~~~ Viikko 50 ~~~

Taas tuli pyyhkiessä punertavaa/rusehtavaa vuotoa. En ole sit tänään testannut kun mies unohti testin tuoda.
Kannattaakoos minun edes testata?
Olisko teille ehdottaa jotain netti sivua mistä olette tilanneet raskaustestejä?
 
Poni06 paljon onnea Plussasta, hieno aloitus tälle viikolle :flower:

Ja kaikille uusille tervetuloa.

Tikruliini taidetaan olla aika samassa veneessä, eilen alkoi tulemaan rusehtavaa vuotoa, ei niinkään edes punertavaa. Yleensä kun menkat alkaa tulee punaista (kirkasta). Onpa outoa kirjoittaa omista vuodoista, pakko vaan purkaa johonkin. Tein testin tänään vaikka kierto päivä olisi 27vrk, no negaa se näytti. Mutta nyt odottelen sen tätin tuloa, jotta saadaan uutta yritystä kehiin. Tekisi pitää vielä pieni toivon kipinä

Kaikille muille kovasti onnea tähän kiertoon. :wave:
 
En taida ostaa testiä olenkaan. Nyt tass tuli erittäin haalean punaista limapohjaista vuotoa kun pyyhin.
Mikäköös kiertopäivä nyt menee? Kun ei ole kunnon vuotoja viel tullut. Ainoastaan tätä rusehtavaa tai erittäin vaaleaa limapohjaista vuotoa pyyhittäessä. Kerran päivässä.

Muuten menee hyvin. Mahaa polttelee välillä ja tuntuu kun elohiiri olisi masussa. Aamuisin nukun tuntia pidempään kuin tavallista. Mistä lie johtuu
tämä aamu väsymys?
 
Tikruliini täällä sama homma, en todellakaan tiedä mitä tehdä. Vain pyyhittäessä tulee, mutta ei "normaalia" kuukautisvuotoa. Juuri sellaista vaaleanpunaista, rusehtavaa. Jotenkin toivon että alkaisi kunnon vuoto, että tietäis uuden kierron alkaneen. Vai voisiko tämä olla jotain kiinnittymisvuotoa? Miehen kanssa olen puhunut, on varmaan ihan "kypsä" jo mun lima selvityksiin, mutta pakko purkaa johonkin :)
Olen ajatellut niin, että jos ei kunnon vuotoa tule sunnuntaihin mennessä, taidan testata uudestaan ;)
On tämä tämmöinen sitten piinallista, mutta piinaillaan tikruliini yhdessä näiden meidän kummalisten tuntemusten vuoksi :wave:
 
Maaruska piinaillaan vain yhdessä. Minä mietin että perjantaina kun menen käymää keskustassa niin saatan ostaa testin jos täti ei sitä ennen kunnolla tule. Juu kyllä vois sit kunnolla alkaa että pääsis taas yrittämään uudessa kierrossa. Olen myös tota kiinnitymisvuotoa miettinyt.
Täällä kanssa mies jo kypsä. Sanoo nyt aina että älä stressa ne alkaa jos on alkaakseen tai sit vain loppuvat ja ollaan onnistuttu heti.
Miksi se on miehille paljon helpompaa??
 
Mä olen ja miettinyt tota miesten stressittömyyttä, mutta se on just se, että meillä ne oireet ja tuntemukset on =)
Mullakaan ei ole ollenkaan sellainen olo että kuukautiset alkais vaikka tota pientä tuhruttelua on. No mutta katsellaan ja odotellaan, mutta outoa on, ei ole noiden kahden aikaisemman kanssa ollut koskaan näin.
Tää on niin hermoja raastavaa
:kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
 
Juu ei minullakaan kolmesta aikasemmasta ole ollut mitään tuhruvuotoa.
Niin meille ne kaikki tapahtuu ei miehille.
Minulla ei oikein ole mitää oireita. Aamulla nukumme tuntia pitempään kyllä kuin tavallisesti. Mahassa välillä tuntuu kuin olisi elohiiri
 

Kirsikka83.............kp 25/?...................yk1...........2.Toiveissa
Wide.....................kp 25/26-30...........
Vieras007..............kp 27/29-32...........yk4............1.Toiveissa
Maaruska...............kp 28/21-28...........yk3............3. Toiveissa
Tikruliini.................kp 31/28-30...........yk1

PLUSSA!

Poni06

Päivää!

Maaruska ja Tikruliini, toivotaan että oireilette vain plussan takia :) Tuo vuoto voi olla kiinnittymisvuotoa/"valemenkkoja", eli niin kauan kun ei ala varsinainen kuukautisvuototyyppinen vuoto, niin on asiat melko hyvällä mallilla! Toivotaan parasta!

Itsellä ei mitään muuta tuntemusta kuin menkkamaista juilintaa alamahalla, eli vuotoa odotellessa...
 
Vieras 007 kiitos kannustus sanoista. =)
Nyt yritän saada ajatukset hetkeksi muualle, taidan ruveta siivoamaan ja joulukorttien tekoon.
Mikä on muuten markkinoiden herkin testi? Tein eilen siis negan Predictorilla ja päivä pissasta ( rakossa ei ollut tuntiakaan). Kiitos että olette olemassa :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Miten tikruliini voi olla testaamatta :)
Maaruska,tuo predictor ei ole herkin.Prismasta ostin viimeksi sellasia luiska testejä,maksoivat vaan 4,70 2 kpl.Sain haamun jo 4 päivää ennenkuin menkat olis pitänyt alkaa.viikkoa ennen tuli jo roskishaamu :ashamed:
En kai ole hätäilijä..ja viimeksikin käytettiin kumia ehkäisynä tunnollisesti.
Illalla muka maistu mulla veri suussa (rauta) ja huonoa oloa pukkaa.Mä varmaan keksin nää kaikki oireet.
 
Minäkin sorruin, tilasin vain yhden raskaustestin netistä, sen herkän acon-merkkisen, kun ei sitä apteekissa täällä eilen ollut. Tossa mietin tilausta tehdessä, että nyt se täti tulee samoin tein kylään, mutta ei ole näkynyt. Vain sitä samaa kummallista pyyhkiessä tulevaa "eritettä".
Taidettiin Tikruliinin kanssa tahalleen järjestää pientä jännitystä tähän pinoon :LOL:
Onneksi minulla on sielun kumppani ;)
Niin tai näin, kyllä kaikki järjestyy tavalla tai toisella :/
 
Juu on se kivaa että on sielun kumppani. Ettei tarvii yksin potea tätä kummalista tilaa.
Mulle tulee 3 testiä. Mulla tuli semmonen olo tilauksen jälkeen että nyt se täti tulee viimestää huomen aamulla kylää kun testit on tulossa.

Juu näköjää järjestetää kunnon jännitykset :LOL: :D

Toivottavasti nämä meiden oireet johtuisivat vain plussasta :heart:
 
Tikruliini ei ne testit hukkaan mene, jos täti tulee voimme käyttää ne myöhemmin sitten :)
Toivottavasti testit tulee perjantaina viimeistään niin saadaan testata, jos ei tätiä kuulu (ja toivottavasti ei tule) ja saamme plussata viikonloppuna :heart:
Mitenkä muilla, miltä näyttää ja onko tuntemuksia? :whistle:
Toivottavasti muut saatte plussan helpommalla, eikä tällaista kummallista "tuhruttelua" :LOL:
 
Kirsikka83.............kp 26/?...................yk1...........2.Toiveissa
Wide.....................kp 26/26-30...........
Vieras007..............kp 28/29-32...........yk4............1.Toiveissa
Maaruska...............kp 29/21-28...........yk3............3. Toiveissa
Tikruliini.................kp 32/28-30...........yk1

PLUSSA!

Poni06

Tikruliini, missä mennään, sulla alkaa olla päiviä aika kivasti! Maaruska heti perässä myös!

Täällä ei edelleen muutoksia, tosin pari viime kiertoa on tässä vaiheessa tuhrutellut jo, mutta vielä ei ole tuhrua näkynyt. Kahtotaan, testailen varmaan perjantaina, ellen jaksa odottaa sunnuntaille.
 
Tikruliini, vieläkö pyyhkiessä tulee "tuhrua"?Täällä tulee, mutta jotenkin ei enään mietitytä, kun ei kunnon vuotoa ole tullut ja jotenkin sellainen olo ettei tulekaan. Tänään aamullakin kuvotti :x
voihan se olla, että mieli tekee tepposia :headwall:
Mitenkäs muilla?
 
Nyt aamusta ei tullut. Mutta ekana tuhru päivänä se tuli päivällä. Juu en minäkään enää mieti asiaa. Katsotaan sit uudestaan kun testi on tehty tai jos täti on tullut kylään. Turha sitä on stressata asiaan tulee kumminkin selvyys pian :D
 
tikruliini, olen tuosta toisesta viikkopinosta, mutta huomasin kun kyselit babyplussan toimitusajoista. Olen saanut testit aina nopsaan, joskus jopa seuraavaksi päiväksi, kun ei ole ollut sitä pankkiviivettä, eli olen maksanut osuuspankin tililtä osuuspankin tilille.

onnea testaukseen!
 

Yhteistyössä