vihlominen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytsy

Vieras
hei
Olisi kiva kuulla että onko muilla esiintynyt semmoista vihlovaa kipua alavatsalla jommalla kummalla puolella.. itselle eilen illalla oli kyseistä ja aivan tuskaa.. neuvolassa sanottiin että saattaa johtua ainoastaan myös siitä että olin rehkinyt liikaa mutta olisi tosi kiva kuulla jos jollain on ollut ja selvittänyt mistä johtuu että mitä on sanottu... täällä siis mennään 25+6

Mulla myös vihloo, yleensä aivastusten,yskimisen jälkeen.. Mulla vasta tosin rv 13, lääkäri sano et voi olla liitos ja venymiskipuja. Tulee välttää äkkinäisiä liikkeitä..

Minulla ollut alusta lähtien niin vihlomista, kovia alavatsasärkyjä ja kaikkea siltä väliltä... välillä niin kovia, ettei pysty liikkumaan. Nyt testissä tukivyö, mutta ei se särkyä pois vie. Kivut jatkuu edelleen... nyt rv 18+4. Diagnosi: kasvukipuja.

Kivuton supistus ei oikeastaan tunnu miltään. Kohtu menee ihan kovaksi ja pehmenee taas jonkun ajan päästä. Sormella kun tökkää kohtua niin tietää, että supistaako vain ei.

kyllä se mullakin oli sillon alussa aika tuskasta se vihlominen mutta ei syytä löytynyt oli vaan että kasvukipuja tai vastaavia..
jee tänään tuli tasan 26 viikkoo ja vihloo vieläkin kävellessä mutta ei oikeestaan muuten...

Yhteistyössä