vihdoinkin olen vapaa. erosin juuri päivä sitten kirkosta ja muista ahdistavista uskovista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Krista"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Krista"

Vieras
olen salaa niin helpottunut. ei enää tiukkoja sääntöjä ei mitään. sanokaa että nyt saan olla vapaa ja onnellinen. voin vihdoin mennä naimisiin mieheni kanssa ilman että muut päättää asiat mun puolesta. uskovainen perheeni teki aina näin. katkaisin heihin välit. uskon kyllä edelleen Jumalaan mutta en niin kuin ennen ja minulle on opetettu.

• Tykkää
Reactions: Short Brief
Minä erosin eräästä uskonlahkosta 8 vuotta sitten. Se tuntui niin makealta, hyvältä ja onnelliselta, että muistan sen hetken yhä. Se hykerryttää vieläkin, naurattaa ja tulee niin hyvä olo, että tunnen olevani maailman onnekkain ihminen. Muistan, kuinka teki mieli sanoa jokaiselle vastaantulijalle, että olen vapaa!

Onnea, muista tuo olo ja onni aina. Nauti uudesta vapaudestasi.

[QUOTE="vieras";26857150]Minä erosin eräästä uskonlahkosta 8 vuotta sitten. Se tuntui niin makealta, hyvältä ja onnelliselta, että muistan sen hetken yhä. Se hykerryttää vieläkin, naurattaa ja tulee niin hyvä olo, että tunnen olevani maailman onnekkain ihminen. Muistan, kuinka teki mieli sanoa jokaiselle vastaantulijalle, että olen vapaa!

Onnea, muista tuo olo ja onni aina. Nauti uudesta vapaudestasi.[/QUOTE]

kiitos. ihanaa, että on ihminen joka ymmärtää.

Minä taas kuulun teidän silmissä varmaan hyvinkin tiukkaan uskonnolliseen yhteisöön ja voisin kulkea kadulla hymy huulilla ja kertoa että olen vapaa ja onnellinen.
Nyt vapaa olen, synnin, kuolon alta,
oon puhdas veres veljen Jeesuksen.
Oon autuas ja saanut Jumalalta,
jo täällä puvun lumivalkoisen.

Uskon vapaus on todellista vapautta ja uskonnilsen yhteisön 'tiukkuus' on ainakin meidän seurakunnassamme vain näennäistä tiukkuutta.

Yhteistyössä