vihjeitä kaivataan naamiaisiin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

moona

Vieras
serkulla on tänään naamiaisjuhlat,selvisi eilen iltana että pitää naamioitua,vaihtoehdot oli joko julkkis tai hahmo,
avomies löysi naamarin mutta itse olen 7kk raskaana ja tyttö 2v.
minkälaisina me mennään juhliin,vihjeitä kaipailen,ei tee mieli laittaa hirveästi rahaa siihen kun on vain kerran käytössä!

tytölle valkeat vaatteet, valkea kypärämyssy mihin ompelet talouspaperitäytteiset valkeat sukat korviksi, sitten vaan nenä ja viikset niin pupu on valmis. peppuun voi ommella valkean tupsuhännän viel..
sulle tumma pitkä peruukki(musta villalanka käy vallan hyvin. sit voimakas meikki, pikku mekko ja tussaat itses täyteen tatskoja-avot marttiina raskaan on valmis.

aa: :laugh: ihan sika hyvä.

moona: lapset ainaki tykkää aina olla rinsessoja..
Mulla sama ongelma, mutta aikaa kylläkin on maaliskuuhun kun on yhet naamiaiset.. Olen kanssa sillon 7 kuulla.. aattelin olla neitsyt maria :D

Kaksi ehdotusta:

1) miehelle valkoinen paita, puvun housut ja liivi ja biljardikeppi käteen, sinulle mustat housut ja musta paita, johon askartelet mahan kohdalle valkoiselle pohjalle kahdeksikon, eli kasipallo ja biljardimestari

2) sinulle mustat leggingsit ja musta pitkähihainen paita, paidan päälle punainen toppi, johon piirrät/painat/askartelet mustia pilkkuja, sitten vielä piipunrasseista tms. hiuspantaan sarvet ja tadaa, leppäkerttu on valmis, voi myös maalata naamaa tai askarrella lisäksi siivet jne.

Mä ymmärätäisin et julkkis tai hahmo. Julkkiksen jokainen tietää ja hahmo on kai joku satuhahmo, telkkarista tai kirjasta, piirretty tai "oikea". Esim. Peppi pitkätossu, Hello Kitty, James bond...

Yhteistyössä