viikon 35 jatkot:)

Kiitos, Meela, tiedosta, että k-napukka ei ole sullakaan kova ollut raskautuessa. Se huoletti tosi paljon...
Testailusta, enköhän mä huomenna sorru apteekkiin taas menemään, kun nyt sattui testit loppua kesken... Olen siis pissinyt tänään neljään testiin, kun ollut niin vaikea uskoa testien olevan kunnossa. Miehen mielestä olen täysin seonnut, kun tuijotan testejä (jotka ovat kaikki neljä rivissä tässä vieressäni) ihan kuin olisivat maailman suurimpia ihmeitä, ja onhan ne niin monen negatestin jälkeen!! Mutta kieltämättä olen sekopäinen testaamisteni kanssa :LOL:

Ettei sulla Meela olisi angiinaa? Mene ihmeessä lääkäriin käymään. Itselläni löytyi alkuviikosta juuri tuo streptokokkipöpö kurkusta, ja antibiootteja nyt siihen vetelen.
 
Annuli kävin äsken uteliaisuuttani kokeilemassa knapukkaa :LOL:
Se oli aika ylhäällä ja puoli pehmoinen.

Testailusta puheen ollen mä testasin kans aika monet testit kun tilasin sillon n. 10 kpl liuskoja jollain tarjouksella ja sitten kävin ostamassa 4 testiä apteekista (eri merkkiä ja eri vahvuisia) oli vaan niin vaikea uskoa... Mulla on kans aika mukava testisarja ja sitä oon niin ihanaa katsella kun viiva pikkuhiljaa tummenee ;) On se kumma, että sellanen pissanen tikku saa pään niin sekaisin!

Mä ajattelin mennä huomenna lääkäriin. Ei tätä kurkkukipua & räkää jaksa enää. Kuumetta ei onneksi ole. Pakko saada joku lääkitys päälle :eek:
 
Jatkan vielä siitä knapukasta, että musta tuntuu että se elää ihan omaa elämäänsä ja muuttuu koko ajan. Nyt kun oikein muistelin niin se oli alkuvaiheessa kun uskaltauduin sitä pitelemään aina eri paikassa ja eri tuntuinen. Mutta kuitenkin samantuntuinen kuin ennekin eli ei ollut kuin kerran sellanen pitkä alhaalla oleva. Osasinkohan kirjoittaa selvästi? Nyt on toisaalta vielä niin aikaista, että kyllä se kerkeää vielä muuttumaan. Mullakin se muutos tuntui vasta sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa. Älä ole siitä napukasta huolissasi Annuli :heart:
 
Annuli iso :hug: sinulle! Kävin taas vakoilemassa :whistle:
Mäkin uskoin vasta kun sain apteekin omaan kaksi viivaa. Onnea ja kovasti tsemppiä, että kaikki menee hyvin ja kyytiläiset pysyvät matkassa :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Ja täällä myös pieni vakooja :D ... Minä tein myös noita testejä aivan mielettömän määrän tammikuussa. Joka päivä piti kattoa onko viiva vahvistunu vai ei, vaikka kovasti yritin ajatella että pitäis malttaa edes odottaa joka toinen päivä, mutta kun juuri sopivasti oli mammaksilta paketti tullu niin eihän sitä pystyny. On se niin hienoa tosiaan nähdä ne kaks viivaa siinä!
Kyllä ne pienet nyt sielä pysyy :heart: .

Onko Mirandalla uutta? Jospa se sinun plussa on semmosta hitaammin ilmestyvää sorttia =) !
 
ONNEA Annuli suuuresti!!! Ihanaa.... :heart: :heart: :heart: Teille tulee jouluvauva(t), maailman paras joululahja!! Munkin oli pako käydä vakoilemassa myös. :whistle:

(.) Aamulla alko tuhruttelee ihan, ihan pienesti, joten täti taitaa matkata tänne päin. Onneksi, ni tämä piina lakkaa. Odotan vain niin kovin loppu kuuta, ni pääsemme lääkärille.
 
Kiitoksia paljon rakkaat vakoilijaystäväiseni! :D :heart: Olen nyt tehnyt niin monta testiä, että uskottava on että raskaana olen, ainakin nyt. Ihanaa kun viiva on jo tummentunut =) Ihan uskomaton tunne. Kaikkea voi vielä sattua, mutta yritän nyt nauttia ainakin tästä päivästä huomisestahan kukaan ei ikinä tiedä...

Miranda, toivottavasti täti pysyisi 9kk pois tai tulisi sitten pian kunnolla kylään! odottelu on inhottavaa. Ihanaa viikonloppua kaikille teille tärkeille palstasiskoille! :heart:
 
Siis herrajestas!!!!!!!!! Mä täällä ihan tärisen ja kyyneleet tuppaa tulemaan väkisin silmiin!
Annuli SYLINTÄYDELTÄ ONNEA :heart: :heart: ja ihanaa yhdeksän kuukauden matkaa kohti maailman parhaita joululahjoja :heart: Jotenkin on sellainen fiilis, että siellä ovat molemmat ;)

Mä tein muuten myös neljä testiä ja jokaikinen niistä on edelleen visusti tallessa. Joskus niitä tulee edelleen ihmeteltyä ja muisteltua sitä hetkeä, kun ne kaksi viivaa ensikerran näki.

Ihanaa viikonloppua kaikille!
kaneliomena ja Elmeri 22+3
 
Kiitos Kaneliomena onnitteluista!! :heart: Minä en vaan pysty uskomaan tätä, taas oli pakko tehdä yksi testi varmistukseksi. Olo on siis todella hämmentynyt mutta onnelllinen!

Mitäs teille kuuluu Elmerin kanssa? Onko sulla jo kovin iso massukka? Saat sen jättimahan mukavasti kesäksi :D Minusta naiset bikineissä mahojensa kanssa ovat niin suloinen näky!
Mukavaa lauantaita kaikille! :heart:
 
Nanna, ei se ole tainnut vahvistua eilisestä, mutta ihan selkeästi näkyy kuitenkin 1 tunnin rakossa olleesta lirupissistä =) Aamulla olin niin unessa kun vessaan raahustin, etten muistanut testata, ihmeellistä kyllä. Ja sittenhän sitä oli kuitenkin taas pakko katsastaa tilanne :D
 
Annuli: Kyllä se epäuskon tunne seurasi mua ainakin ekaan ultraan saakka sinne viikolle 7, kunnes saatiin ensimmäinen kuva jääkaapin oveen todisteeksi :D Toi testaaminen on pitkän odottelun jälkeen aivan normaalia toimintaa ;) Mullakin meni silloin testiviikolla ma-to joka päivä tikkuihin sihtaillessa :D

Mitenkäs teillä mies on jo asian sisäistänyt? Onnea sinne hänellekin oikein paljon :flower:

Meillä menee Elmerin kanssa hyvin =) Käytiin maanantaina neuvolassa ja kaikki on just niinkuin pitääkin mittoja ja sykkeitä myöten. Masu on jo niin iso, että asiasta tietämättömätkin ovat uskaltautuneet kysyä jo laskettua aikaa ilman pelkoa mustasta silmäkulmasta :LOL:

 
Vitsi, että mä oon niin onnellinen Annuli sinun puolestasi :heart:
Testaile ihmeessä vaan kunnon testisarja niin kyllä sitä kelpaa katsella kaikkien negojen jälkeen!!! Musta ihan tuntuikin jo sillon aiemmin, että sä sä saat plussan ekasta Passista...

Täällä podetaan edelleen hirveätä flunssaa. On räät, yskät ja tukkoisuudet eli kaikki muu mutta onneksi ei ole kuumetta. Kävin tosiaan eilen päivystyksessä. Mulla oli aika varattuna ja pääsin sisään lääkärille reilut 2 tuntia myöhässä!!! Kyllä oli pieni sarvi otsassa! :headwall: Sain onneksi penisilliini kuurin. Nielussa ei ollut mitään. Oli kyllä niin "ei yhtään luottamusta herättävä lääkäri" että huh huh! Sillä oli jalassa sellaiset jouluaiheiset aamutossut! Olisi ollut edes reinotossut... Puheli ihan pehmeitä ja alkoi sanomaan, että nyt kun on raskaana niin täytyy sitten vältellä jotain tiettyjä ruokia yms... Luulikohan se etten mä jo tiedä :kieh: Nyt muistaa taas minkä takia on parempi mennä yksityiselle saamaan rahoilleen vastinetta :D

Hienoa, että Kaneliomena sinulla oli hyvä nla käynti. Mä oon menossa tiistaina siihen np-ultraan. Alkaa pikkuhiljaa jännittämään. Mä oon aivan "pee jäykkänä". Menis nyt aika nopeasti, että pääsis kurkkaamaan masuun. Onneksi on jo kerran nähnyt "Pennosen"....

Mullakin alkaa pikkuhiljaa masua näkymään (omaan silmään) onneksi kukaan muu ei vielä näe. Varsinkin iltaisin on hirveä turvotusmasu. Omat vaatteet menee hyvin päälle. Kaivoin eilen kevät takkini esille ja huomasin, että se kiristää jo ja siitä näkyy vähän masua. Pari kolme viikkoa haluaisin vielä olla hissun kissun vaikka aika moni kyllä jo tietääkin salaisuuteni.

Mitenkäs Miranda, Piitu-Liinu ja Henlai?

Meela & Pennonen 10+5
 
Lauantai 5.4.2008

miranda-81..........kp 1/28-32..............yk9...............2.Toiveissa
HenLai.................kp 6/24-33..............yk11.............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 23/28-30.............yk13............2.Toiveissa
Annuli81..............kp 26/28-32.............yk12...........1.Toiveissa



Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
Meela
[/quote]

 
Arvatkaa meinasinko saada eilen illalla sydärin, kun alkoi ihan yhtäkkiä tulemaan pikkaisen ruskeahkoa vuotoa. Olin aivan paniikissa, ja varma että kesken menee. Voihan se tietysti vielä mennäkin, mutta tuo vuoto onneksi loppui jo yöllä. Eihän sitä housuun asti juuri tullut, mutta lugesteronmössön kanssa tuntui, että sitä on paljon. Oliko sulla Kaneliomena hieman tiputtelua alkuvaiheessa? Jotenkin muistelisin niin. Tänään raskaustestiin tuli lähes kontrolliviivan vahvuinen viiva, se hieman helpotti. Nyt olis sitten kait rv 4+0, eli hurjan pitkällä ollaan :D

muoks. Mirandalle suuri :hug:. Meinasi ihan unohtua, kun olen ollut täällä niin paniikissa. Nyt pitäisi yrittää rauhoittua, ei tämä hermoilu ainakaan auta tilannetta...
 
Annuli: Jos se oli ruskeaa vuotoa niin sehän on "vanhaa verta" ollut. Voishan se olla esim kiinnittymisestä johtuvaakin kun noin vähän kuitenki tuli?? Hyvä kuitenki että loppu, varmasti on paniikki ollu melkoinen. Nyt vain kaikki onni matkaan odotukseen =) .
 
Annulille valtavat onnittelut. :heart: Ja Mirandalle. :hug:
Ompas aika rientänyt nopsaan kun Meelankin viikot on jo nuin pitkällä,hui. :)

Tänään hätäsenä menin taas testaamaan ja mikäpä muu kuin nega. Ei tästä taida tulla mitään..niisk. Tytön lääkärineuvola olis ens viikolla ja taidanpa kysellä sieltä osaisko sanoa mitään aikaa millon vois edes alkaa yritykset tuottamaan tulosta nyt kun tuo lääkitys saatiin..vai tuleeko tulosta ollenkaan millonkaan. :'(
Tämä tällä erää,jään odottelemaan tätiä perjantaiksi.
 
Miranda :hug:
Sinulla olikin loppu kuussa se lääkäri, tiedä vaikka teillä tärppäisi nyt kun on aikakin jo niin lähellä :heart:

Huh, onpas Annulilla ollut jännät paikat! Jos se johtui kiinnittymisestä tms? Hyvä että se loppui. Kyllä tollasta ihan varmasti panikoi vaikka kuinka yrittäisi olla rauhallinen.

Piitu-Liinu Kyllä silti tuntuu, että nämä ovat olleet elämäni pisimmät pari kuukautta! Vieläkin on riskiaikaa jäljellä... Huomenna on vihdoista viimeinkin np-ultra ja mä oon ihan paniikissa jos tuleekin jotain huonoja uutisia kun siitä varhais ultrasta on jo niin kauan aikaa :eek: aamulla klo 8.20 on se hetki :eek:

Meela & Pennonen 11+0
 
Meela tsemppiä siihen nt-ultraan,hyvin se sujuu! =) Halaus Piitu-Liinulle negasta, älä luovuta, olet syönyt lääkettä kuitenkin vasta ihan hetken!

Taas alkoi pari tuntia sitten vähän tiputtelemaan, ja jälleen menin ihan paniikkiin. Sattui sopivasti olemaan meidän lapsettomuuslääkärin puh.aika, joka onnistui rauhoittelemaan minua hieman. Kuulema hoitojen jälkeen alkuraskaudessa tiputtelu taikka runsaampikin vuoto on usein täysin normaalia. Keskiviikkona menen verikokeeseen mittauttamaan hcg-arvon. Toivottavasti siellä olisi oikeasti kaikki kunnossa!

 
Kiitos tsempeistä Annuli
Onko se sinun vuoto edelleen ruskeaa? Sullahan vois nyt olla normi kierron mukaan menkat alkamassa niin sekin voisi vaikuttaa? Yritä olla niin rauhallisesti ja positiivisesti kuin mahdollista (hyvä neuvomaan kun panikoin itse niin paljon huomista, että tuli kauhea päänsärky...)
Kyllä ne hoidotkin varmaan sellaista voivat aiheuttaa. Oli kyllä hyvä, että sait yhteyttä omaan lääkäriin niin se helpottaa varmasti paljon kun saa puhua oman tutun asiantuntijan kanssa. Täällä ollaan kovasti hengessä mukana :heart:
 
Meela, nyt veri oli kyllä kirkkaampaa. Onneksi sitä ei tullut kuin ihan vähäsen, sormella sen huomasin kun taas kohdunnapukkaa ronklasin :ashamed: Pitäisiköhän yrittää antaa alapään olla rauhassa... Joo, oli kyllä todella hyvä että sain lääkärin kiinni, muuten olisin vielä enemmän hermoraunio. Lähden kohta ystävän kanssa syömään, ehkä vie ajatukset muualle vähäksi aikaa. Kiitos kaikille tsempeistä, etkä ole Meela muuten ainut jolla särkee päätä...
 
Nyt Annuli näpit irti sieltä alhaalta :D ! Sehän saattaa jo seki ärryyttää kohdun napukkaa ja aiheuttaa sitä vuotoa... Peukkuja pidetään täälläkin että kaikki on hyvin ja keskiviikkona saat huimat lukemat labrasta! Käytkö heti aamusta antamassa näytteen?

Meelalle myös onnea np-ultraan! Hyvin se menee ja pääset sieki huomenna kertomaan ihania uutisia kuinka Pennonen morjesti teitä =) !


Nanna +Pippunen rv14+5
 
Annuli: Mulla tuli ihan kirkkaanpunaisia veritippoja pp11 ja siitä seuraavan yön ja päivän ajan ihan vaaleanruskeaa vuotoa. Pelästyin sitä kanssa tosi paljon, mutta taisi olla kiinnittymisestä johtuvaa, koska lakkasi sen jälkeen kuin seinään. Menkkakivut oli myös aivan valtaisat ekojen kolmen viikon ajan.
Sitten rv 9-12 mulla tuli jatkuvasti ruskeaa vuotoa, joka johtui istukan paikasta. Onneks istukka on nyt siirtynyt ja vuodot loppui tuolloin tammikuun lopussa - ja toivottavasti pysyvätkin poissa. Tsemppiä vaan kovasti :heart: Uskon, että se kiinnittymisaika sitä vuotoa tekee... Niin ja kantsii tosiaan olla kokeilematta sitä alaosastoo :D ;)

Mirandalle ja Piitulle suuret halitukset :hug:

Meelalle paljon tsemppiä np-ultraan! Kaikki menee loistavasti. Muistan, ettei mua jännittänyt edes varhaisultraan mennessä niin paljon kuin tuohon niskapoimuun. Saatiin kunnon kuvasetti Elmeristä mukaan sieltä ja kun mittailut kesti puoli tuntia, niin Eltsu ehti tehdä siinä välissä yhtä sun toista ja vilkutella meille monesta eri kuvakulmasta :D

kaneliomena ja Elmeri 22+6
 
annuli, mulla oli pp 12 ihan kunnon vuotoa esikoisen aikaan, luulinkin niitä menkoiksi eka. Pp 13 sitten pienempää vuotoa ja pp 14 tein positiivisen testin ja tuolla tuo poika nyt nukkuu. Älä sis turhaan murehdi tuota asiaa. :hug:

Kiitoksia haleista kaikille!

meelalle onnea np-ultraan! :heart:

piitu-liinulle :hug: negasta! Toiovtaan että muuttuisi plussaksi.
 

Yhteistyössä