Vihdoinkin!!!!!!! *raivona*

Mä en tosiaankaan yleensä ryyppää enkä polta viikolla, mutta nyt tein kyllä drinksun ja tupakka askin ostin kanssa. Mua niin kypsyttää..

Toi neiti: mitä tahansa saa, niin aina haluaa lisää. Eikä siis edes saa mitä tahansa (älkää siis käsittäkö väärin) vaan hyvin vähän ostellaan yhtään mitään. Niin silti: narinaa, vinkumista, mankumista: haluaa luvattujen lisäksi sitä ja tätä ja tuota eikä edes riitä. Tuli niin jotenkin paha mieli kaupassa, kun ostettiin uusi elokuva ja vappunaamari, ja silti ihan tasan koko reissun mankui lisää kaikkea, kassoille asti. :|

Ja sitt mä olen hukannut mun todella ihanat, upeat, lemppari aurinkolasini, ja mies kökkii tuolla ton meidän uuden kämppiksen kanssa eikä oo mun seurana kun mä haluaisin hoitaa parisuhdetta. Haistakoon sekin kukkasen. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä tai kuka on teidän uus kämppis?
Miehen ystävä. Sotkenut asiansa, menetti työnsä ja kämppänsä. Työn mies sai sille hankittua, mutta ei uutta kotia vielä kun vanha meni, joten majailee meillä..
Hädässä ystävä tunnetaan :)
Tavallaan. Mulla ei ole sydäntä kieltää, ja anyway, nythän sen pitää oikeasti hankkia oma paikka, kun me muutetaan kuitenkin kesän aikana pois. Joten sillä on nää pari kuukautta nyt viel aikaa: en ois muuten sitä tänne ottanutkaan, ellen tietäisi että viimestään sillon päästään eroon. Silti mua nyt tympii, just tänään.

FiiNes
Meillä oli tytöllä vähän samaa vikaa... Tavaraa ei paljon saa, mutta kallis harrastus välineineen maksetaan (nyt neidillä ikää 10v). Ja jatkuvasti piti lisäksi saada sitä, ja sitä, ja sitä... Ei mitään kallista, mutta se periaate, ettei mikään riitä :( Ärsytti!

Meillä on nyt käytössä viikkoraha 5e/vko, jonka saa mun palkkapäivänä, eli 20 e/kk. Tekee sen kuukausirahansa eteen taitojensa mukaan kotiaskareita :) Sanoin, että ostat sitten omalla rahalla niitä mielitekojasi. On vain niin saita tyttö, että säästää kaiken, isoon haaveeseen on kesällä raha kasassa. Ymmärsi näin, että kaikki maksaa, ja vinkuu nykyään selkeästi vähemmän :) Kaupoillakin on nykyään ihan kiva käydä yhdessä :)

Mutta sinun neiti taitaa olla vähän pienempi...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FiiNes:
Meillä oli tytöllä vähän samaa vikaa... Tavaraa ei paljon saa, mutta kallis harrastus välineineen maksetaan (nyt neidillä ikää 10v). Ja jatkuvasti piti lisäksi saada sitä, ja sitä, ja sitä... Ei mitään kallista, mutta se periaate, ettei mikään riitä :( Ärsytti!

Meillä on nyt käytössä viikkoraha 5e/vko, jonka saa mun palkkapäivänä, eli 20 e/kk. Tekee sen kuukausirahansa eteen taitojensa mukaan kotiaskareita :) Sanoin, että ostat sitten omalla rahalla niitä mielitekojasi. On vain niin saita tyttö, että säästää kaiken, isoon haaveeseen on kesällä raha kasassa. Ymmärsi näin, että kaikki maksaa, ja vinkuu nykyään selkeästi vähemmän :) Kaupoillakin on nykyään ihan kiva käydä yhdessä :)

Mutta sinun neiti taitaa olla vähän pienempi...
Taitaa tyttö ratsastaa ja vuokraa ponin kesäksi vai ostaako peräti oman?

FiiNes
Ei, ei sentään :) Ei noista "palkoista" vielä ponnua ostella... Menee kaverin kanssa viikon estevalmennusleirille toiseen kaupunkiin-ja yli puolet leirin hinnasta on saanut säästettyä itse (tämä on valtaisa ylpeydenaihe neidille)-pitkäjänteisempi on ollut kuin ikinä olisin uskonut.

Aikoo kyllä alkaa säästämään poniin, mutta näillä tuloillaan taitaa olla aikuinen ennen poninostoa :)

Yhteistyössä