vihdoinkin

Vihdoinkin voidaan aloittaa seuraava hoito, joka on meidän kolmas ja viimeinen. Toivottavasti tuottaa toivomamme tuloksen eli oman lapsen.
Meillä menee ns.lyhyellä kaavalla jolloin ei omaa hormoonitoimintaa sammuteta vaan aloitan kp 2 menopur-pistokset ja ensi viikon maanantain ultran jälkeen alkaa myös orgalutan-pistokset. Punktio on jo luultavasti ensi viikon lopulla ja siirto sitten seuraavalla viikolla.
Vähän epämiellyttävää tuo pistäminen, mutta mitäpä sitä ei kestäisi oman lapsen eteen vai mitä?
Onko ketään muuta, jolla on ollut samat lääkkeet ja miten ovat toimineet? :)
Taas on toiveet korkealla =)

Salamanteri
Ei ole tuota lääkitystä ollut, mutta silti onnea matkaan, eikä se pistäminen niin hirveää voi olla kuin saattaisi kuvitella. Ainakin minun tunnottomaan masumakkaraani ne uppoavat kivutta.

Kipinä
Meillä oli juuri huhtikuun lopulla lyhyt IVF. Meillä oli "kaasuna" Gonal-f, ja sitten "jarruna" Orgalutran. Loppuvaiheessa maha alkoi olla vähän hellänä, kannattaa vaihdella pistoskohtaa eri kohtiin ja eri puolelle. Mulla tuli 38 munasolua, eli siinä mielessä hoito oli tuloksekas, mutta alkio ei kiinnittynyt. :'(
Jospa meille päästäisiin kesäkuussa tekemään pas. Tsemppiä pistoksiin, minulle mies pisti, itse en varmaan kykenisi (ennen kuin ihan pakon edessä) pistämään.
Toivottavasti tärppää!

Yhteistyössä