Viikko takana ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Samariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Samariina

Vieras
...vaaka näyttää 2.3kg vähemmän.

Liikkunut en ole yhtään sen enempää kuin ennenkään, jätin ainoastaan leivän, potun, näkyvän sokerin, makaronin, riisin ja jauhotuotteet pois ruokavaliosta. En ole tehnyt mitään muuta, enkä ole laskenut kaloreita.

Välipalaksi saatan paistaa pari kananmunaa voissa, syön jogurtteja, rahkoja, juon vihreää teetä, paistan ruoaksi pelkkiä kanasuikaleita tai jauhelihaa/muuta lihaa herne-maissi-paprikalla höystettynä (tämä esimerkkilounaana). Kun teen pizzaa, en tee itselleni pizzapohjaa vaan paistan pelkät täytteet ja juustoraasteen.

Ei ole ollut vaikeaa, eikä ole ollut nälkä, olo on loistava. Vaatii vain kieltäytymistä, ei mitään insinöörinkoulutusta.

Menen viikko kerrallaan, nyt alan jännittämään sitä miten saan toisenkin viikon ajan pysymään sormet erossa sämpyläpussissa...Hyvä minä!!!

Muuten hyvä, mutta hemapa sisältää pelkkiä hiilareita. Siis jos meinaat vältellä vaaleita jauhoja ja ylimääräisiä sokereita. Ihan vinkkinä vaan. :)
Kiitos vain vinkistä, mutta en ala tuoteselosteita tutkimaan. Minulle on riittänyt tuosta luettelemastani rimpsusta kieltäytyminen, kun paino vaan tippuu. Ei saa mennä liian vaikeaksi, muuten katoaa innostus :)

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
[QUOTE="xyz";24750365]Jugurtissakin on piilosokeria.[/QUOTE]
Ja saa ollakin piilossa, jos luit ajatuksen kanssa tuon edellä olevan niin minä välttelen vain niitä näkyviä :)

Tällä konstilla laihdutin neljä vuotta sitten kaksikymmentä kiloa, sen jälkeen paino nousi varkain takaisin kun repsahdin syömään raskauden ja tupakanpolton lopettamisen takia kuin ennenkin.

Edelleenkin: en lue tuoteselosteita hiilareiden/piilosokereiden takia, välttelen vain tiettyjä ruoka-aineryhmiä. Helppoa :)

Yhteistyössä