Vihreiden puheenjohtajalla Sofia Virralla oli kosteat fedtaribileet ja roikkui nuoren miehen kaulassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miten äiti-ihmisellä oli aikaa moiseen?
Järjestelykysymys. Eivät kaikki äidit ole yhtä täydellisiä kuin allekirjoittanut.
En ole koskaan käynyt festareilla enkä käy. Musiikin ystävänä nautin musiikista eniten kotona. Eilen kuuntelin radiosta vuoden 1939 Kissa vieköön kaksi kertaa tanssien. Dallape soitti Lepakot-salanimellään. Silloin lepakoita ei luultavasti yhdistetty lesboihin. Kieli ja maailma muuttuvat, ja hyvä niin.
Nyt alan katsoa saippuasarjaani kotimaisten mansikoiden kera.
Jääkää te muut nahistelemaan mammapalstalle kesähelteillä.

Onko Sohvilla semmonenkin?!

Ei mutta juuri saamani tiedon mukaan Sohvi on kiihkäesti yrittänyt tavoitella sinua, mutta ei ole saanut sinuun yhteyttä, koska olet kaiken aikaa "mammapalstalla". S totesi, ettei hänellä taida olla mitään mahiksia sinun suhteesi, koska sinulla on täällä mammapalstalla jo niin monta naista, jotka eivät hevillä sinusta päästä irti.

Voi Sohvi.. :(

Järjestelykysymys. Eivät kaikki äidit ole yhtä täydellisiä kuin allekirjoittanut.
En ole koskaan käynyt festareilla enkä käy. Musiikin ystävänä nautin musiikista eniten kotona. Eilen kuuntelin radiosta vuoden 1939 Kissa vieköön kaksi kertaa tanssien. Dallape soitti Lepakot-salanimellään. Silloin lepakoita ei luultavasti yhdistetty lesboihin. Kieli ja maailma muuttuvat, ja hyvä niin.
Nyt alan katsoa saippuasarjaani kotimaisten mansikoiden kera.
Jääkää te muut nahistelemaan mammapalstalle kesähelteillä.
Alepa, kun kirjoitat vierailijana, et todellakaan allekirjoita mitään. Suomen kielessä on ihan toimiva sana minä, jonka käyttö erityisen hyvin sopisi juuri sinulle. Kirjoitathan aina omasta itsestäsi, et asioista.

-miehellä aukkohakkuut
-itse riekkuu saastuttavilla festareilla
-roikkuu #metoo-tyyliin jonkun tuntemattoman jampan kaulassa tunnin, samasta olisi miespoliitikko hir-tetty

No. En sano mitään. Mutta "älkää tehkö niinkuin mä teen, vaan kuinka mä sanon." Mukana festareilla ollut oppiäitinsä eli lentelijä-miehenvaihtaja-Sanna saanut tutoroitavassaan edistystä aikaan. 🤷‍♀️

-miehellä aukkohakkuut
-itse riekkuu saastuttavilla festareilla
-roikkuu #metoo-tyyliin jonkun tuntemattoman jampan kaulassa tunnin, samasta olisi miespoliitikko hir-tetty

No. En sano mitään. Mutta "älkää tehkö niinkuin mä teen, vaan kuinka mä sanon." Mukana festareilla ollut oppiäitinsä eli lentelijä-miehenvaihtaja-Sanna saanut tutoroitavassaan edistystä aikaan.
Niin, voin mielessäni nähdä sen ymmärryksen määrän, joka olisi seurannut jos ministeri Rydman olisi innokkaasti kähminyt jotakin 18-vuotiasta naiskansalaista festareilla. ;)

Mutta Kruuttiksen kivimuistutus on kyllä aiheellinen, miksi poliitikot eivät saisi välillä innostua vastakkaisen sukupuolen edustajista (tai nykysin myös oman sukupuolen).

Niin, voin mielessäni nähdä sen ymmärryksen määrän, joka olisi seurannut jos ministeri Rydman olisi innokkaasti kähminyt jotakin 18-vuotiasta naiskansalaista festareilla. ;)

Mutta Kruuttiksen kivimuistutus on kyllä aiheellinen, miksi poliitikot eivät saisi välillä innostua vastakkaisen sukupuolen edustajista (tai nykysin myös oman sukupuolen).
Niino...mutta ku tässä on semmone yks mutta.
Siis teidän huushollissa vaimo on patteriin kytketty ja saa nilkkapannalla kulkea määrätyn ajan päivässä, silloin kun isäntä tarvitsee häntä coitukseen.
Lapset ja vaimo tuuditellaan yöunille saatesanoilla "nukahtakaas nyt äkkiä, Isi menee katsomaan pokea, kunnon pohjois-burmalaista jynkkyä".

Mutta YLEENSÄ parisuhteissa puoliso harmistuisi, jos vaimo festareilla roikkuisi vieraan nuorukaisen kaulassa ja sanoisi olevansa kuumana nuoriin miehiin.
On olemassa sellainen asia kuin "uskollisuus."

Eli tässä on sellainenkin aspekti kuin: "miten aukkohakkuumies suhtautuu nyt?"

• Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Niino...mutta ku tässä on semmone yks mutta.
Siis teidän huushollissa vaimo on patteriin kytketty ja saa nilkkapannalla kulkea määrätyn ajan päivässä, silloin kun isäntä tarvitsee häntä coitukseen.
Lapset ja vaimo tuuditellaan yöunille saatesanoilla "nukahtakaas nyt äkkiä, Isi menee katsomaan pokea, kunnon pohjois-burmalaista jynkkyä".

Mutta YLEENSÄ parisuhteissa puoliso harmistuisi, jos vaimo festareilla roikkuisi vieraan nuorukaisen kaulassa ja sanoisi olevansa kuumana nuoriin miehiin.
On olemassa sellainen asia kuin "uskollisuus."

Eli tässä on sellainenkin aspekti kuin: "miten aukkohakkuumies suhtautuu nyt?"
Ei kai Sofia sentään ryhtynyt parittelemaan julkisella paikalla? Tuo uskollisuuden määrittely on aika joustavaa, riippuu siis siitä mitä on sovittu.

Entisen Burman nimi on nykyisin Myanmar. Siellä olisi kiinnostavaa piipahtaa syksyllä budhalaisilla Thadingyut-festivaaleilla.

396711052_777653757704645_7380076795997369128_n.jpg

Jos menen sinne, voin laittaa sinulle postikortin, kunhan kerrot osoitteesi.
565cc294fff61bbf8d6d3ef4c088e4f8.jpg

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä