Viides viikko menossa...

Eka viikolla mullakin lähti huimat 3 kiloa,enimmäkseen varmaan nestettä,mutta antoi kivasti puhtia.Hyvin on sullakin Essi lähtenyt alkuun.Nyt kun ajattelee viikkoja taakse päin niin aika on mennyt tosi nopeasti ja nälkä ei ole ollut.Se on hyvä näissä pisteissä,ettei kiellettyjä ruokia olekaan.
 
Aivan niin! Kyllä mä olen ollu ihan kylläinen ainakin! Ja eilenki söin hyvin mutta silti jäi pisteitä käyttämäti... säästin ne sitten suosiolla tämän iltaseen... serkulla kutsut niin saa sitten pienen siivun piirakkaa! Juu kyllä olen tyytyväinen ja ns. otettu näistä parista kilosta mitkä on lähteny, ja olo on jo jotenki kevyt ! :) I-hanaa :) Hyvä me!!
 
Jos ja kun ens viikolla lähen mukaan pv:hin , ja maksan alotus maksun ja käyn niin kauan et alkaa kesätauko, ni saanko pitää ne pistevihot sun muut.. kun eihän niitä muualta saa, paitsi tilaamalla hitsin kalliisti pv:n sivuilta??
 
Kaikki saat pitää mitä olet saanut.Elikkä minä kävin painonvartijoissa muutama vuosi sitten ja eka kerralla sain pistevihon johon oli ruokia pisteytetty.Jaksoin silloin käydä tapaamissa viisi viikkoa ja lopetin laiskuuttani.ja kilothan tuli takaisin .Nyt siskoni käy siellä ja on saanut kattavamman vihon ja jos jotain en tiedä niin kysyn häneltä.Viisi viikkoa sitten aloitin taas pisteillä ja ihan omatoimisesti.Ja silloin päätin etten yritä laihduttaa millään "laihduttajien omilla ruuilla" vaan ihan tavallisella kotiruualla mitä yleensä kokkaan.Tulosta on tullut ihan mukavasti eli viides viikko menossa ja -6kg.
 
Essi81 harmaana
Hei tiiättekö että saako jostain tilattua sen semmosen kirjan missä on noita kaupassa myytävien "tavaroiden" pisteytykset... ?? Tiiättekö mitä tarkotan... toivottavasti. Ja paljonko maksaa?
 
mirator
mulla on menossa 4:s viikko pisteillä ja hävinnyt on 5 kg, eli hyvä tahti on, noin 1 kg viikossa!
Mä tilasin sen kirjekurssin ja itsenäisesti räpistelen pisteiden kanssa, eikä ole tuottanut tuskaa..Lähes joka päivä jää pisteitä käyttämättä ja itse asiassa mun kai pitäs lisätä pisteisiin ne ns. imetyspisteet, mutta näilläkin pisteillä on maito riittänyt!
Te kanssalaihduttajat! Mikä teillä on tavoitteena?? Ts. lähtöpaino/tavoitepaino?? Itsellä lähtöpaino oli 78 kg ja tavoite olisi tuolla n. 65 kg:ssa :whistle: :whistle:
Tsemppiä kaikille pisteilijöille ja muillekin laihduttajille!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2005 klo 22:45 Essi81 harmaana kirjoitti:
Hei tiiättekö että saako jostain tilattua sen semmosen kirjan missä on noita kaupassa myytävien "tavaroiden" pisteytykset... ?? Tiiättekö mitä tarkotan... toivottavasti. Ja paljonko maksaa?
tiedän mitä tarkoitat ja kyseinen kirja on nimeltään ostajan opas ja saat ostettua sen painonvartiat ryhmästä. voit käydä ostamassa vaikka ryhmään et kuulukkaan. käy katsomassa myös painonvartioiden nettisivuilta. en ole varma mutta luulen että myös sitä kautta pystyis tilaamaan. itsellä kyseinen kirja ollu todella hyvänä apuna. hinta on muistaakseni vähän reilun kympin...tai sitä luokkaa.
 
Masu76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2005 klo 00:18 mirator kirjoitti:
mulla on menossa 4:s viikko pisteillä ja hävinnyt on 5 kg, eli hyvä tahti on, noin 1 kg viikossa!
Mä tilasin sen kirjekurssin ja itsenäisesti räpistelen pisteiden kanssa, eikä ole tuottanut tuskaa..Lähes joka päivä jää pisteitä käyttämättä ja itse asiassa mun kai pitäs lisätä pisteisiin ne ns. imetyspisteet, mutta näilläkin pisteillä on maito riittänyt!
Te kanssalaihduttajat! Mikä teillä on tavoitteena?? Ts. lähtöpaino/tavoitepaino?? Itsellä lähtöpaino oli 78 kg ja tavoite olisi tuolla n. 65 kg:ssa :whistle: :whistle:
Tsemppiä kaikille pisteilijöille ja muillekin laihduttajille!!
hei, paljos sellanen kirjekurssi maksoi ja mistä tilasit?
 
Hei vielä tuosta kirjasesta! Kiitos muuten kaikille vastauksista! Siä kun ei saa ostettua/tilattua muuten kun kuulumalla ryhmään... Niin voisiko joku ystävällisesti (joka kuuluu ryhmään) ostaa tämän kyseisen kirjan mulle?? ja postittaa? Maksan kyllä kulut!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2005 klo 17:40 Essi81 kirjoitti:
Hei vielä tuosta kirjasesta! Kiitos muuten kaikille vastauksista! Siä kun ei saa ostettua/tilattua muuten kun kuulumalla ryhmään... Niin voisiko joku ystävällisesti (joka kuuluu ryhmään) ostaa tämän kyseisen kirjan mulle?? ja postittaa? Maksan kyllä kulut!
ainakin ryhmästä voit käydä ostamassa vaikka et kuulukkaan ryhmään. jos paikkakunnallasi kokoontuu ryhmä
 

Yhteistyössä