Vihreiden puheenjohtaja Maria Ohisalo ei suostu ottamaan mitään kantaa Anni Sinnemäen vakavaan rikosepäilyyn

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
He he, varovasti arvioiden 99% kiistää omalta kohdaltaan rikosepäilyt. Eli vankilat on meilläkin täynnä syyttömiä

Sinua(kin) viedään kuin pässiä/lammasta narussa...
Vaalipropagandaa sanoi Ylen uutisissa Osmo Soininvaara.
Nyt on enää turha tehdä vaalityötä. Menkää huomenna äänestämään. Olen jo ennakkoäänestänyt.
Olette ilkeitä ja pahasuisia ämmiä lähes koko sakki.
 
Vaalipropagandaa sanoi Ylen uutisissa Osmo Soininvaara.
Nyt on enää turha tehdä vaalityötä. Menkää huomenna äänestämään. Olen jo ennakkoäänestänyt.
Olette ilkeitä ja pahasuisia ämmiä lähes koko sakki.
Kuulepa tätsy.
Ootko sä jotenkin elämässäs miehiin katkeroitunu, kun puolustat naisia viimeiseen asti, vaikka ne törttöilis miten?

Sä aina toitotat olevasi kokenut. No en mäkään enää nuori ole.
Mutta sen olen elämässä oppinut, että enemmistön mukaan mennään ja jossain itsestä erilaisessa porukassa ei kannata haukkua koko ajan muita.

Täällä palstalla on ehkä 2 kristittyä, ja toista heistä näen täällä joskus ja jouluna. En mä silti ala haukkua tätä ei-uskovaisten porukkaa täällä "miks ette oo uskovaisia?"

En mä mee joidenkin New Age-hemmojen palstalle kiukuttelemaan "miks ette oo kristittyjä?"

Joten mä sanon sulle: SUN pitäisi jo hävetä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu ja Echo
He he, Osmo taitaa vihata suomalaisuutta?

Persut tekee Jytkyn ja voittaa vaalit ❤❤
Älä nuolase ennenku jytky oikeesti tipahtaa. :)
Tänpäiväinen Sinnemäki-kohu ei varmaan hirvei...anteeks, vihreitä hetkauta, koska

-osa heistä on ollu ganjapilvessä
-toisilla tofu-seitanin sumentavat nälkiintyneet aivot eivät toimi täydellä teholla eikä uutiset ole tavoittaneet heitä
-ne naisäänestäjät jotka on virkeitä, on uhriutuneet ja sivu-myötä-vierestä-kanssa-loukkaantuneet asian tiimoilta, ja vaativat kaikilta Helsingin miespoliitikoilta anteeksipyyntöä, munien tervaamista ja muinais-equadorilaista pallien rusentamista, koska Sinnemäki on kokenut vain naisvihaa, eikä muuta.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
SU:

"kesäkuu 12, 2021 19:41
Pihla Viitala on tukenut Anni Sinnemäen vaalikampanjaa – mukana kampanja-avauksessa

Helsingin pormestarikisaa käyvän Anni Sinnemäen (vihr) rikosepäily kuohuttaa vaalipäivän lähestyessä kovaa vauhtia. Sinnemäkeä epäillään esteellisenä toimimisesta tuttavansa Pihla Viitalan rakennuslupa-asiassa. Sinnemäki on vähätellyt suhdettaan Viitalaan esteellisyysepäilyksien hälventämiseksi. Nyt on käynyt ilmi, että Pihla Viitala on tukenut Sinnemäen vaalikampanjaa.

Sinnemäen julkaisemassa mainoksessa lukee:
”Tervetuloa kampanjani avajaisiin tänään lauantaina Cafe Engeliin kello 19!
Omasta Helsingistään puhuvat Pekka Haavisto, metsäaktivisti Sini Harkki ja Berliinistä takaisin Helsinkiin muuttanut näyttelijä Pihla Viitala. Minä kerron, mitä olen Helsingissä saanut aikaan, mitä tavoittelen tulevina vuosina ja kuuntelen mitä ihmiset kaupungilta haluavat.
Anni Sinnemäki 1012
Vihreät De Gröna.”

Mainos on kuntavaalimainos vuodelta 2012."
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Älä nuolase ennenku jytky oikeesti tipahtaa.
Tänpäiväinen Sinnemäki-kohu ei varmaan hirvei...anteeks, vihreitä hetkauta, koska

-osa heistä on ollu ganjapilvessä
-toisilla tofu-seitanin sumentavat nälkiintyneet aivot eivät toimi täydellä teholla eikä uutiset ole tavoittaneet heitä
-ne naisäänestäjät jotka on virkeitä, on uhriutuneet ja sivu-myötä-vierestä-kanssa-loukkaantuneet asian tiimoilta, ja vaativat kaikilta Helsingin miespoliitikoilta anteeksipyyntöä, munien tervaamista ja muinais-equadorilaista pallien rusentamista, koska Sinnemäki on kokenut vain naisvihaa, eikä muuta.
Taidat itse olla aika katkera
 
vierailija
Eli nyt on herne nenässä sanasta "mörskä"? Oliko liian vulgääriä taas? Menikö ilta pilalle?

Juu voin vaikka iltauutisissa julistaa että se talo EI sovi sille kauniille pitsihuvila-alueelle ulkonäkönsä vuoksi.

Mutta turha sulle mitään on kirjoittaa. Vihervasurinaisilla kun on tärkeintä olla puuttumatta itse väärinkäytökseen, tärkeintä että siitä keskustellaan mahdollisimman kauniisti ja rötöstelijän mieltä pahoittamatta...
Iltani ei mennyt pilalle typerien juttujesi takia. Yleensä en noteeraa sepustuksiasi.
Tuskin olen ainoa, joka ei ole kanssasi samaa mieltä asioista.
Jos olisin asianosainen ja lukisin tekstisi netistä, ehkä ottaisin asianajajaan yhteyttä.
 
Iltani ei mennyt pilalle typerien juttujesi takia. Yleensä en noteeraa sepustuksiasi.
Tuskin olen ainoa, joka ei ole kanssasi samaa mieltä asioista.
Jos olisin asianosainen ja lukisin tekstisi netistä, ehkä ottaisin asianajajaan yhteyttä.
Huokaus...näytä mulle yksikin asiananaja joka lähtee käräjöimään "mörskä"-sanan takia....

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Juu ei kiinnosta uhriutua. "Mua on sorrettu, nyyh..."
Eikö ihan varmasti? :sneaky:

 
  • Haha
Reactions: Echo
Eikö ihan varmasti? :sneaky:

No, mennään sit sunkin kans raastupaan! :ROFLMAO: Saat syytteen seksuaalisesta ahdistelusta ja epä-isänmaallisten eukonraato-kuvien mainostamisesta sekä humanoidi-invaasiolla pelottelemisesta.

Se on sit Valtion täyshoitolaa sullekin, alotatko kierroksen Konnunsuolta vai mikä herralle sopisi enste niiko tutustumispaikaksi? Saat valita. :sneaky:
 

Yhteistyössä