Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Muutettiin eikä kaikki mennyt niinkuin piti netin siirron suhteen. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On sua kaivattukkin =) Miksi sulla netti on ollut toimimaton ?
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Muutettiin eikä kaikki mennyt niinkuin piti netin siirron suhteen. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On sua kaivattukkin =) Miksi sulla netti on ollut toimimaton ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Muutettiin eikä kaikki mennyt niinkuin piti netin siirron suhteen. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On sua kaivattukkin =) Miksi sulla netti on ollut toimimaton ?
ostitteko nyt sen omakotitalon perheesi kanssa josta haaveilit keväällä ?
Alkuperäinen kirjoittaja ois:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Muutettiin eikä kaikki mennyt niinkuin piti netin siirron suhteen. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On sua kaivattukkin =) Miksi sulla netti on ollut toimimaton ?
Siis hetkinen hetkinen!!
Viimeksi kun minä olen pintskun kanssa ollut jutissa, niin hän oli eroomassa.. Waass?
Oikeesti mä olen nyt pihalla ku lumiukko
Ja tää ei nyt sit ollu millään lailla veeduilua, vaan ihan oikeesti oli mulle ylläripylläri!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ois:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Muutettiin eikä kaikki mennyt niinkuin piti netin siirron suhteen. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On sua kaivattukkin =) Miksi sulla netti on ollut toimimaton ?
Siis hetkinen hetkinen!!
Viimeksi kun minä olen pintskun kanssa ollut jutissa, niin hän oli eroomassa.. Waass?
Oikeesti mä olen nyt pihalla ku lumiukko
Ja tää ei nyt sit ollu millään lailla veeduilua, vaan ihan oikeesti oli mulle ylläripylläri!![]()
WHAAT ? vai olenko minä sekoittanut ap:n johonkin toiseen ?