V
vierailija
Vieras
Ok. Jätetään sut venäläisten řaiskattavaksi.
R..tahan sinä aina haaveilet. Olet tasapainoton.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ok. Jätetään sut venäläisten řaiskattavaksi.
Kiitos. Tällä palstalla on onneksi myös kivoja ihmisiä kuten sinä.
Kirjoitin kauan Anna-lehden keskusteluissa eli ex-Sineraplazan Ellit.
Jouduin fuusion takia pihan perällä olevan vanhan rakennuksen isoon työhuoneeseen.
Ristin talon Pölhöläksi. Tein töitä ja välillä klikkasin auki vihreäsävyisen Ellit-palstan.
Olen aina ollut lahjakas kirjoittaja. Kirjaa en kirjoita, mutta luen niitä mielelläni.
Täti olen ollut aina. Minut pyydettiin kummitädiksi neljälle lapselle heti ripiltä päästyäni.
Kristitty olen ja arvostan kaikkia uskontoja ja elämänkatsomuksia.
Tutkin edelleen jonkin verran teologiaa. Käyn kirkossa sillon tällöin. Kotikirkkoni meni remonttiin ja aukeaa kahden vuoden päästä. Ehkä pitäisi keksiä uusia virikkeitä elämääni. Light you carry- kirja oli ihana piristysruiske joulun jälkeen.
Sen takia naisia ei pitäisi päästää inttiin. Ovat vain turhana painolastina.
Koita nyt päättää onko naisista samaan kuin miehet.Ja silti tivaat täällä naisilta, ovatko käyneet inttiä ja jos eivät ole, niin ovat "Puten asialla".
Sä olet kyllä palstan suurin torvelo.
Toki naiset kelpaavat rättivarastolle ja keittiöhommiin.Ja silti tivaat täällä naisilta, ovatko käyneet inttiä ja jos eivät ole, niin ovat "Puten asialla".
Sä olet kyllä palstan suurin torvelo.
Suomessakin lietsotaan kansallismielistä ilmapiiriä. Suomalaisten miesten pitäisi olla valmiita kuolemaan kaltaistesi *ittuilevien ämmien puolesta. Arvaa kiinnostaako?
Toki naiset kelpaavat rättivarastolle ja keittiöhommiin.
Miten ne säännöt menee?Sivarin jälkeen ei pääse inttiin.
Sivarin jälkeen ei pääse inttiin.Miten ne säännöt menee?