Vihertävänharmaat ruskeat hiukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kata"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kata"

Vieras
-Vinkkejä värjäykseen: Vaaleita hiuksia ruskeaksi värjätessä lopputulos on helposti vihertävä, ellei hiuksiin ole tehty punaisella värillä esipigmentointia, tai käytetty värjäyksessä selkeästi punertavaa ruskean sävyä.
Isoissa värimuutoksissa kannattaa aina mennä kampaajalle, jos ei ole itsellään tarpeeksi tietoa väreistä ja taitoa ennakoida niiden käyttäytymistä omissa hiuksissa.

JOOPA. mä kävin kampaajalla värjäyttämässä vaaleat blondatut hiukseni vaalean ruskeaksi mutta lopputulos on vihertävä? miksi kampaaja ei osannut asiaansa?? Olisi varmaan tarvinnut laittaa sitä punapigmenttiä hiukseen/väriin, näin olen noista hiusvinkeistä ymmärtänyt? Miten korjaan asian?? Laitanko kaupan väriä päälle? Vai sävyteshamppoota tai jotain muuta? Voiko kampaajalle marssia takaisin ja vaatia hyvitystä kun lopputulos ei ole toivotunlainen? En kyllä uskaltaisi mennä valittamaan.. :(

on olemassa shamppoita joilla tilannetta voi korjata,ainakin olen kuullut hopeashamppoosta,jota laitetaan hiuksiin,joitten blondauksessa lopputulos on ollut keltainen.Ikinä en oo kuullut että vaaleista hiuksita tulisi vihreät kun yrittää bruneteksi muuttua

Mä kävin joskus kampaajalla värjäämässä blondatut hiukseni vaalean ruskeaksi,oli ihan ok ja nätti.
...mutta kun ensimmäisen kerrwn pesin hiukseni kampaaja käynnin jälkeen oli hiukset kuivuessaan selkeesti vihertävät....marssin heti samalle kampaajalle ja sain uuden ajan korjaukseen,ilmaiseksi,tietenkin! Kampaaja pahoitteli asiaa ja korjasi värin.

Ok täytyy kokeilla jotain punaisen sävyistä ainetta jos se auttaisi. Harmittaa vaan kun aina varoitellaan kaupan väreistä että lopputulos ei ole välttämättä toivotunlainen, että ammattilaiselle kannattaa mennä ja kun menin niin sitten tulos on huono ja meni vielä rahaakin paljon.. X(

Tietenkin menet samalle kampaajalle takaisin. Kyllä hänen kuuluu laittaa punertava väri samaan hintaan, jos hiukset todella selvästi vihertävät. Mutta asiasta olisi kyllä kannattanut heti mainita.

Sanoitko sille kampaajalle ettet ole tyytyväinen?

Vai nielit kommenttisi ja sitten itkien pihalle... Kai se nyt jotain korvausta olis tarjonnut??

Mä kävin joskus kampaajalla värjäämässä blondatut hiukseni vaalean ruskeaksi,oli ihan ok ja nätti.
...mutta kun ensimmäisen kerrwn pesin hiukseni kampaaja käynnin jälkeen oli hiukset kuivuessaan selkeesti vihertävät....marssin heti samalle kampaajalle ja sain uuden ajan korjaukseen,ilmaiseksi,tietenkin! Kampaaja pahoitteli asiaa ja korjasi värin.

Sanoin kampaajalle työn valmistuttua että ihankuin hiukseni näyttäisivät vihertäville johon kampaaja sanoi että eivätkä näytä. luulin että näin harhoja mutta kampaamosta poistuttuani olen huomannut että kyllä, vihertävät ne on, ei siitä mihinkään pääse.

Jos hiukseni pesun jälkeen on vihreät enemmin täytyy kai marssiatakaisin ja vaatia asian korjaamista. Miten kampaaja asian korjaa? laittaako jotain punaista väriä päälle vai pitääkö blondata ensin ja alkaa alusta?

[QUOTE="Kata";28471469]

Sanoin kampaajalle työn valmistuttua että ihankuin hiukseni näyttäisivät vihertäville johon kampaaja sanoi että eivätkä näytä. luulin että näin harhoja mutta kampaamosta poistuttuani olen huomannut että kyllä, vihertävät ne on, ei siitä mihinkään pääse.

Jos hiukseni pesun jälkeen on vihreät enemmin täytyy kai marssiatakaisin ja vaatia asian korjaamista. Miten kampaaja asian korjaa? laittaako jotain punaista väriä päälle vai pitääkö blondata ensin ja alkaa alusta?[/QUOTE]

:(

Yhteistyössä