Viides lapsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rockwood
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rockwood

Aktiivinen jäsen
21.08.2012
1 507
1
36
Olenkohan menettänyt järkeni, kun haaveilen viidennestä lapsesta? Vanhin on 10.v ja nuorin 1.v muut siltä väliltä. Mun on vaikea jotenkin hyväksyä, ettei vauvaa enää meille tule. Olen nauttinut kaikista raskauksistani ja synnytykset ovat olleet helppoja, paitsi viimmeinen joka meni kiirelliseen sektioon, en kuitenkaan mitään traumoja tästä saanut. Tuntuu että mulla on jatkuva vauva kuume?:whistle:

Viimeksi muokattu:
Kyllä itsekin olen viidettä lasta miettinyt. Vahin täyttää parin viikon päästä 11 vuotta ja nuorin on viikon päästä 4kk. Välissä 5- ja 4-vuotiaat. Ja mieskin ajatuksessa mukana. Mutta ei kuitenkaan nyt ihan heti vielä. Olis kiva, että kuopus olis yli 2 vuotias, jos vielä yks lapsi tulee.
Ja välillä tosiaan pidän itseäni ihan hulluna, kun vielä viidettä toivon. No katsotaan millaiset ajatukse esimerkiksi vuoden päästä on.

meillä viisi lasta ja sydämessäni tiedän nyt, että lapset on nyt tehty. neljännen saadessani tunsin, että se viides viimoinen puuttuu :) ja onneksi raskaus alkoikin melkoisen pian.

Yhteistyössä