~~~ Viikko 50 ~~~

Tikruliini olen töissä joten en tiedä mitä posti tuo. Mutta tein tilauksen vasta ilta puolella joten ei ainakaan huomenna, mutta josko perjantaina. Viikonloppuna, ehkä sunnuntai aamuna testaan, jos ei tätiä kuulu =) Mies on mukavasti ollut mun mukana tässä hörhötyksessä kuitenkin. =)
Jotenkin on sellainen olo, että se plussa vois tullakin. Mahaa nipistelee (mutta ei menkka maisesti). Mutta saas nähdä niin tai näin molempi hyvä, tuleehan noita kiertoja uusia sitten =)
 
Tikruliini niin kauan toivoa ,kun täti on poissa! Onnea perjantain testukseen!

maaruska mullakin oli masun nipistyksiä, mutta juuri tuollaisia erilaisia, ei niin kuin menkkojen alussa. Jännittää sun puolesta!

Täällä ei muuta oireita kuin väsy. No ruokahalu on kyllä melkoinen. Pahoinvoitia ei ole ,eikä toivottavasti tulekkaa. Esikolta ei ollut yhtää mitää kuvostuksia.

-poni rv 4+1 :)
 
Kiitos tsempistä. Nyt tais loppua "tuhruttelukin". Vatsaa turvottaa ja nippailee, uskaltaisko huomen aamulla tehdä aamu pissasta testin? Vähän kyllä hirvittää. Vai odotanko sitä herkkää testiä tulevaksi?
Apuaaaaa :headwall: :headwall: :headwall:
 
Kokeile huomenna tietty :) ja sit sillä herkemmällä jos ei tule mitään haamuja vielä.

Mä alan hermostua tähän olotilaan, vatsaa juilii mutta menkkoja ei näy. Voisko ne alkaa vaan että pääsis uuteen kiertoon... :kieh:
 
Heippa!

Tänne ei kauheasti mitään uutta. Tänään vähän mahaa juili menkkamaisesti, saas nähdä onko kuukautiset tulossa. Esikoisen aikaan alkuraskaudesta ennen plussaa mulla oli niin järkyttäviä vatsakramppeja, ettei panadol eikä buranakaan meinannut auttaa, eli en nyt ihan vielä vatsajuilinnasta menetä toivoani.

Nyt pitäis ruveta vielä siivoamaan! Jännät päivät käsillä, toivottavasti tulee lisää plussia!
 

Kirsikka83.............kp 27/?...................yk1...........2.Toiveissa
Vieras007..............kp 29/29-32...........yk4............1.Toiveissa
Maaruska...............kp 30/21-28...........yk3............3. Toiveissa
Tikruliini.................kp 33/28-30...........yk1

PLUSSA!

Poni06

Lucianpäivää kaikille!

Pahoittelut Wide tipahtamisesta. Uutta yritystä vain!

Tikruliinilla ja Maaruskalla alkaa olla noita päiviä kyllä kivasti!
 
Ensinnäkin olipa yö ja toiseksi olipa kiva aamu töissä ja nyt voin huokaista ja aloittaa kierron alusta. Joten kp1, onneksi täti tuli ajattelin jo että vaihdevuodet on pukannut päälle :LOL:
Joten mennään taas kuukausi eteenpäin ja odotellaan tärpin tarttumista.
Muille vielä tsemppiä ja Widen kanssa jännäillään taa kohta yhdessä :snotty:
 
Tikruliinii no voi höh :kieh:
Mutta toivoa on niin kauan kun ei kunnon vuotoa tule. Mutta ymmärrän että epävarmuus on kaikkein kamalinta :headwall:
Minulla tippui kun kivi sydämeltä kun kunnon menkat tuli, jotta pääsi alusta ajattelemaan ;)
Tsemppiä kaikille :heart:
 
Juu tämä epävarmuus on raastavaa. 2 testiä näyttää vain yhtä viivaa. Eivät kyllä viel paljoa ole myöhässä mutta silti. Tulis nyt täti kylää tai testii 2 viivaa niin helpottas. Pääsis yrittään uudes kierrossa paremmalla onnella jos täti nyt tulis.

Kuvottava olo jatkuu taas. Väsyttää enemmän kuin yleinsä. Mutta pistän nuo tämän pimeän talven piikkiin.

Kn en löytänyt että en taida olla raskaana. Taidan laskea uuden kierron alkaneeksi 8.12 ekasta tuhru päivästä.

Eli minut voi pudottaa listalta
 
Kirsikka83.............kp 28/?...................yk1...........2.Toiveissa
Vieras007..............kp 30/29-32...........yk4............1.Toiveissa


PLUSSA!

Poni06

Tikruliini, ok, poistin. Mutta oudot menkat kyllä sulla, jos vain kolme tuhrupäivää?

Maaruskalle kanssa pahoittelut, mutta uuteen yritykseen sitten reippain mielin!

Tein aamulla testin, nega. Tiesin kyllä tuloksen, sillä eihän nuo menkat vielä varsinaisesti myöhässä ole. Mulla on vain alkanut yleensä kolmenkin päivän tuhrulla vuoto, joten sinänsä tuhrut ovat myöhässä... särkyä kyllä on menkkamaisesti ollut jo pitkään. Nooh, odotellaan.
 
Täsmennätkö vielä, että kun kn:ää et löytänyt, niin et usko olevasi raskaana? Olenko ihan väärässä, mutta eikö just silloin, jos on raskaana, niin kn nouse miltei ulottumattomiin? Ja laskeutuu alas, jos on menkat? Itse olen koittanut sitä kokeilla, välillä on ollut ylhäällä ja välillä alempana, joten en oikein ostaa tulkita siitä mitään.
 
Ok Tikruliini, voihan se olla yksilöllistäkin!

Täällä alkaa ahdistaa, vois ne menkat piru vie alkaa, jos viikon jo jomottanut menkkamaisesti! Toivottavasti ei kierto venähdä enää tuosta 32 vuorokaudesta, alkais olla turhan pitkä.
 
Tänään olis kp 28, aamulla testasin kun en malttanut odottaa, negahan se oli. No, odottelu siis jatkuu. Ei mitään kuukautis- tai raskaustuntemuksia.

Meidän tyttö on mahataudissa, on kova huoli että saako tarpeeksi syömistä ja juomista. Nyt ei ole eilisillan jälkeen enää onneksi oksentanut, mutta ei oikein huolisi mitään syömistä tai juomista. Täytyy vaan tuputtaa...
 

Yhteistyössä