Viikon 5 jännittäjät

Kaa
Aloitampa jo tälläisen valmiiksi, kun tätikin tuli vieraaksi tänään. Listataas helmikuun alun jännääjät. =)

Kaa........................................kp 1/35...............................yk 1
 
Minä taidan tulla tänne sun seuraksi, koska enhän mä kuitenkaan ole viikolla 4 vielä testaamassa, jos täti osaisi pysyä poissa tästä kierrosta (jota ei kyl tuu tapahtuu)

Red Dragon.......................kp 4/33.....................yk 7.........3. haaveissa
 
Kaa
Morjens Red!

Olen tuhoisan optimistinen ja uskon että tää on meidän viikko. Meikäläisen ekalla "kp nolla" kerralla ei tärpännyt, joten nyt on pakko sitten. =) Tervetuloa jännittämään tähänkin ketjuun!

Kaa............................kp 1/35................yk 1.........1. haaveissa
Red Dragon................kp 4/33................yk 7.........3. haaveissa
 
Kaa
Kaa............................kp 4/35................yk 1.........1. haaveissa
Red Dragon................kp 6/33................yk 7.........3. haaveissa

Korjasin oman kiertopäiväni, kun itse sen mokelsin alussa. Eli nyt on oikein. Mehän ollaan ihan tosiaan samoilla päivillä menossa. Nyt tämän vuodon mukaan minulla pitäisi olla kierron pituus 32 päivää, mutta osaan epäillä että se pitenee. Joten siksi tuo 35. Antaa muualla olla se 32... Eipähän tuu testattua liian aikaisin, jos menkkoja ei kuulu. :p
 
mehän ollaan Kaa:n kanssa tiedetty toisemme jo pitkään, ni meil on sit oma pino, kerran ketään muuta ei ole tänne halunna tulla :D. Olen tuossa viikkopino 4:ssa.. mutta tarkkoja, kun ollaan, ni en ole viel silloin testaamassa..

Mutta tuskin olen viikolla 5.. Mutta ainahan voi yrittää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
no sit mä vaklin teitä tässäkin pinossa :p tosin ite en oo muutoin mukana ko enhä mä oottele menkkojani sillon :p tosin en tiiä muutenkaa millo oottaa.. :D kai lähipäivinä :)
Elähän nyt! Ei niitä pidä odotella. Ne pysyy poissa, ja 9 kk:n päästä teillä suloinen tuhisija kainalossa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
no sit mä vaklin teitä tässäkin pinossa :p tosin ite en oo muutoin mukana ko enhä mä oottele menkkojani sillon :p tosin en tiiä muutenkaa millo oottaa.. :D kai lähipäivinä :)
Elähän nyt! Ei niitä pidä odotella. Ne pysyy poissa, ja 9 kk:n päästä teillä suloinen tuhisija kainalossa :heart:

voi RD! Ku oiskin noin.. mut ko ei se oo ko se kn on myös auki.. senhä tulis olla sulkeutunu jos ois raskautunu.. eli pysyy kii.. mut ko se ei pysynä :(
 
Moi!

Liittyisin joukkoonne, kun putosin juuri viikolta 52. Eli nyt olisi kp 1/28-32 ja alkoi siis yk 2. Historiahan on sellainen, että lokakuun lopussa synnytin vauvamme 13. raskausviikolla (siis keskeytys). Vauvalla oli anenkefalia, eli aivottomuus, mikä ilmeni np-ultrassa. Nyt sitten toiveet korkella, josko kuitenkin saataisiin vielä ensi vuoden puolella vauva syliin asti.
 
Kaa


Tinkatar.....................kp 2/28-32............yk2..........
Kaa............................kp 6/35................yk 1.........1. haaveissa
Red Dragon................kp 8/33................yk 7.........3. haaveissa



Otin jo varaslähdön huomiseen ja lisäsin Tinkataren listalle. Tinkatarelle vielä pahoittelut tapahtuneesta ja tervetuloa tähän meidän "takuuvarmojen onnistujien" listaan. =)
 


Tinkatar......................kp 3/28-32...........yk 2..........
Kaa............................kp 7/35................yk 1.........1. haaveissa
Red Dragon................kp 9/33................yk 7.........3. haaveissa


 
Kaa

Tinkatar......................kp 4/28-32...........yk 2..........
Kaa............................kp 8/35................yk 1.........1. haaveissa
Red Dragon................kp 10/33................yk 7.........3. haaveissa
 
Kaa
Tinkatar......................kp 5/28-32...........yk 2..........
Kaa............................kp 9/35................yk 1.........1. haaveissa
Red Dragon................kp 11/33................yk 7.........3. haaveissa
 

Yhteistyössä