E
ei niin viherpeukalo itse:(
Vieras
Voiko syyssipuleita, jotka siis olen ostanut viimesyksynä, mutta laiskuuttani en jaksanut niitä silloin maahan kaivaa, istuttaa nyt keväällä. Kärsiikö ne siitä vai onko vaan niin, ettei ne kuki tänävuonna, vai voiko jopa olla niin etteivät kuki koskaan jos väärään aikaan istuttaa? mulla ois tuolla tulppanien, narsissien ja helmililjojen sipuleita iso kasa.
Ärsyttää nyt kauheesti kun en jaksanut niitä' syksyllä laittaa, mutta silloin oli kaikkea isoa elämään liittyvää murhetta, ja kukkien istutus oli silloin kaukaisimpana mielessä. Kiva niitä ois nyt keväällä/kesällä katsella, vaan minkäs teet...Mutta siis onko kaikki jo ihan pilalla, vai jättäisinkö istutuksen sitten syksyyn?
Ärsyttää nyt kauheesti kun en jaksanut niitä' syksyllä laittaa, mutta silloin oli kaikkea isoa elämään liittyvää murhetta, ja kukkien istutus oli silloin kaukaisimpana mielessä. Kiva niitä ois nyt keväällä/kesällä katsella, vaan minkäs teet...Mutta siis onko kaikki jo ihan pilalla, vai jättäisinkö istutuksen sitten syksyyn?