vieras
tilattiin syyskuussa tuo ilmalämpöpumppu, mutta tää firma ei saanut sitä maahantuojalta, ku vasta nyt. Soittivat ja aikovat tulla asentaa, ku ilmat vähä lauhtuu.
mites hyvin tuollanen lämmittää? kuinka ison talon? mihin pakkasasteeseen asti luvataan moitteeton toimivuus?Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:meil on Air Cool ja makso asennuksineen 410e
toimi moitteetta vielä 20 asteen pakkasessa ja riittää n.80neliöön (meillä mökillä alakerta ,ylös tulee toinen) mut hinta on tukkuhinta ja asennus omasta takaa ku ukko on kylmämestariAlkuperäinen kirjoittaja ¿?:mites hyvin tuollanen lämmittää? kuinka ison talon? mihin pakkasasteeseen asti luvataan moitteeton toimivuus?Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:meil on Air Cool ja makso asennuksineen 410e
no sehän selittää tuon halvan hinnan! asennushan se taitaa olla kalliimpi kuin itse pumppu.Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:toimi moitteetta vielä 20 asteen pakkasessa ja riittää n.80neliöön (meillä mökillä alakerta ,ylös tulee toinen) mut hinta on tukkuhinta ja asennus omasta takaa ku ukko on kylmämestariAlkuperäinen kirjoittaja ¿?:mites hyvin tuollanen lämmittää? kuinka ison talon? mihin pakkasasteeseen asti luvataan moitteeton toimivuus?Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:meil on Air Cool ja makso asennuksineen 410e
Alkuperäinen kirjoittaja ¿?:no sehän selittää tuon halvan hinnan! asennushan se taitaa olla kalliimpi kuin itse pumppu.Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:toimi moitteetta vielä 20 asteen pakkasessa ja riittää n.80neliöön (meillä mökillä alakerta ,ylös tulee toinen) mut hinta on tukkuhinta ja asennus omasta takaa ku ukko on kylmämestariAlkuperäinen kirjoittaja ¿?:mites hyvin tuollanen lämmittää? kuinka ison talon? mihin pakkasasteeseen asti luvataan moitteeton toimivuus?Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:meil on Air Cool ja makso asennuksineen 410e
Multako kysyit? Vastaan kuitenkin.. 2 kk lasku oli n. 200 ? syksyllä, sit asennettiin pumppu. Nyt laskut on 140 ?, vaikka onkin talvi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkähintainen sähkölasku teillä ennen oli?
jos tämäkin oli mulle niin kaveri on ammatiltaan ilmalämpöpumppu-asentaja =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikö noissa asennuksissa tarvii luvan? kummiskin niissä on sitä ainetta ja meillä ainakin piti tehdä myös sähkötöitä. ja tosi siististi on laitettu putket kulkemaan.
siinä säästää kun on tuollasia kavereitaAlkuperäinen kirjoittaja Takapiru:jos tämäkin oli mulle niin kaveri on ammatiltaan ilmalämpöpumppu-asentaja =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikö noissa asennuksissa tarvii luvan? kummiskin niissä on sitä ainetta ja meillä ainakin piti tehdä myös sähkötöitä. ja tosi siististi on laitettu putket kulkemaan.
Käytittekö pumppua myös viilennykseen? Se vie säästöt helposti pois.Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:Meillä erilliset ilmalämpöpumput sekä ylä-että alakerrassa ja täytyy sanoa, että aika kova pettymys oli, kun nyt saimme viime vuoden sähkönkulutuslukeman ja yhtään ei ollut sähkönkulutus meillä vähentynyt toissa vuodesta. Eli meillä vanha rintamiestalo, jossa suora sähkölämmitys + uuni lisänä lämmityksessä.
Henkilö joka asentaa tai asennuttaa ilmalämpöpumpun ilman TUKESin toteamaa pätevyyttä, rikkoo ympäristönsuojelulain (86/2000) 108 a §:ää ja sen nojalla annettuja valtioneuvoston asetuksia 1187/2001 ja 1239/2003.Alkuperäinen kirjoittaja tyhmää maksaa liikaa:Kotitalousvähennyksen takia asennus maksaa maltaita. Tilaa ultimatemarket.com ja asenna itse.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel