***VIIKKO 25***

Heippa taas kaikille.

Jos joku joka osaa vitsisi ystävällisesti lisäillä mutkin listoille...
Eli kp 5/28-30 yk 3 toiveissa 3/1. Eli ollaan uusio perhe minä 35, mies 33, mulla lapset tyttö 5, poika 3, miehellä ei lapsia siksi toiveissa 3/1 :)

Ei kun uutta yritystä kehiin ja entistä suuremmalla innolla pupuilemaan =)

Keskiviikko 30.5.2007

Jossu-71.........kp5/28-30............yk3............toiveissa 3/1.
Minni..............kp 5/29................yk4............toiveissa 2.
Pulttibois.........kp 5/28-30...........yk2............toiveissa 3.
Kevat07..........kp 6/25-28...........yk3............toiveissa 1.
Ellen83...........kp 6/26................yk2............toiveissa 2.
Mussu81.........kp 6/28................yk2............toiveissa 2.
Matarena........kp 7/27-29...........yk2............toiveissa 1.
muumi82........kp 7/29................yk 5...........toiveissa 2.
Ursula............kp 7/28............... yk 3...........toiveissa 4.
Helmi.............kp 8/32.................yk ............toiveissa 2.
Inkku83.........kp 8/28-30............yk7............toiveissa 1
Hysteerinen....kp 8/30-34............yk6............toiveissa 1
Meri-77..........kp 8/28-30............yk22..........toiveissa 2.
poika04..........kp 9/25................yk 2...........toiveissa 2.
mäkimatti.......kp 9/29................yk2............toiveissa 3.
Kellukka.........kp 11/33-34..........yk8............toiveissa1.
Peppi1981.......kp 12/28-30..........yk23..........toiveissa 1.
Ciba...............kp 16/36...............yk2............toiveissa 1.
annnas...........kp 20/30-39...........yk6............toiveissa 1.
Veera78.........kp 21/41................yk2............toiveissa 2.
<br><br>

Mäki vähän nostelen, kun meinataan ihan tipahtaa :D

Aika hiljaista on. Kävin tuossa katsastamassa ovislaskuria ja sen mukaan sunnuntaina pitäis alkaa tosissaan yrittämään. No johan tässä ehdittiin vähän treenata, että osaa sitten yrittää :LOL:

Kiirettä pukkaa kun pitää kaikki työjutut saada tehtyä ennen lauantaita. Sais sitte lomailla ihan rauhassa. Jossain vaiheessa kesää pitää käydä laittamassa kaikki koulun koneet kuntoon, mut se on vaan sellanen päivän homma onneksi. Vauvakuume vain kasvaa... tuntuu et joka puolella on isoja vatsoja tai tosi pikkuisia nyyttejä. Paras kaverikin oottaa vauvaa, joten oon vähän kade... :kieh:

No jospa meillekin kohta... :D

Mie sain sitten jo tänään positiivisen tuloksen ovistestistä.. piti pyytää miestäkin katsomaan sitä tikkua, että näinkö mie oikein.. muistin mie oikein viime syksystä, että mulla on ovulaatio aikaisemmin kuin laskureiden ja laskelmien mukaan.. pitää tehdä se testi vielä huomenna ihan vain varmuuden vuoksi ja tänään ja huomenna varmaan viihdytään paljon makkarin puolella.. :whistle:

Moikka!

En ole ehtinyt kirjoitella, mutta lupaan kirjoitella sitten enemmän kuulumisia kun on jotain kerrottavaa... Nyt pakkaillaan tädin kamppeita ja toivotellaan pitkää reissua sinne missä pippuri kasvaa!

Odottelen ovista tuossa puolentoista viikon kuluttua. Ajattelin tikutella, että oisin satavarma sen ajankohdasta. Ihan vaan kiinnostaa tietää onko se todella silloin kun olen sen ajatellut olevan oireiden puolesta. Viime kierto oli ylipitkä, mihin vaikutti varmaan kaikki mahdolliset tekijät. Stressi, uuden yrityksen jännitys jne. Nyt siis yk 2. Meillä km helmikuussa.

Mutta hei, ihanaa vihreää ja vehreää kesän alkua kaikille!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:55 Helmi kirjoitti:
... Nyt pakkaillaan tädin kamppeita ja toivotellaan pitkää reissua sinne missä pippuri kasvaa!
Mutta hei, ihanaa vihreää ja vehreää kesän alkua kaikille!
täällä sama, tädille näytetään pian lentolippua honoluluun päin :D
ja ainakin tähän mennessä tämä on ollut parempi kierto kun edellinen, isllä en mieti niin paljon vauvaa ja kaikkea siihen liittyvää.
onhan tässä aikaa ja pian se kyttääminen vasta alkaakin..niin oviksen kuin oireidenkin :whistle:

mutta siihen saakka rauha maassa :saint:

Torstai 31.5.2007

Jossu-71.........kp 6/28-30............yk3............toiveissa 3/1.
Minni..............kp 6/29................yk4............toiveissa 2.
Pulttibois.........kp 6/28-30...........yk2............toiveissa 3.
Kevat07..........kp 7/25-28...........yk3............toiveissa 1.
Ellen83...........kp 7/26................yk2............toiveissa 2.
Mussu81.........kp 7/28................yk2............toiveissa 2.
Matarena........kp 8/27-29...........yk2............toiveissa 1.
muumi82........kp 8/29................yk 5...........toiveissa 2.
Ursula............kp 8/28............... yk 3...........toiveissa 4.
Helmi.............kp 9/32.................yk ............toiveissa 2.
Inkku83.........kp 9/28-30............yk7............toiveissa 1
Hysteerinen....kp 9/30-34............yk6............toiveissa 1
Meri-77..........kp 9/28-30............yk22..........toiveissa 2.
poika04..........kp 10/25................yk 2...........toiveissa 2.
mäkimatti.......kp 10/29................yk2............toiveissa 3.
Kellukka.........kp 12/33-34..........yk8............toiveissa1.
Peppi1981.......kp 13/28-30..........yk23..........toiveissa 1.
Ciba...............kp 17/36...............yk2............toiveissa 1.
annnas...........kp 21/30-39...........yk6............toiveissa 1.
Veera78.........kp 22/41................yk2............toiveissa 2

Jopas täällä on tapahtunut muutoksia! En meinannut osata käyttää.... :ashamed: Mutta mukavaa että taas on toiminnassa :D

Perjantai 1.6.2007

Jossu-71.........kp 7/28-30............yk3............toiveissa 3/1.
Minni..............kp 7/29................yk4............toiveissa 2.
Pulttibois.........kp 7/28-30...........yk2............toiveissa 3.
Kevat07..........kp 8/25-28...........yk3............toiveissa 1.
Ellen83...........kp 8/26................yk2............toiveissa 2.
Mussu81.........kp 8/28................yk2............toiveissa 2.
Matarena........kp 9/27-29...........yk2............toiveissa 1.
muumi82........kp 9/29................yk 5...........toiveissa 2.
Ursula............kp 9/28............... yk 3...........toiveissa 4.
Helmi.............kp 10/32.................yk ............toiveissa 2.
Inkku83.........kp 10/28-30............yk7............toiveissa 1
Hysteerinen....kp 10/30-34............yk6............toiveissa 1
Meri-77..........kp 10/28-30............yk22..........toiveissa 2.
poika04..........kp 11/25................yk 2...........toiveissa 2.
mäkimatti.......kp 11/29................yk2............toiveissa 3.
Kellukka.........kp 13/33-34..........yk8............toiveissa1.
Peppi1981.......kp 14/28-30..........yk23..........toiveissa 1.
Ciba...............kp 18/36...............yk2............toiveissa 1.
annnas...........kp 22/30-39...........yk6............toiveissa 1.
Veera78.........kp 23/41................yk2............toiveissa 2

No niin, lista olis sitten taas aamupuuhiksi päivitetty. Sivutkin olivat muuttuneet, mut toivottavasti nopeutuneet, iltaisin tuntuu olevan ruuhkaa niin, että välillä pinna palaa kun ei pääse omaa pino katteleen.

Omaan napaan ei mitään muuta, täti resus kylässä jotenkin omituisen kauan, jos kierto on alkanut venyä, niin on kyllä tädin reissutkin. Sais painua hiiteen koko akka :LOL: Mietin tässä että alkaisko ovista bongailla, viime kierrosta siitä en saanut kuin pahan mielen, nimittäin tuli tulokseksi heikko viiva joskus kp17 paikkeilla sit sen jälkeen ei moneen päivään mitään ja toinen haalee viiva joskus ehkä kp22 ja sit ei taas mitään. Joten harmitushan siitä iski. Nyt oon yrittänyt etten kauheesti stressais, mut helpommin sanottu kuin tehty.

Iloista ja aurinkoista viikonloppua kaikille ja jos joukossa on valmistujia niin onnea heille!

Olipas sivut muuttuneet ja näköjään rekisteröityminen oli pakollista että pääsi kirjoittelemaan.

(.) Täällä on ollut ovisoireita parin päivän ajan. Vasen munasarja on ollut kipeä ja ovislimaakin olen mielestäni nähnyt. Samanlaiset oireet oli viime kierrossakin joten nyt olen vakuuttunut että ovisajankohta on. En muista että ennen raskautta olisin koskaan huomannut ovista ainakaan en muista että mulla olis munasarjat ollu näin kipeet. No eipä sitä sillon kun ei ollut yritystä päällä tullut niin tutkittuakaan omaa kroppaa. Nyt vaan toivotaan että tärppi tulisi yritystä ainakin on ollut ;)

Aurinkoista viikonloppua kaikille B)

Meidän vauvakuumeesta tietää vain mun parhaat kaverit ja sitten miehen sisko.. omille sukulaisilleni ei tulisi mieleenkään puhua tästä vauvan yrittämisestä tai edes haaveesta saada vauva.. mie kerron vasta sitten ku on tärpännyt ja ensimmäiset kolme kuukautta on mennyt..

meillä meni vähän tää yrittäminen plörinäksi tässä kierrossa, vaikka vielä ei tietenkään sais "heittää kirvestä kaivoon".. mulle tuli tossa toissapäivänä ja vielä eilen plussa ovistestiin, mutta sitten eilinen meni kaikissa muissa hommissa emmekä kerenneet mitään hommailemaan tuolla makkarin puolella.. tänään aamulla mulla oli vielä mahdollisia oireita, mutta miestä ei voinut vähempää kiinnostaa.. vissiin eilinen oli niin rankkaa, että ei jaksanut.. harmittaa silleen, ku tuntui aluksi, että mieskin odotti sitä plussaa.. no, katsotaan miten tässä nyt käy.. kyllä me sentään hommailtiin tossa toissapäivän iltana pariinkiin otteeseen, että jos sieltä ois jotain jäänyt kyytiin.. :whistle:

Mä ite oon kertonut parille lähimälle ystävälle mut ei kans tulis mielenkään kertoa vanhemmille, ei omille eikä miehen. Ollaan mietitty yhdessä et mitenköhän miehen vanhemmat suhtautuu sitten joskun (toivottavasti pian) vauva uutiseen, kun lapsenlapsi olisi heille ensimmäinen ja heidän mielestään pitäisi olla naimisissa ennen kuin lapsia aletaan tekemään.

Tervehdys :wave:

Olisi sitten loma lopuillaan tällä kertaa :( Mutta hyvä että pääsee taas kolman viikon päästä parin viikon lomalle :) .

Tänne ei kuulu mitään ihmeempiä. En ole tunnistanut ovista, mutta ollaan yritetty tuolla makkarin puolella oleilla ;) . Tosin mies sanoi tuossa yrityksen alussa että ei sitten "aleta tekemään väkisin sitä lasta". Että tulee jos on tullakseen. Hän ei suostu vain suorittamaan...

Kun mies sai "tietää" että jätetään pillerit pois käytöstä, niin silloin miehen kaikki sukulaiset ja kaverit sai tietää myös. Kukakohan meidän perheessä on "juorukello" :LOL: Mutta mun perhe ja kaverit ei vielä tiedä. Kaverit taitaa kuitenkin arvata.

Nyt pitää mennä katsomaan uuniin jos ruoka olisi jo valmista....

Heippa!

No niin. Monen mutkan kautta rekisteröidyin ja saan taas kirjoitella kanssanne... Nimimerkki oli jo käytössä ja jouduin hieman muuttamaan sitä. Nyt siis Helmi1980 ja jos joku ystävällinen päivittää pinoa, niin yrityskerta numero 2 ompi menossa.

En oikein tykkää palstan muutoksista, mutta kaipa sitä tähänkin tottuu ajan kanssa. En siis marmata asiasta enempää.
Omaan napaan: Eilen aloitettiin "lämmittely" tulevaa ovista silmällä pitäen. Meilläkin pitää olla hissukseen tuon "yrittämisen" kanssa, että ei tuo suorituspaineita rakkaalle aviomiehelle... Vaikenen kuin muuri ovisajankohdasta ja vaivihkaa miestä houkuttelen tuolloin makkarin puolelle useammin. Onneksi ei mies vielä ole alkanut laskea päiviä...

Mä pääsin sisään kyllä ilman uudelleen kirjautumista.. mut siihen meni vähän aikaa... enkä sitten meinannut enää löytää tätä pinoa mut nythän sitä täällä ollaan... B)

Mä olen kertonut äidilleni ja siskolle ja joilleikkin parhaille ystäville (ne alkoi jo epäillä kun lopetin sauhuttelun). Mutta miehen vanhemmille kerrotaan sitten vasta myöhemmin kun tärppää.

Ah aurinko paistaa ja kevättä on rinnassa B)

Jemina-81
Mä pinoudun tänne, kp 21/23-36 eli pitkän kierron mukaan jänskäilen varmaan viikolla 25. Oireita on taas, nyt erityyppisiä kuin aiemmin, oviksesta en osaa sanoa kun kosteus alkoi jo kp9 ja välillä loppui, alavatsakipuja ollut noilta päiviltä asti, tod ennenkuulumaton valkovuoto alkanut, ja painontunnetta alavatsalla. Eilenkin kävelylenkillä piti pitää taukoa kun niin paljon sattui alavatsaan. Vas nänni hiukan aristaa, ja oon TODELLA itkuherkkä, teho-osastoa katsoessa tippa linssissä :'(
Tjot meinigillä ollaan yritelty tää kierto, saapi nähdä mitä tullee :)

Huomenna lähdetään ylioppilasjuhliin, on siis onneksi muuta ajateltavaa :wave: :wave: Mukavaa viikonloppua ja onnea valmistuneille :flower:

Lisään vielä että yk varmaan jotain 15, yksi keskenmeno takana. Ja ensimmäistä haaveillaan...voisiko joku lisätä mut listoille, pliis kiitti :heart:

mä päätin herätessäni että tämä on viimeinen piinapino missä tulen olemaan.. :ashamed:
ei vaan ole mun juttu kai kun joutuu pakostakin miettimään pinon takia oloaan jne.
viime kierto ei tuottanut tulosta, hirveä stressi plussasta oli koko ajan- ei siis ihmekkään :/
nyt viikon kestäneet menkat vaivaa joten mä heitän pillit pussiin kohta. ei tää ole elämää ollenkaan- yhtä vahtaamista ja kroppa aivan pihalla :'( :ashamed: |O
ja vauvakuume sen kun kasvaa samalla hirmuisesti :heart:
tokkopa mitään edes raskautua voi jos vuotaa koko ajan :headwall: :headwall:
tekisi mieli huutaa koko maailmalle että elämä on per.seestä!!!!!!!!!!!!!!!!!
*että tälläinen päivä taas*

onneksi mies ja lapset pitää hengissä mut :heart:

Täällähän on paljon uusia juttuja...

pulttis :heart: häntä pystyyn kyllä se taas tästä..

täällä kanssa on vähän jännitystä ilmassa mutta koetan pysytellä kohtuu rauhallisena..vaikeaa..

toivottavasti ei kuiteskaan stressin puolelle viskaa :)

Ihanan aurinkoista päivää kaikille ja mahtavia oviksia kaikille joilla se aika on

Moi!
Onpas muutosta sivuilla :eek: En meinannu osata käyttää ja toi nimimerkkikin muuttu rekisteröinnin takii ursulasta tähän nykyseen...jos joku sit vaihtais sen tuonne listaan ku en mie osaa :/

Mitään uutta ei taivaan alla...omassa navassa siis.

Pulttikselle suurensuuri :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja poika04:
Täällähän on paljon uusia juttuja...

pulttis :heart: häntä pystyyn kyllä se taas tästä..
toivotaan niin.
on vaan keskenmenon jälkeen elimistö aivan pihalla vaikka siitä kohta jo 4kk aikaa :ashamed:
ja elokuu vaan lähestyy uhkaavasti jolloin medän piti saada odotettu vauva. ja ei edes uudesta tietoakaan- ajattelin km jälkeen että jos uudestaan odottaisi niin elokuu menisi varmaan hyvin ohi. nyt alkaa mieli synkistyä ja elokuu lähenee :'(
ei tää vauvajuttu olekaan niin "helppoa" kuin ennen, oppii ymmärtämään tässä matkalla kaikkia- ainakin melkein.

Moi!

Ymmärrän täysin pulttiksen mietteet. Meillä oli myös keskenmeno helmikuussa ja laskettu aika olisi ollut 070707. Ei ole paljon enää aikaa tuohon päivään. :'(
Uusi raskaus pelottaa, mutta ihan hirveästi sitä odottaa. Meillä sukulaiset on varpaillaan. Kaikki odottaa uutta vauvauutista, mutta kukaan ei puhu asiasta ääneen. Ollaan sovittu miehen kanssa, että ei kerrotakaan, vasta sitten kun sitä ei millään enää voi piilottaa. Jos siis joskus onnistaa...Onneksi täällä voi kirjoitella ja jakaa ajatuksia. Tulisin muuten ihan kaheliksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmi1980:
Moi!

Ymmärrän täysin pulttiksen mietteet. Meillä oli myös keskenmeno helmikuussa ja laskettu aika olisi ollut 070707. Ei ole paljon enää aikaa tuohon päivään. :'(
Uusi raskaus pelottaa, mutta ihan hirveästi sitä odottaa. Meillä sukulaiset on varpaillaan. Kaikki odottaa uutta vauvauutista, mutta kukaan ei puhu asiasta ääneen. Ollaan sovittu miehen kanssa, että ei kerrotakaan, vasta sitten kun sitä ei millään enää voi piilottaa. Jos siis joskus onnistaa...Onneksi täällä voi kirjoitella ja jakaa ajatuksia. Tulisin muuten ihan kaheliksi.
niinpä :ashamed:
:hug: :hug:

Yhteistyössä