Viideo mikä tyyppi Facebookissa :O

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Mua pyysi kaveriks yks ala-asteella samalla luokalla ollut jätkä. Hyväksyin, kiva törmätä vanhoihin koulukamuihin. Se höpötti kokoajan chatissa kaikkee. Sit se alko jotain mun lapsista kyselee ja niiden kuvista, tajusin että ei perkkele, olin laittanu sen sellaseen kaveriryhmään joka näkee kaikki mun kuvat. Siirsin sen, ja se oli samantien että mihin ne on hävinny. Sanoin että en näytä niitä kaikille. Sitten se alko kirjottamaan että mihin hänen lasten kuvat on kadonneet. Kauheen vääntämisen jälkeen selvis, ettei sillä ole omia lapsia, ja toi heitto oli hänen omituista huumoriaan :o Poistin koko tyypin kaverilistalta, se oli muutenkin niin omituinen niitten juttujensa kanssa. Ja sit tuleekin viestiä, jossa sanoo mm. että nyt kun en oo enää kaverilistallas, niin näen taas sun lasten kuvat ja menenpä niitä kattelemaan kun ei oo muutakaan :o Pyysin yhtä kaveria että pyytää joltain kaveriltaan, että kattoo näkyykö niitä. Ja ei näy, eli suojaukset pitää. Ja tää dorka jätkä pistäny uudestaan kaveripyynnön, ja oli tullut toinenkin, tän dorkan nimi on Jan, ni Jannelta, ja sama sukunimi :laugh: Hitto et alko kyllä vähän ahistamaan tollanen...

Suomen Taidoliiton lisenssimyynti on auennut. Muistathan, että osallistuessasi liiton järjestämiin tilaisuuksiin sekä oman seurasi harjoituksiin, sinulla tulee olla voimassaoleva lisenssi ja vakuutus heti kauden alusta lähtien.

Suomen Taidoliiton lisenssimyynti on auennut. Muistathan, että osallistuessasi liiton järjestämiin tilaisuuksiin sekä oman seurasi harjoituksiin, sinulla tulee olla voimassaoleva lisenssi ja vakuutus heti kauden alusta lähtien.

Yhteistyössä