~~~ Viikko 50 ~~~

Maaruska kyselee mitenkä tikruliinilla, vieraalla ja kirsikalla menee?? ;)
Onko mitään merkkejä suuntaan jos toiseen. Mulla nyt sitten tämä kahden päivän menkat ohitse, joten uutta yritystä kehiin. Suuret oli vuodot, mutta aika lyhyet, onneksi B)
Mieskin taas touhussa mukana ihan kympillä ;)
 
Ei mitään uutta. Mahaa polttelee aina välillä että olisko se täti nyt sit tulossa. Olisi se helpotus jos täti tulisi. Jos jouluaattoon mennessä ole tullut testaan sillon seuraavan kerran vasta.
Tuntuu oudolta jos ne kolmen päivän tuhrut olisivat olleet kuukautiset. Mutta tiedä sit mitä pitäs ajatella.
 
tikruliini, no voi höh, epävarmuus on kaikkein kauheinta :headwall:
Mutta ei muuta kun uutta kehiin vaan, on sitten tärpännyt tai ei (kun ei kerran tiedetä) =) Hauskaahan se kuitenkin on =)
Tai sitten tulee myöhäinen plussa :heart:
 
Juu ei olla luovutettu. Peitto heiluu edelleen melkein joka toinen päivä.
Ei siittä haittaakaan ole. Eikä se tunnu väkisin teolta. Nautitaan molemmat. Positiivisin mielin jatkamme eteenpäin. Kyllä tähän viel selvyys tulee joko plussan tai tädin muodossa. =)
 
Kirsikka83.............kp 29/?...................yk1...........2.Toiveissa
Vieras007..............kp 31/29-32...........yk4............1.Toiveissa

Tikruliini, mitämitä, sulla ei olekaan vielä vuotoa?? Olen jo tiputtanut sut listoilta, nostellaanko takas?

Täällä on nyt kummalliset päivät. Olin varma, ettei tässä kierrossa tod. nappaa, mutta mutta, nyt mennään jo kp 31 ja ei tuhrun tuhrua... ja kun tuota kalenteria oon tuijotellut, niin 10dpo (days pass ovulation) (jos siis olen oviseksen oikein paikallistanut) eteenpäin on ollut menkkasärkyä, mikä on myös tavanomaisesta poikkeavaa. Muita oireita ei ole, ja se negahan tuli eilen. Mutta jos kiinnittyminen on ollut vasta ma, niin eihän se vielä plussaa näyttäisikään. Ja edellisestä km:stä kokeneena tiedän, että minulle taitaa kertyä hitaasti sitä hormonia virtsaan, sillä haamuja vain sain kun menkat oli viikon myöhässä. Mutta kahtellaan... rasittaa tää odottaminen :) "onneksi" täällä on muutama teitä samassa jamassa pähkäilemässä!
 
No niin... Mä pidän peukkuja pystyssä viimeiseen asti vieraalle, kirsikalle ja tikruliinille B)
Meillä taitaa alkaa nyt ahkera peiton heiluttelu ja oviksen bongaus :LOL: Jouluna taitais olla otollinen aika, onneksi monta vapaata siinä, niin on vireessä :LOL:
 
En tiedä laskenko niitä kolmen päivän tuhruja vuodoksi vai en. Kaksi testiä olen tehnyt ja molemmat näytti vain yhtä viivaa. Eli raskauteen en oikein usko. Tosin joulu aattona ajattelin testata viel kerran jos kunnnon kuukautisia ei näy
 
Katsoo kuin hyvin pystyn oleen viikon testaamati jos täti ei tule kylää sitä ennen. Nytkin päivät tuntuvat pitkiltä. Jos haluat voit minut lisätä takas. Mutta kun en oikein tiedä missä eletään kun testit eivät näyttäneet mitään maanantaina ja keskiviikkona. Eli en noiden jälkeen enää oikein usko positiivisee tuloksee.
 
Kirsikka83.............kp 30/?...................yk1...........2.Toiveissa

Se on meitin viikon loppu sitten, ja kivasti heti kun aloin toiveikkaaksi, niin täti tuli sunnuntaiaamuna. Eli tää putos. Onnea vielä kerran Ponille ja toivottavasti täältä tulisi vielä se pari plussaa!


 
Täällä kurkkimassa :wave:

tikruliini piinaava sun tilanne. Mulla kierro oli pahimmillaan 50 pv. Arvaa vaan kuluiko testejä :) . Puhallan sulle ison plussatuulen++++

:hug: tippuneille ja plussatuulia seuraavaan kiertoon+++++

-Poni ja Manteli 4+5
 
Täällä ei ole mitään uutta kuukautisten suhteen... Eli ei näy ei kuulu. Perjantaina testasin ja nega oli, ens viikolla pitäis tulla postissa testejä, niin testaan uusiks ellei oo sitä ennen menkat alkaneet. Tosin kun nämä edelliset oli vasta ekat kuukautiset synnytyksen jälkeen, niin eihän sitä tiedä miten se kierto siitä tasoittuu.

Meillä on mennyt loppuviikko sairastaessa - tyttö oksensi to-pe, minä la ja mies sitten viime yön ja tämän päivän :( On vielä kuumeessa. On ollut aika kurjaa ja mälsää, etenkin kun piti jouluostoksille lähteä. No jos vaikka huomenna pääsis...
 
Tammikuussa ajattelin tilata lääkärii ajan jos niin sanotusti jää toisetkin kuukautiset tulemati. Tänään ostan kaupasta uusia testejä. Niillä olen aina plussani testannut. Millä nyt testasin oli täysin uusi merkki.

Kiitos maaruska tuesta. Toivottasti teillä tärppäisi tässä kierrossa :)
 
Joo katsotaan mitä tämä kierto tuo tulleessaan, toivon minäkin että tärppi tarttuisi mukaan. Jotenkin on tullut sellainen tunne mitä jos ollaankin jo liian "vanhoja" :LOL: Vaikka järki sanoo taas muuta.
No hiljaa hyvää tulee :heart: Lapsia saadaan jos luoja suo :saint:
 
Niinpä. Lapsia ei tehdä vaan saadaan jos luoja suo. Sit vasta kunnol huolestun jos tammikuun ekalla viikolla ei ala kuukautisia.
Ajatteöom testata huomenna tai keskiviikkona niillä toisilla testeillä mitkä tänään ostan. Jos siihenkää ei tule mitään niin sit odotan sinne tammikuulle.
 
Vieraalle :hug: ja uutta yritystä vaan. Ei auta lannistua.
Tikruliini ilmoittele sitten mitenkä toisilla testeillä kävi ja toivotaan että tohon kaikeen tulee jokin "tolkku". Epätietoisuus kun on niin raastavaa :headwall: :headwall:
 
Noniin, kuukautiset alkoi tänään, eli alkaa väki vähentyä tästä pinosta. Päällimmäinen tunne oli kyllä helpotus. Mulla oli esikoisen odotus niin rankka, etten haluaisi sellaista uudelleen kokea. Voihan olla, että toinen raskaus olisi helpompi, toivottavasti. Riski on otettava, jos ja kun kerran lisää lapsia haluaa... Siirryn sitten seuraavaan pinoon kasvattamaan vauvakuumetta, ja yritän unohtaa pelkoni :)
 
Kyllä se on uskottava että kierto venyy jonkun muun syyn takia kuin raskauden. Testi näyttää edelleen negatiivistä. Tammikuussa testailen sit seuraavaks ja otan yhteyttä lääkäriin jos testi näyttää silloinkin negaa tai jos tätiä ei ole tullut kylää
 
Tikruliini :hug:
Mulla oli kanssa nämä menkat niin kummalliset. Ensin sitä tuhrua ja sitten kaksi päivää vuosin kun seula ja sitten pam ja loppu. Mutta kai se niin on, että kun mullakin poistettiin horminikierukka, niin hakee omaa kiertoa. Mutta eiköhä tämä tästä B)
 

Yhteistyössä