja tänään 8+1, jolloin LA on 21.12. eli tismalleen sama kuin esikoisella. Hän syntyi sitten vasta tammikuussa, katsotaan kuinka käy tällä kertaa...
Pikkuinen sydän siellä sykki :heart:
terkuin Onnellinen Ametisti ja Timppa 8+1
 
May-79
Moi moi!!!

Oli taas päässy tämä tippumaan...

Mittarille toivotan kovasti voimia!!! En voi edes kuvitella miltä sinusta tuntuu, mutta hengessä yritän olla mukana. Jospa se auttaisi ees piristämään...

Mulla oli se rakenneultra synttäripäivänä (10.5.)ja kaikki ok, paitsi että mitat vastas viikkoina 19 ja mulla oli 20. Mutta siis kaikinpuolin ok. Ei kyllä tunnu siltä... Jotenkin tuntuu ettei ookaan... Ehkäpä minäkin hätäilen liikaa kuten Ametisti(?), mutta ehkäpä niin vain käy kun ikää tulee ja muksuja on. Jotenkin liikkeitä on aika vähän... kuulemma kaikki oli kuitenkin hyvin ja kaikki toimi niinkuin kuuluikin. No, katsellaan. Seuraava neuvola on viikolla 21 ja sitä ootellaan. Samalla viikolla onkin sitten pimujen lääkärineuvola ja kaikkee muutakin... väsymys on taattu.

Housuvarasto on nyt suhteellisen suppee... Paidatkin alkaa käydä liian lyhyiksi... Ootan innolla kuukauden päässä oottavaa matkaa Helsinkiin ja Tallinnaan. Jospa se piristäisi ja löytyisi vaatteita. En viitsi paljoo investoida niihin vaatteisiin, mutta jotain kivaa jos vain löytyisi. Kaveri lupasi mulle mammahousuja...jospa ne olisi sopivat. Toivotaan.

Mutta nyt iltapalalle ja unille!!! Peukkuja kaikille ja kyllä se kesä kohta on ovella!!!

Auli 20+5 tai 21.
 
Heissan!

Viikonloppu meni Tampereella siskon luona rentoutuessa =) Siellä oli jo puut hiirenkorvilla ja tuli aivan kesäolo. Ostin kirppikseltä jo muutamia vauvanvaatteita, kun oli niin ihania ja hyväkuntoisia + puoli-ilmaisia. Tai ehkä siksi, että olen hätähousu, enkä jaksanut enää odottaa ;) Joko te muut olette haksahtaneet hankkimaan vauvanvaatteita yms. vauvatavaraa?

Onneksi ametistilla kaikki hyvin ultrassa :heart:

May: Mullakin alkaa olla kova pula sopivista vaatteista, eikä tunnu järkevältä rueta hirveästi ostelemaan, kun käyttöaika kuitenkin aika lyhyt. Ainoastaan yhdet farkut menee enää jalkaan, ja nekin vain koska vyötärö on niin matala, että maha jää siihen yläpuolelle pullottamaan =)

-kanttis 16+2 (ja ei vielä tunnu liikkeen aavistuksiakaan.. )
 
Meillä myös aiotaan käyttää edelleen kestovaippoja, niitä onkin kertynyt tälle tulevalle neloselle jo iso pino (aina huomaa uudenlaisia systeemeitä, ja kun vanhimmat on jo tosi kuluneita, on kiva kokeilla uusia). Harso, hamppu ja villahousut ovat suosikkini.

Nyt viikolla 18 ja risat uskallan jo suunnitella elämää vauvan kanssa. Esikoinen menee syksyllä eskariin, joten loppuraskaudesta on vain kaksi lasta päivisin hoidettavana. Vauvan liikkeet on tuntuneet kolmisen (?) viikkoa, supistelut vähentyneet kun lopetin jumpan, olo muutenkin mukava, kunhan vaan karkkia saa joka päivä... Ehkä sillä yritän korjata väsynyttä oloani pirteäksi jaksaakseni touhuta lasten kanssa.
 
May-79
Äääähh...

Suppareita ollu koko päivän. Jotenkin on jo niiiiiin väsynyt tohon mahan kiristymiseen, mutta minkäs teet. 21 viikkoa ois suurinpiirtein tai siis melko tarkastikin nyt kasassa ja mahaa ei enää piiloteta millään... ja nuo supparit. Pitää taas rauhottaa tahtia ettei tuu lepolomaa lasarettiin. Jännä vaan miten ne supparit tulee maatessa!!! Pitäiskö siis olla koko ajan liikkeessä vai?!

Niistä kestovaipoista... mieli tekis kokeilla niitä, en oo ikinä käyttänyt. Nyt jotenkin on vaan mieli muuttunut tai olevinaan aikaa on enemmän (!). Ehkä se johtuu siitä, että osaan jo hommat kolmen jälkeen ja jotain uutta vois nyt kokeilla. Meinasin Hesan/Tallinnan reissulla katella niitä ja ehkäpä ostaakin. Tehtiin nimittäin ukon kanssa sopimus, että saan sen lomarahoista ainakin 200 euroo ihan vaan tuhlattavaksi!!! Mitähän kaikkee kivaa minä pihi ihminen niillä muka raskin ostaa? Varmaan jotain pientä ja varmasti kaikille muille kuin itselle, heh heh... Onko muut huomannu samaa, että itselle ei juurikaan mitään osteta vaan ukko ja varsinkin muksut tai tuleva vauva saa aina kaikkee kivaa, jännää, turhaa?!

Jumpan muuten jätin jo ekakomanneksella, en vaan jaksanut ja meillä jotenkin aina oli kauppareissu tiistaina just jumpan aikaan. Mutta hyvin on menny näinkin, turhaan vaan maksoin 20 egee siitä jumppakortista. Uimahallissa meinasin käydä, mut sekin on jääny. No, minä en oo koskaa ollu edes kiinnostunut urheilusta, en juuri missään muodossa. Onneksi olen muutenkin hoikka ja kilot ei kerry, vaikka eipä niillekään aina jumppa tai urheilu auta.

Nyt meillä sataa vettä ja saan ihan luvan kanssa olla kotona ja koneella. Tytöt kattoo just 10+2 lastenohjelmaa ja minä vaan naputan, sormet ainakin pysyy kunnossa!!! Ei minusta nyt ees ois hiekkalaatikolle tai kiikkumaan, niitäkään en jotenkin saa itelleni sopimaan. Mikähän minussa lienee.. no, en vaan ole leikkikenttä-äitejä, se siitä.

Mutta nostan nyt tämän ylös, jotta tekin saatte rustailla!
 
Tervehdys tosi pitkästä aikaa taas!

Huh, mitä kiirettä, melkein pääsevät pahat olot unohtumaan! :LOL: Taitaa olla suurelta osin nykyään närästystä, Balancidista apu edelleenkin.

Kiva kuulla, että täällä palstalla on kaikki kunnossa. Meillä on aavisteltu jotain liikkeen tapaista! Ehkä viikko sitten melkein rupesin mukamas tuntemaan jotain, kaikkea kuplintaa on toki mulla ollut muutenkin, mutta vähän niin kuin joku naputtaisi silloin tällöin mahaa mutta epäsäännöllisesti ja sisältä päin. Tämän huomaan etenkin joskus sängyssä lepäillessä tai junassa istuessa. En sitten tiedä, oisko jo... :heart:

Ja masu näkyy nyt kunnolla. Tunsin lapsellista onnea tehdessäni itselleni ystävän lauantaisiin häihin pellavaista pukua, johon olin tosi tyytyväinen ja joka on sillä tavoin kätsysti leikattu, että pitäisi toivon mukaan mennä päälle vielä pitkälle kesään. Väriä voi moni suomalainen vierastaa, mutta mulle se sopi ja tykkäsin: tummahko turkoosinsininen. Tällaiset ilot täälläpäin! :) Puoliso silittelee masua lakkaamatta ja yrittää myös kuunnella sitä ja puhua sille. Napakin on vähän muuttanut muotoaan. Itse en muuta ajattelekaan kuin tuota pientä, joka taitaa kyllä olla kohta jo aikamoinen jötikkä. Nyt rv 17 + 1, mutta kiloja ei oikeastaan ole tullut lisää viikkoihin mahan kasvusta huolimatta, vaikka syönkin ihan hyvin - ne tavalliset leivonnaiset tosiaan aika lailla kadonneet ruokavaliosta. Kohta luulisi painonkin nousevan. Ylihuomenna neuvola, katsotaan, mitä neuvolan vaaka näyttää - ja hemoglobiinimittaus.

Kestovaippakyselystä: kyllä kovasti olen kestovaipan kannalla, ihan ilman muuta. Ei kuitenkaan niin, etten millään suostuisi muita ollenkaan ostamaan, mutta tavoite on kyllä käyttää kestiksiä aina kun on mahdollista ilman suurempia murheita. Siitä en kuitenkaan meinaa ottaa paineita, jos kylässä tai matkoilla on hankaluuksien välttämiseksi pakko tyytyä kertiksiin, tai joskus kotonakin, jos väsy oikein iskee ja kestikset ovat hankalampia, tosin en tiedä, ovatko ne.

Tällaisia täällä tänään, voimia ja kasvavaa masua, toivottelee Kalenteri =)
 
siiri-miina
:heart: moi :heart:
Mulla on toinenkin ultra takana ja siellä kans kaikki hyvin.Pikkuinen oli kasvanut aivan valtavasti kahdessa viikossa =)

Huomenna viikkoja tasan 10. Alavatsa on alkanut pömpöttämään ja housut kiristää oikeen kunnolla jo, pian on housujen osto edessä ja paidatkin alkaa näyttämään pikkuriikkisiltä ja lyhyiltä kun rinnat ovat kasvaneet niin paljon =)

Kahden viikon päästä mulla on ensimmäinen neuvola ja seuraavana päivänä siitä niskaturvotus ultra.

Väsymys on hieman helpottanut välillä ainakin tuntuis siltä, mutta kyllä se perus olemus taitaa vieläkin olla aina nuutunut!

Sais vaan jo kesä tulla ja lämpimät ilmat mutta kun vaan sataa ja sataa :(

Voimia masun kasvattajille ja kesän odotusta!
Meikäläinen taitaa ottaa pienet unet vielä kun on vapaa päivä töistä ettei mene touhutessa koko päivä :LOL: vois vaikka saada jotain aikaakin!!!

T-Siiri-Miina
 
Rv 15+1 ja nyt iskenyt selkäkipu oikein kunnolla, eilinen meni venytellessä ja mies sai olla hieromassa vähän väliä. Eikä auta. Käveleminen vain pahentaa kipua ja alkaa sitten sattua mahaankin.

Maha näkyy muillekin, äitini kysäisi että "onko kasvanut" ja totesin että "jep", niin sanoi että niin oli huomaavinaankin... :whistle:

Närästys myös tullut kiusaksi ja vessassa saan edelleen rampata... Eilen lensi oksennus kaksi kertaa, tosin syynä esikoisen kakkavaippa. :D Mutta olisinko oksentanut, jos en olisi raskaana, sitä en tiedä...

Päivää vaille kuukausi ja pääsen ekaan ultraan. :heart:

Itse nautin noista sadeilmoista. Kesällä on tukala olla, jos/kun aurinko porottaa... :/
 
triinu
moikka täältäkin kaikille!

täällä meni viikonloppu migreenin kourissa. Koko lauantain oli niin hirveä päänsärky, että ei meinanut tolpilla pysyä. Lepääminen vähän auttoi ja sitä harrastinkin tuntitolkulla, koska särkylääkettä en halunnut ottaa. Onneksi nyt alkuviikosta on ollut hyvä ja pirteäkin olo, alkaakohan tästä se "keskiraskauden ihanuus" =) =)

Masu on kasvanut ja pyöristynyt jo ihan kunnolla. Oikein reilunkokoisella paitalla menee vielä nippa-nappa piilon, mutta heti kun laittaa jotain "normaalia" päälle, huomaa varmaan jokainen, että pienin päin ollaan. Ja sehän on mukava se. =) Mulla on yhdellä työkaverilla LA elokuun alussa ja aina välillä katson oikein hiukan kateellisena hänen isoa mahaa =) Mutta onneksi apu kateuteen löytyy oman navan seudulta :LOL: :LOL:

Minäkin suunnitelin, että pitää tästä mennä ostamaan pitemänhelmaisia paitoja. Omat tavalliset paitat kun alkaa tuntua napapaitoilta ;) Lisäksi huomasin kauhukseni :p , että kohta saan hakea isommat rintaliivitkin! Siitä ei ole kun vaja kuukausi, kun kävin uusimassa b-kuppini c-kuppiin ja nyt taitankin tarvita jo d-kupin. No tästä muutoksesta on aviomies ainakin erittäin tyytyväinen ;)

Ensi maanantaina olisi neuvola ja rakenneultra olisi 14.6, niitä täällä nyt odottelen. Lisäksi alkaa reilun kahden viikon päästä kesäloma, ihanaa!! Liikkeita en ole vielä tuntenut, paitsi tänä aamulla työmatkalla autosta tuntui sellainen ihmeellinen muljahdus kohdussa, olikohan se sitä? Kiva olisi, jos liikkeet alkasivat jo tuntumaan....

Täällä taisi joku kysyä, että mitä ollaan vauvalle hankittu. No vauvavaatteita olen pikkuhilja keräillyt jo monta-monta vuotta ja ne ovat äitini luonna säilössä. Meillä on siellä sellainen kiertava paketti, se sisaruksista käyttää, joka tarvii (tosin, tähän mennessä vasta yksi on tarvinnut). Vaunutarjouksia olen pikkuhilja katsellut, mutta mitään mielenkiintoista ei ole vielä löytynyt. Isommat hankinnat olemme kyllä päättänyt jättä syksyyn, koska silloin pääsemme toivottavasti muuttamaan uuden taloon´(nykyään on sitä säilytystilaa kauhean vähän).

Tulipas pitkä vuodatus! Mukavaa viikon jatkoa ja toivottavatsi se aurinkokin palaa taivaalle!

T. triinu ja "kellutin" 15+5
 
Hilipatihippan!

Liinu: Mitä tarkoitat hampulla? Onko se joku hampusta tehty lisäharso vai mikä ja miksi se on sinusta hyvä, mistä olet hankkinut ja onko kalliita? Anteeksi tyhmyyteni, mutta en ole aiemmin kuullutkaan ja kovasti mielenkiintoiselta vaikutti..

Kalenteri: Voi kun täälläkin alkaisivat liikkeet tuntumaan! Tänä aamunakin makasin pitkän tovin sängyssä hiljaa ja tunnettelin mahdollisia liikkeitä, mutta ei.. :ashamed: Tosin lääkäri sanoi silloin ultrassa, että istukka on etuseinämässä, joten liikkeiden tuntemiseen voi täällä mennä vielä pitkästikin. Luultavasti ehdin rakenneultraan ennen liikkeen aavistustakaan. No, eiköhän kaikki ole kuitenkin ihan kunnossa. =)

Viblsp: Närästää täälläkin (etenkin iltaisin) ja ajattelinkin tänään mennä apteekkiin rennietä tms. hankkimaan. Jospa se apu löytyisi..

-kanttis 16+3
 
Joo tarkoitan hamppukankaasta tehtyä lisäimua. Sitä on esim. hampputrikoota, -collegea ja -fleeceä. Ostin hamppufleeceä www.ekopirpana.com ja ompelin saumurilla kaksinkertaisia imuja, taitellun harsopötkön kokoisia. Hamppu on imukyvyltään flanellia parempaa, joten puolet ohumpi imu riittää. Neljä lisäimua ja harso riittää villakuoressa jopa yövaipaksi 2-vuotiaalle.

 
Heippa rallaa kaikille pitkästä aikaa !

Meinaa olla kiirettä, ettei ehdi edes neuvolaterveisiä kertomaan.
Painoa oli tulla tupsahtanut neljässä viikossa kolme kiloa, HUH HUH !!
Mistähän johtuu, ei kai vaan ainaisesta syömisestä. Verenpaine ja hb olivat ihan ok.
Nyt pikkuhiljaa alkaa olo helpottamaan, ei tarvi käydä jääkaapin saranoita niin tiuhaan kuluttamassa. Masukin on tulla pulpahtanut esiin jo ihan kivasti. Housuvarasto alkaa käydä täälläkin aika vähiin. Onneksi on kesä tulossa, niin voi pitää trikoisia shortseja.

Toivottavasti ilmat pian kävisi kesäisemmäksi !

Kaikille masun kasvattajille aurinkoa ja lämpöä 1
toivottelee kuu-ukko ja masuasukki rv 17+2 :flower:
 
Moikka! :)

Niin, niitä muljahteluita tulee aina välillä nytkin koneen ääressä istuessani ja muuten suht rentoutuneessa asennossa. Kanttarelli, kyllä varmaan pian sullakin tuntuvat. Mulla myös istukka etuseinämässä, mutta hyvin alhaalla (eli jos ei nouse niin mahdollinen synnytysongelma; tod.näk. korjaantuu kuitenkin). Ehkäpä sitten sen yläpuolelle jää tilaa nappulan riehua: muljahdella ja naputella.

Olin tänään neuvolassa. Jälkikäteen jäin miettimään, jäikö hb vahingossa ottamatta. Siellä oli tavallisen hoitajan lisäksi harjoittelija paikalla, ehkä saattoi aiheuttaa hässäkkää ja unohtelua. Tuo olisi ollut kyllä kiva tietää, koska hb:han on mulla ollut pieni probleema. En kuitenkaan saanut neuvolantätiä enää puhelimella kiinni.

Lisäraportointia: Joudun taas labraan tarkempiin virtsakokeisiin, proteiinia oli taas, vaikka yritin pesujen ym. kanssa olla huolellinen. Eipä kai siinä mitään, luulen että tarkempi tutkimus antaa taas puhtaat paperit, kun ei oireita ole ollut, mutta hyvä tarkistaa kuitenkin.

Paino noussut kuulemma 180 gramman viikkotahdilla. Ihan ok kuulemma. Verenpaine ok. Kohdunpohja nyt navan kohdalla ja sydänäänet - ihanaa - jyskyttivät 150 kertaa minuutissa -tahtia. :heart:

Kerroinko, että vaunut ostettiin, käytetyt Hartan Skaterit? Mieheni löysi keltaisesta pörssistä. Samoin parkuhälytin on nyt, kehto ostettu jo aiemmin - vielä kun itse sankari aikanaan saapuu, niin ei paljon muuta tarvita! =)

Hienoa loppuviikkoa ja auringonpaistetta! Toivottelee Kalenteri
 
triinu
kanttis: et ole yhdään typerä!!!! itse odottelen jo ihan malttamattomasti maanantaita, että pääsen neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä!! minäkään en ole tuntenut vielä liikkeita ja väkisinkin sitä ajattelee, että onkohan siellä masussa kaikki kunnossa :\| pari viimeistä päivää on ruvennut supistelemaan (tai ainakin supistuksiksi niitä itse arvelen) ja ei niihinkaan osa oikein otta mitään kantaan! Koeta kestä!

triinu ja "kellutin" 16+0
 
Nea
Pitkästä aikaa tänne kirjottelen...
Nyt siis rv 17+6 ja maha on kasvanut kivasti jo ja liikkeitäkin tuntunut melkein pari viikkoa, tosin vasta muutama päivä sitten alkoi tuntumaan selkeitä potkuja =)
Myös täällä on supistellut, on kuulemma ihan vaaratonta jos ei ole säännöllisiä eikä kivuliaita. Lepo auttaa ainakin mulla.
Kaksi viikkoa vielä rakenneultraan eikä millään jaksais odottaa. Onneksi on paljon muutakin tekemistä tässä välissä niin saa muuta ajateltavaa...
 
triinu: Helpottavaa kuulla, ettei sullakaan ole vielä liikkeitä tuntunut. Eiköhän ne tässä kuukauden sisällä kuitenkin.. Ja onneksi sulla neuvola noin pian, kerrohan sitten kuulumisia! =)

nea: Ihanaa kuulla, että siellä jo liikuskellaan ja potkitaankin!

PS: saako samarinia juoda raskaana ollessa?

-kanttis 16+5
 

Yhteistyössä