Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Myydaanko missaan muualla? Mies tulossa Suomeen 2 vk paasta ja voisi ostaa sen meille tanne. Minun lempisarja :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Myydaanko missaan muualla? Mies tulossa Suomeen 2 vk paasta ja voisi ostaa sen meille tanne. Minun lempisarja :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Huomasin, mutta en ole varma, jaksaisinko sitä katsoa enääOletko sinä muuten se sama Viola, jonka kanssa on kymmenet kerrat kirjoista puhuttu? =)
Alkuperäinen kirjoittaja viola78:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Huomasin, mutta en ole varma, jaksaisinko sitä katsoa enääOletko sinä muuten se sama Viola, jonka kanssa on kymmenet kerrat kirjoista puhuttu? =)
sama kirjafriikki :wave: olen vaan taukoillut palstailussa nyt...
onko hyviä kirjavihjeitä??minä EN ainakaan suosittele Murha laitumella,lammasdekkaria..jota paljon on kehuttu.oli NIIIIIIN pitkäveteinen ja mitään sanomaton..
täysin samaa mieltä!!!!Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:pitäis kans hankkia, muistan vaan että oli ihana sarja, ne kirjat on myös hyviä..
noi on ihania noi vanhat lasten sarjat/ kirjat kun ne on vielä niin rehellisen viattomia vaaikka niissä kuoleekin ihmisiä ja on sotia ynnä muuta.. nykyisin lasten sarjat on ihan kauheita.. rumia ja juonellisesti kamalia.. pikkutytöille suunnatut piirretyt keskittyy vaan poikiin ja meikkeihin ja muotiin.. sit jotkut 5v kattelee niitä..samoin kirjat, ei mitään mielikuvitusta niissä..
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja viola78:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Huomasin, mutta en ole varma, jaksaisinko sitä katsoa enääOletko sinä muuten se sama Viola, jonka kanssa on kymmenet kerrat kirjoista puhuttu? =)
sama kirjafriikki :wave: olen vaan taukoillut palstailussa nyt...
onko hyviä kirjavihjeitä??minä EN ainakaan suosittele Murha laitumella,lammasdekkaria..jota paljon on kehuttu.oli NIIIIIIN pitkäveteinen ja mitään sanomaton..
Ei oikeastaan ole vinkkejä, kun luen Raamattua, juuri kukaan ei innostu siitä =) No, viimeksi olen lukenut semmoisen kuin Jane Austen-lukupiiri, pidin siitä kovasti, etenkin kun pidän niin kovasti Austenin kirjoistakin. Se oli jotenkin herkullinen kirja.