Viikko takana,

• Viestiketjun aloittaja Onnistunkohan nyt...
  • Ensimmäinen viesti
Onnistunkohan nyt...
tupakaton viikko!
Jokohan sitä uskaltaa sanoa itselleen "sinä onnistut".
Pelkäsin ennakkoon vieroitusoireita,mutta ei niitä nyt ole ollut pientä päänsärkyä lukuunottamatta ollenkaan.Pääkipu voi toki johtua myös tuomen kukkimisesta.

Kellekkään kaverille,tutulle en ole vielä kertonut asiasta-osa kavereista kun on sellaisia,että "kiusataan" sitten,tarjotaan tupakkaa ja hönkästään savut kohti kasvoja.

Aika hyvä fiilis noin niinkuin itsellä..

Tuo on reilun kuukauden päästä edessä. Nyt sitä tulee polteltua paniikissa ja mietittyä että mites sitten kun en tässä ja tuossa tilanteessa enää poltakaan...
On siitä rakkaasta nautinnosta vaikea luopua mutta kyllä se kannattaa.

Olet jo hyvällä mallilla!

Paljonko poltit päivässä kun poltit kun ei noita vieroitusoireitakaan ole tullut tuon kummemmin? Minä pelkään miten pahalla tuulella olen sitten...

Onnistunkohan nyt...(ap)
Tuo on reilun kuukauden päästä edessä. Nyt sitä tulee polteltua paniikissa ja mietittyä että mites sitten kun en tässä ja tuossa tilanteessa enää poltakaan...
On siitä rakkaasta nautinnosta vaikea luopua mutta kyllä se kannattaa.

Olet jo hyvällä mallilla!

Paljonko poltit päivässä kun poltit kun ei noita vieroitusoireitakaan ole tullut tuon kummemmin? Minä pelkään miten pahalla tuulella olen sitten...
Päivittäin paloi 15-20 tupakkaa.

Tupakkiako
Emmää tiä. Ite lopetin 8 vuotta sitten. Vuosikausia odottelin, että se terveys paranisi, mutta paskan marjat. Aina oli flunssaa ja sun muuta. Saikutin varmaan tuplat entiseen nähden.

Aloitin nyt uudelleen, tosin poltan vaan semmoset 5-10 päivässä. Ihanaa on ja ihme ja kumma: Oon tuntenut oloni paremmaksi. Aikamoista höpinää tuntuu olevan tupakan vaarat, ainakin mulle.

Ja eihän se varmaan terveellistä ole, mutta kokonaisuutena parempi näin.

Yhteistyössä