Viihteelle lähtijät: mitä laitatte päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aap"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aap"

Vieras
Yritän tässä miettiä mitä pukisin. Mitä te laitatte? Voiko yökerhoon laittaa mekon sukkahousuilla vai onko liian kylmä jo? Ärsyttää tämä talvisää, kun pitää hippavaatteissakin siirtyä housut, biletoppi ja korkosaappaat -linjalle!

Minä en varmaan enää laittaisi mitään mekkoa. Näyttää ehkä tähän vuoden aikaan jo vähän tyrkyltä! Minä olen menossa tänään viihteelle ja ajattelin laittaa perustyylikkään mihin tahansa vuodenaikaan sopivan kokonaisuuden (musta pitkä toppi, joka on yläosasta löysä ja peittää oikeat paikat ja helmasta kireä, mustat legginssit jossa on vähän bling blingiä ja kiiltävät tekonahkasaappaat), ei petä koskaan! :)

Mulla sama ongelma talvella. Tykkään kulkea mekoissa, tosin käytän sellaisia hyvin istuvia ja tyylikkäitä, joten en varmaan talvellakaan ihan tyrkyltä näytä. Mutta nyt just netistä tsekkailin ittelleni baaritoppia, joka kävis farkkujen ja saapikkaiden kans. Mikään ei vaan tunnu omalta, kun toi ei oo ihan mun tyyli.

Kuhan muistat että legginssit ei oo housut... Mekko tai hame/toppi yhdistelmällä lähtisin ite. Jalkaan korkosaappaat. Mustat paksut sukkikset, niin ei tuu kylmä.

Minä kyllä ajattelin lähteä tänään hihattomassa tummasävyisessä kapeassa mekossa, jossa on korkea pääntie ja takana keyhole, parinkymmenen denierin sukkahousuissa ja korkeissa avokkaissa. En osaa lainkaan kuvitella laittavani yökerhoon mitään toppi, farkut ja saappaat -yhdistelmää.

Eikä näytä mekko mihinkään vuodenaikaan tyrkyltä. Tai riippuu mekosta toki, mutta yleisesti mekko. Laita alle tummat, paksut sukkahousut tai jos ei tarvi odotella busseja tai kävellä paljoa ulkona niin voit laittaa ohuetkin. Mä käytän viileillä aina ylipolvensaappaita jos on mekko ja ohkaset sukkikset. Lämmittää :)

Mitä mieltä olette tällaisesta yhdistelmästä: Laittaisin sellaisen mustan trikoominimekon/topin (menee kuitenkin yli pepun), jossa on painijaselkä ja paljetteja + tosi paksut legginssit + punaiset korkokengät. Olisiko tarpeeksi talvista? :) Nuo leggarit ovat siis sellaiset kankaiset.

Yhteistyössä