vihloo!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
auts!tänään tullu harjotus suppareita,ja paaaljon.vähän väliä on maha ihan pinkeenä,niin ettei psyty kunnolla istumaan.en edes tunne sitä millon maha ei olis pinkeä,saikulla oon kun työt ei enää onnistu.en edes päivisin tee mitään ihmeellistä,kävelen kauppaan..käyn ostamassa vaikka 1tomaatin,kunhan saan itteni vaan liikeelle.

iltasin tulee ihan kun menkkakipuja,liikkuessa yleensä.
nyt kun tässä istuksin koneella niin ihan vihloo tonne...pipariin ja pirusti.
pieni on rtssä,viikkoja 32+2
kaulaa on jäljellä vielä se 3cm (2viikkoa sitten oli tutkimus suppareiden takia) ja kiinteä on.
mikä piru toi vihlonta on?
masukki hilluu kaikkien näiden viikkojen edestä,unta en saa ja koko ajan pissattaa..
kaikki on huonosti :D

Siel taidetaan vaan olla kovin alhaalla ja riehuminen tuntuu häpyluussa aika vinkeeltä. Mulla oli kakkonen todella alhaalla mutaman viikon ja välil ihan piti mennä kyykkyyn, kun se oikeen alko päätään jynttään siel kanavassa=D

Liitoskipuja tai sitten vauvan liikkuminen tekee kanssa vihlovan tunteen. Minulla kakkonen oli tosi alhaalla rv30 lähtien ja välillä tuntui, että pää jo tulee ulos. Mutta siellä se köllötteli rv 39 asti. Jos supistuksi tulee niin kannattaa ottaa ihan rennosti ja vaan makoilla ettei ihan vielä kiirehtisi maailmaan.

Mulla kans vihloo tosi kovaa välillä. Oon ajatellu liitoskivuiksi, en muista edellisistä mitä ne oli. Meillä ollaan ptssä, joten ei johdu ainakaan mulla siitä että oltais liian alhaalla.

juu tuntuvat kivalta,ihan kun koko vauva olis tuolla alhaalla.käsillä jyskyttää ja päällään työntää.missähän vaiheessa sitä kerkeis nauttimaan raskaudesta?
nojoo,ihanaahan tää on ollu :heart: ..omalla tavallaan

Yhteistyössä