Viiden kilon painonpudotus/lihominen ei näy missään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elvin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elvin

Vieras
Olen 169cm pitkä ja Lähtöpainoni oli 93kg. Laihdutin aluksi kymmenisen kiloa ja muutosta ei huomannut juuri kukaan. Anoppi oli ainut, joka sanoi, että olen laihtunut. Joskus olen jossain laihdutuskeskustelussa maininnut, että olen laihtunut yhteensä 22kg ja aina KAIKKI jaksavat ihmetellä,miten kukaan ei huomaa?

Laihdutin hiljalleen enemmän ja lopulta paino oli pari vuotta 77kg ja tänä keväänä päätin sitten vielä laihtua viitisen kiloa. Eikä edelleenkään kukaan huomaa?

Ulkonäöllisesti viittä kiloa ei juurikaan oikeasti huomaa. Mä en huomaa kuvissa mitään eroa. Pari tuttua taas sanoi lihoneensa viisi kiloa ja ei sitäkään kyllä huomaa.

No viittä kiloa ei ulkopuolinen huomaa. Oli muutos kumpaan suuntaan tahansa. Itse huomaa vaatteissa.

Loppujen lopuksi kymmenen kilon painoero on aika pieniä. Jos kropan malli on sama ja molemmat vaikkapa 168cm pitkiä ja toinen painaa 65kg ja toinen 75kg niin se ero on oikeasti aika pieni.

Tuo on muuten yllättävää, että ihmisten ulkonäössä ero ei ole mikään iso, vaikka laihtuisi 10kg. Kyllä sen huomaa useimmista, mutta ei se mikään niin suuri ero ole.
Laihduin 11kg (69->59) ja tietynlaisissa vaatteissa näytän jopa melkein samalta. Alasti eron huomaa parhaiten.

Mä olin laihtunut kokonaiset kolme kiloa kun mun mutsi kysyi että olenko laihtunut.

Kai sen näkee. Asia erikseen, viitsiikö siitä mainita. Joku voi ajatella ettei oo kohteliasta moinen.

Yhteistyössä