***viikko 43***

Huomentaaaaaaaaa!!!!!!!

Mä olen ilmoittanut itseni tuonne viikolle 42 koska päiväni ovat luetut ;) sunnuntaina- maanantaina eikä silloin viikon 43 pinoon tullut kuin minä ja kaksi muuta. On mukavampaa jännäillä isommalla porukalla.
Siis voinhan tännekin itseni ilmoittaa. Nyt 22/28-30 1. yhteinen toiveissa sekä yrityskerta 13.

Mukavaa tiistai päivää =)
 
Onko kellään mitään tuntemuksia? Siis muitakin kuin kuviteltuja oireita? B)

Itselläni rinnat tulivat kipeiksi kp17/26, yleensä en kärsi vastaavasta. Saattaa olla että joku hormonimyrsky on nyt käynnissä ja se on aiheuttanut kivun. Nyt menossa vasta kp 20/26, joten ei näillä päivillä kai pitäisi vielä mitään oikeita oireita olla . Eihän?
 
hei.. toista pientä meille kaivataan ja nyt on ensimmäinen yritys meneillään, tai kaiketi jo takana. nyt kp 21/28. Kuparikierukka otettiin pois juuri ennen tätä kiertoa ja siksi luulen, ettei vielä mitään tästä tule..silti kuitenkin jännittää! ensimmäinen tuli meille heti ja yllätyksenä eli tämä yrittäminen sinänsä on ihan uusi juttu.

miksi ei kenestäkään kuuluu, kaikki aika samoissa näytetään olevan..
 
Moi Pastilla!

Enpä tiedä miksi tämän viikon 43 piinajat on niin hiljainen ketju...

Mulla tänään kp 20/26, eli lähes samoissa mennään B) Multa lähti hormonikierukka toukokuussa ja tähän kiertoon asti käytettiin kondomia.

Rinnat mulla edelleen tosi kipeät, mutta pysyn edelleen siinä mielipiteessä että se johtuu jostain kropan sekoilusta.
 
täälläkin sekoillaan.. yritän siis kovin tulkita itseäni..tietäen, että aika turhaa toimintaa. Mutta täytyy kyllä sanoa, että alamahaa nipistelee ja tuntuu "turvotusta" tai painon tunnetta, mitä ei yleensä ole ollut...

Viimeksi tiesin aivan varmasti olevani raskaana jo ennen kuin olin myöhässä. Itse asiassa eka testi muutaman päivän myöhästelyn jälkeen oli nega ja olin todella yllättynyt..sitten vasta viikon jälkeen tuli jonkinlainen plussa. Onko muilla mitään etiäismuistoja aiemmilta plussilta?
 
Mulla näytti ekassa raskaudessa testi negaa vielä rv 6+ :/ Vaikka kyllä olin itse lähes varma että olin raskaana, mutta jotenkin sitä ei vaan uskonut koska testi nega.

Mun rinnat on tosi kipeät edelleen. Kuumottaa ja pistelee. Koskaan ennen ei ole vastaavaa ollut. Mutta tämähän voi olla seurausta kierukan poistosta ja siitä kun kroppa uudelleen starttailee luomusti. Kai...
 
Olen kirjoitellut tuolla vko44-pinossa, mutta tajusin juuri, että eiköhän ensimmäinen testini ajoitu jo viikon 43 lopulle.

Meillä taitaa olla ovisaika nyt ohittettu. Kaikki viittaa siihen, paitsi tasainen juilinta mahassa. Lämmöt on kuitenkin noussut ja limat lopahtaneet.
Nyt sitten vaan jännäillään :)

Tärppionnea kaikille tasapuolisesti!!

 
Eipä tännekään mitään uutta, menossa kp 24/26. Huomenna ajattelin testata vaikka taitaa se olla vähän turha aikaista, mutta en malta odottaa tiistaihin...Laatikossa on yksi testi jäljellä, joten nyt on hyvä syy käyttää se.

Rinnat edellen hieman arat.
 
Tää hätähousu teki myös testin. Ei siihen mitään tullut eilen illalla. Tänään aamulla pienen pieni aivan olematon..Torstaina on virallinen testauspäivä vasta, lekurin luvalla :kieh: Miten niin ajoissa...Noh, jaksamme ehkä odotella torstaihin. Nää on kuitenkin aina epävarmoja tässä vaiheessa ja näissä hoidoissa joten ei innostuta liikaa.
 
Onnea HooWee!! Ensimmäisellä koetuksella, aivan mielettömän ihanaa! Ei kai sillä viivan vahvuudella niin suurta merkitystä ole.. Siis aivan älyttömästi onnea!

Samji, uskon, että on vaikea olla innostumatta..miten maltat torstaihin? Toivotaan kovasti, että hyvältä näyttäisi!

Mua jännittää muiden puolesta, onneksi, niin paljon, etten ihan koko ajan laske tunteja..kun ei vieläkään ole mitenkään raskas olo. Kertokaa toki, miten teillä asiat etenee..
 
Onnea HooWee! :hug:

Mä taidan oikeasti kuulua tähän pinoon, mutta olen kuitenkin mukana 44 pinossa, kun on tuttuja nimimerkkejä siellä *hih*
lauantaina olis piinapäivä ja oireita ei oo mitään muuta kun korkea lämpö. Jännitetään siis edelleen!
 
Kiitos onskuista! :heart: Tämä päivä on mennyt täysin ihmetellessä asiaa...

Oireista sen verran, että rinnat mulle kipeytyi heti oviksen jälkeen ja kipuilu/aristus jatkuu edelleen. Viikonloppuna alkoi hieman etoa nälkäisenä ja tänään on ollut jo enemmän huono olo. Alavatsassa vihlonut muutaman kerran noustessa sohvalta.

Juuri tulin syömästä ja olo on hieman sellainen etten tiedä että närästääkö vai onko paha olla.

Onnea Samji!!!
 
Ihania uutisia kertakaikkiaan! :heart: :heart:

Terve Arabel :wave: , tuolta vko44 pinosta minäkin tänne pomppasin. Itsekkin testaan varmaan lauantaina.
Alunperin ajattelin että testaan viikolla 44, mutta eipä taida onnistua =)

 
Noomi: mehän saadaankin kohta jännittää yhdessä, mäkin meinasin että joko perjantaina tai lauantaina testaan.

Mulla on järkyttävän kipee selkä ja vatsalihakset, ilmeisesti urheilin unissani viimeyönä :LOL: Nyt on menossa kp 24/27 eli lauantaina olis SE päivä ihan oikeesti. Eipä tässä muuta kun odotellaan... =)
 
Arabel: Jännäillään vaan yhdessä! Uskoisin että testaan ihan harrastusmielessä :D jo perjantaina tai lauantaina (huomaa että päivä aikaistuu kokoajan.. :D )
Testejä on kaappiin kertynyt useampi, joten miksen niitä käyttäisi.
Onko sulla muuten mitään tuntemuksia raskaudesta?

 
Mä en oikein tiedä näistä tuntemuksista, kun on samalla vähän suruakin jaettu mulle tähän viikkoon... Mutta siis lämmöt mulla on korkeemmalla kun ennen (tosin vaan 0,2-0,4 astetta, mutta kuitenkin). Ja nenä tukossa. Maha on kipee (tai lähinnä tuntuu että olisin tehny vatsalihaksia..) vaikka en oo urheillukkaan. Etomisen laitoin heti stressin piikkiin, mulla kun aina käy niin kun on paha olla (ruoka ei maistu ja oksettaa).

Toisaalta nää kaikki oireet menee stressin piikkiin, mutta toisaalta... *hih* Sitä vaan niin kovin toivoo, että olisi vihdoinkin onnistanut!

(tai niinkun mieheni toikaisi viikonloppuna: ensviikolla sulla on taas kaikki raskauden merkit ilmassa..) :LOL:

Mites sulla?
 
Ei suurempia oireita ilmassa, tosin jos lämpökäyrästä bongattu ovis pitää paikkansa, niin siitä on vasta 6 päivää, joten oireita kerkeisi vielä tulla.
Ainut mitä on, niin jomotusta alavatsalla ja myös tukkoinen nenä.
 

Yhteistyössä