vihlontaa rv 35+5! mistä kyse?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mam84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mam84

Jäsen
09.05.2004
333
0
16
Mulla on tästä aamusta asti ollut todella kipeitä vihlaisuja häpyluun alapuolella, kohdunsuun tienoilla.
Aamulla oli jo painon tunne, ja ajattelin, että koska tää meidän tulokas muutenkin on aika alhaalla, niin on nyt vaan sellasessa asennossa et painaa. Kuitenkin yhdeksästä asti tullut n. 10 todella kipeää vihlaisua em. paikassa. En muista tällästä esikoisen ajalta, joten oon ihan "hoo-moilasena". Tarkistanut oon, että mitään ei vuoda mistään :D

Askarruttaa asia, jos joku tietää mistä saattais olla kyse, niin kiitos todella paljon. Älkää pliis kuitenkaan pelotelko, mies kun lähti justiinsa Jyväskylän suurajoihin :ashamed:

Parin viikon ajan on ollut samalta kuulostavia vihlontoja (nyt 37+6) ja esikoista odottaessa ei ollut mitään vastaavaa. Ensin ajattelin että ovat häpyliitoksen kipuja kun tulivat kävellessä ja pysähtyminen auttoi. Nyt niitä on tullut muitenkin myös paikallaan ollessa ja olen miettinyt liittyisivätköhän jotenkin paikkojen kypsymiseen kun minulla oli eilen lääkärineuvolassa kohdunkaula hävinnyt puoleen ja oli sentin auki.

okei, hyvä siis tietää ettei tämä nyt ihan utopiaa ole. Voi siis johtua tuostakin. Esikoista odottaessa oli 2cm auki jo viikolla 39+2 vaikka nuppu syntyi "vasta" 40+3.
Pitäisiköhän varmuuden vuoksi käydä näyttämässä? Ei kai sentään?!

Nyt on jo vähän helpottanut, mutta kyllä oli ihan hirveetä, kun tuntu kuin joku olis puukolla viillellyt |O
Nyt siis ei enää kuin hiukan nippaile. Toiv. tää ei toistu. Ei tunnu lainkaan kivalta :(

Mulla on muutaman viikon ajan vihlonut. Välillä on päiviä ettei vihlo ja sitten taas. Äippäpolilla viimeviikolla ultrassa sanoi, että vauvan laskeutuminen ja/tai paikkojen aukeaminen aiheuttaa.

-Capri ja Tiitiäinen rv 37 tasan-

Yhteistyössä