viikon 35 jatkot:)

Heissan!

Se on Annuli sitten varmasti Tauno, joka siellä köllii :D

Joo - kyllä noista yöllisistä orgasmeista on mies repinyt riemua joka kerta... Hänen ei tarvi tehdä enää mitään, sen kuin laittaa valot pois, niin emäntä jo tärisee vieressä kuin viimeistä päivää :LOL:

HenLaille tsemppiä gynekäyntiin. Toivottavasti asioihin tulee valaistusta :hug:

Aurinko B) terkuin, kaneliomena
 
Gynellä käyty ja näytti ihan ok olevan paikat, limakalvo yllättävän paksu tähän vaiheeseen kiertoo, 13 mm folli toisessa munasarjassa. Eli onko mulla nyt vasta näin myöhään tulossa ovis? Vai mitä ihmettä tää nyt on. Samalla otettiin papa ja sain lähetteen muutamiin verikokeisiin. Samalla sain uudet lääkkeet menkkakipuihin jotka oikeesti on tosi kovat. Ja TEROLUTIT joita nyt kokeillaan että saataisko tuo mun kierto normalisoituun ettei heitto ois noin iso. Ei näkyny mitään jälkiä endosta ja se oli tosi iso helpotus mut se meinas ettei ihan varmaks pysty sanoon ku ne ei välttämättä ois ees näkyny tuollasella ultralla.
 
Sellasta mun piti vielä kysyä et kannattaako mun alottaa nyt noi terot jos kerran ovista ei oo vielä tapahtunu vai miten? Ku eikö sillon näy folli tai useempi jos ovis on vasta tulossa? Mut miks ihmeessä mulla sitte ei tuu valkkaria ollenkaan enää jos kerran ovis on vasta tulossa?
 
Pitikin tulla kyselemään Henlain gyne reissusta, mutta olitkin jo kerinnyt ensin!
Mä en osaa sanoa yhtään noista teroista enkä limiksen paksuudesta, mä oon ihan neitsyt niissä asioissa... Eikö se ovis ole (ainakin mun ymmärtääkseni) sitten kun limat loppuu!?!?
Hienoa, että sinulla on nyt lähteneet asiat rullaamaan eteenpäin! Menetkö niihin verikokeisiin sitten heti menkkojen jälkeen? ...mistä sen tietää vaikkei niitä menkkoja enää tulisikaan seuraavaan 9 kuukauteen... :heart:

Mitenkäs Piitu-Liinu?
 
Henlai: Tuosta oviskesta en varmaa osaa mennä sanomaan mutta minusta tuntuis että se olis vasta tulossa jos kuitenki noinki iso folli oli olemassa?? Sanoko se gyne mitään? Oletko tikutellu sitä ovista nyt muuten tässä kierrossa?

Missäs Piitu-Liinu tosiaan on?? Kierto on jo pitkällä??

Annulilla on ollu jännittäviä aikoja! Juu kävin taas sinua vakoilemassa :D . Onneksi kaikki on kuitenki teillä hyvin! Ja ne sinun arvothan oli paremmin kuin tuplaantuneet??

Nanna + P 16+2
 
Nanna, totta täällä on tosiaan elätty taas jännittäviä aikoja. Olihan se hcg enemmänkin kuin tuplaantunut silloin maanantaina, että sen uhteen kaikki hyvin. Nuo vuodot, pienetkin sellaiset, on vaan niin tajuttoman stressaavia. Uskomatonta, että olen ehtinyt käydä tässä vaiheessa ja kaksi kertaa ultrassa ja maanantaina mennään taas :D Tänään näkyi tosiaan jo ruskuaispussikin ja siinä "paksuuntumaa" mikä viittaisi sikiöön. Paljon tapahtuu parissa päivässä, 5+0 ei näkynyt kuin raskauspussi, ja nyt on 5+4.
Yritän rentoutua ja miettiä, etten voi vaikuttaa itse tähän raskauteen. Ja jos huonosti kävisi, se tarkoittaisi että kaikki ei vauvanalulla kunnossa... Sattumoisin nuo ajatukset ei kyllä yhtään rauhoita/lohduta tiettyinä hetkinä...

Henlai, en mäkään osaa tuosta oviksesta juuri mitään sanoa, luulisin kyllä myöskin noin suurehkon follin tarkoittavan vasta sen tuloa. Muistaakseni mun follit oli hoidossa pari päivää ennen punktiota 18-20mm, sen perusteella voisi myös miettiä ettei tuo folli olisi vielä tarpeeksi iso ovulaatioon. Vaikka en kyllä tiedä tarkemmin, voi olla että olen ihan väärässä.
 
HenLai: Luulen myös (niinkuin Annuli tossa sanoi), että ovis olis vasta tuloillaan. Mulla oli myös follit lähempänä pariakymmentä milliä oviksen aikaan ja lääkäri sanoi, että useimmiten ne kasvaa parisen milliä päivässä... Mulla ovis oli muutamassa kierrossa niin myöhään, että tuolloin kasvoi hitaammin eli vaan millin päivässä. Sulla voi tosiaan olla h-hetki tässä seuraavien neljän päivän sisällä.

Silloin kun ite tikuttelin paljonkin ja limoja seurailin, niin mulla heitti muutamassa kierrossa limat tosi paljon ovisaikaan verrattuna. Eli periaatteessa ne "kananmunalimat" oli jo tulleet ja vasta siitä kolme päivän kuluttua ovistikku näytti positiivista.



 
Nyt parin päivän ajan on tullu sellasta tosissaan venyvää limaa ja mahassa on tuntunu vähä nippailuja. Kn on ollu korkeella, tosi pehmee ja auki ihan niinku oviksen aikaan kuuluuki olla. Eilen ei jaksettu laittaa simppoja matkalle mut toissa iltana laitettiin joten jos mulla näillä main on ovis ni ei ainakaan pahasti pitäis mennä pieleen.
 
Maanantai 21.4.2008

miranda-81..........kp 17/28-32............yk9...............2.Toiveissa
HenLai.................kp 22/24-33............yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 39/28-30............yk13............2.Toiveissa



Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela
Annuli81


 
Miranda, tänään oli tosiaan ultra, ja nyt näkyi jo pienenpieni sikiökin, ja lääkäri oli näkevinään myös pienen sydämen läpätyksen. :heart: Itse en kyllä nähnyt mitään, mutta ens viikolla sitä sitten tarkemmin pitäisi nähdäkin. Vuotoa ei näkynyt, lääkäri epäili tuhrun tulleen limakalvoilta taikka kohdunsuulta.
Neuvolaan varasin myös ajan tänään, ens viikolla on ensimmäinen aika. Kyyneleet silmissä oli taas neuvolatädin kanssa puhuessa, niin epätodelliselta kaikki tämä vielä tuntuu...

Missä Piitu-Liinu tosiaan luuraa?? Mitenkäs muut jakselee?
 
Aikainen huomen! :flower: Eksyinpä taas pitkästä aikaa tänne vanhaan kuumeilupinoonkin ja täällähän on tapahtunut - onnea Annulille!

Täällä kärsitään loppuraskaudelle ah niin tyypillisestä unettomuudesta eli tänäänkin olen ollut hereillä klo 04 lähtien :D Vaikka mitäpä väliä sillä näin mammalomalaisena on, koska sitä nukkuu - yöllä vai päivällä! Synnytystä odotetaan kovasti ja ennen kaikkea, että näemme vihdoin ja viimein pikkuisen nyyttimme kasvotusten :heart: Toivottavasti ei mene enää kauaa h-hetkeen... B)

HenLaille tsemppiä kuten myös mirandalle ja Piitu-Liinullekin: kyllä se plussa sieltä pärähtää!

Aurinkoista kevättä teille kaikille toivottavat,

Carmen (vkon 35 pinosta aikanaan plussannut) ja Nirppu 38+2
 
Torstai 24.4.2008

miranda-81..........kp 2028-32............yk9...............2.Toiveissa
HenLai.................kp 25/24-33............yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 42/28-30............yk13............2.Toiveissa



Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela
Annuli81


Missä Piitu-Liinu oikeen on? Ois kiva kuulla missä mennään. Mulla itellä ei mitään uutta kerrottavaa, loppukierrosta pitäis jännäillä mut mulla on sellanen tunne et tästä kierrosta ei tarvi jännäillä ollenkaan vaan kyllä ne menkat sieltä kohta tulee. Laskeskelin että mulla menis oviksen mukaan kierto päälle 30 joten jos menkkoja ei kuulu ni aikasintaan kp 40 meinasin testata. Ei oo ees yhtään sellanen olo et kannattais miettiäkään testausta.
 
Pakko tulla kirjottamaan niin saan 400. viestin kirjoitettua. Tää on sellainen juhlaviesti ;)

Wautsi, Onko sinun vauvasi Carmen meidän 35 viikkolaisten -pinon ensimmäinen syntyjä? En ole edes tajunnut, että olet jo noin pitkällä, vaikka hyvin muistankin sinut!! :eek: Kyllä aika menee lujaa!! Nauti nyt oikein kunnolla ajastasi! :heart:

Mä alan oleen jo huolissani kun Piitu-Liinua ei näy... Meillä on kova ikävä sua :heart:

Henlaille kovasti tsemppiä, ei sitä tiedä mikä yllätys vielä voi tulla! Puhallan plussia ++

Mitenkäs Miranda?

Annulin kuulumiset kiinnostaisivat myös :heart:
 
Minuakin hieman huolestuttaa, että mitäs Piitu-Liinulle kuuluu. Tulehan pian kertomaan kuulumiset! Miten sinä itse Meela voit? Joko masu alkaa näkymään?

Täällä voidaan hyvin ja huonosti. Huonosti siksi, että jatkuva todella kova pahoinvointi on alkanut. Oksentelu alkoi maanantaina ja tänään jouduin ekaa kertaa töissäkin syleilemään pönttöä. Fyysinen vointi on siis todella huono, mutta tästä syystä sitä kyllä kestää kärsiä! Arvelin jo etukäteen, että tulen kärsimään kunnon pahoinvoinnista, ja niinhän siinä kävi.
Hieman pelottaa tänään, kun pidetään meidän tiimin kehittämisiltapäivää ravintolassa, että mites tulee tämän voinnin kanssa käymään. Noh sen näkee sitten, ja jos ei muuta, häivyn vatsatautiin vedoten.

Carmenhan on tosiaan jo loppusuoralla! Paljon onnea synnytykseen ja tulehan kertomaan sitten kun vaavi syntyy!
 
Carmen ihanaa, pian sinullakin on oma pikkuinen sylissäsi. :heart: Minäkin toivoisin että kun olet synnyttänyt tulet kertomaan asiasta ja vauvan mitat. :)

Annuli Tuo pahoinvointi on ikävää, mutta erittäin hyvästä syystä saat kärsiä. ;)

HenLai Pidän oikein paljon peukkuja, että plussa pärähtäis testiin nyt tästä kierrosta.

(.) Eipä mulle kummempia. Odotan sitä ensi viikon lääkäriä kovin. Hiukan kyllä pelottaakin. Kierto on loppusuoralla, mutta eipä mulla ole tämän kierron kanssa odotuksia. On tainnut jäädä petipuuhatkin liian vähälle, kun olen ottanut niin rauhallisesti tämän kierron.
 
Carmenille tsemiä synnytykseen =) En tajunnut minäkään kuinka pitkällä jo olet, vaikka oonkin välillä käynyt kuulumisiasi toukokuisissa katsomassa. Taidat ehtiä vielä saada äitienpäivälahjan suoraan syliin =) :heart:

Paljon onnea ja plussasäteitä kierron lopulle miranda, HenLai ja Piitu!

Laskeskelin just, että meidän pino on jutellut ahkerasti jo kahdeksan kuukautta ja yhdeksäs lähtee justiinsa käyntiin =) Hyvää viikonloppua kaikille :heart:
 
Olipas minua huhuiltu. Pidin tosiaan pientä taukoa tähän palstailuun kun tuntuu ettei nuppi jaksa tätä miettimistä. Nyt ollaan siis jo yk14 ja kp:tkin on jo 17 asti menossa. Ei siis plussaa vieläkään. Yritys on ollut kyllä täys kymppi edelleen. Nyt olikin ovis kp 14 ilmeisesti ja ahkerasti peittoja heiluteltu siitä lähtien.

Täytyy ruveta lukemaan mitä aiempia viestejä mitä muille kuuluu. :)
Jos nyt palais taas mukaan ahkerammin.
Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Perjantai 25.4.2008

Piitu-Liinu...........kp 17/28-30............yk14............2.Toiveissa
miranda-81..........kp 21/28-32............yk9...............2.Toiveissa
HenLai.................kp 26/24-33............yk11............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela
Annuli81


Päivittelin tälle päivälle ja Piitu-Liinulle oikeet päivät. Soitin tän aamun labran tuloksista ni se vaan sano et näissä on jotain häikkää mut ei kertonu ees mitkä ne lukemat oli. Sano vaan et sieltä päin soitellaan niistä tuloksista vielä tän päivän aikana. Saa nähä mikä on tuomio. Tuun heti kertoon ku saan tietää.
 
Pääsin vasta näin myöhään katsomaan pinoa... Kylläpäs täällä on ollut liikennettä!

Se pahoinvointi on kyllä inhottavaa Annuli. Itsellä ei ole hirveästi ollut mutta sillon kun on ollut (kokonaista 7 kertaa oksentanut) niin kyllä se on ollut kamalaa. Mutta niin kuin Miranda sanoi niin siitä on kärsittävä hyvän asian puolesta! Muista syödä usein kaikenlaista pientä ja tietysti juo paljon ;)

Oma vointi on hyvä. Väsymys on aikalailla pois kuvioista, mitä nyt joskus hiukan tekee mieli ottaa lepoa/torkut. Mä olen ollut tuntevinani jotain pientä "mullausta"/erikoista tuolla masussa, mutta en oo varma olisiko se nyt sitä! Ei se ainakaan mitään suolten pulputusta ole. Eikö liikkeet voi alkaa tuntumaan aikaisintaan viikolla 15? Nyt on 14 viikon loppupuoli. Masu alkaa pikkuhiljaa näkymään jos pitää kovin ihon myötäisiä paitoja, mutta kyllä se kumpu vielä läskistäkin menee ; ) Omat vaatteet menee hyvin päälle, mutta farkut tuntuu välillä painavan niin täytyy siirtyä pian mukavamman tuntuisiin pöksyihin.

Toivotaan Henlai että jos sinulla löytyi jotain pientä heikkää niin korjaantuisi tableteilla tms ettei olisi mitään hirveän vakavaa häikkää. Soitteliko ne vielä uudestaan? Tyhmä kysymys, mutta oliko se verikoe missä olit?

Voi olla ihan hyväkin Miranda jos olet ottanut tämän kierron ihan rennosti. Saa vähän sellaista henkistä rauhaa jatkuvalta miettimiseltä. Pian sitten pääsetkin jo lääkärille niin asiat lähtevät rullaamaan lujaa eteenpäin!

Kyllä me ollaan niin kaivattu sinua Piitu-Liinu! Iso hali kun täti oli tullut. Sitten aletaan taas jännäämään kun olet jo oviksen ohittanut! Toivottavasti nappaa kiinni oikein iso vonkale :heart:

Hyvää viikonloppua :heart:
 
UpUpUpUp - pinoa ylöspäin =)

Piitu-Liinulle halitukset :hug:

Tulin katsomaan joko HenLain tulokset on selvillä? Jos jotain löytyi, niin toivottavasti on lääkityksellä hoidettavaa.

Mulla jatkui toi ällötysolo rv:t 6-16. Yrjöiltyä tuli onneksi vaan muutamaan otteeseen. Yhden kerran ehdin just napata autossa miehen tyhjentämän TakeAway-kahvikupin ja vetäistä laatat siihen :x :LOL:

Saattaa noista ainakin osa meela olla jo liiketuntemuksia. Mulla oli tuota samanlaista "kuplintaa" viikolta 14 eteenpäin eikä ne kaikki paikantuneet ollenkaan suolituntemuksiksi. Rv 18 sitten tunsin ihan ekat hennot potkut aamulla kääntäessäni kylkeä :heart: =)

Lueskelin viime viikolla tuolta toukokuisten pinosta, että summerilla ois suunniteltu sektio tämän viikon keskiviikoksi. Hurjan paljon tsemppiä sinne nyytin hakuun ylihuomiselle!

RIEHAKASTA VAPPUA kaikille jo tässä vaiheessa, jos en ennen viikonloppua ennätä käymään.. Mikä taas on varsin epätodennäköistä :whistle:
 

Yhteistyössä