vihaan ukkkoani....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti ja 2 muksua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti ja 2 muksua

Vieras
Vihaan sydämestään ukkoani kun ei hoida lapsiaan ja nyt töissä niin ei voi hoitaa vuokraa ja vois joskus kantaa meille kotiin ruokaa, tienaa 3000 e kk ja mun tuloni alle 500 e jolla ei vuokrai ym makseta, emme saa mitään tukeja. ei edes kun ukko oli työtön koska sain ainanaan perintöosuuden niin niillä varoin olen yksin kaikki talouden ja ruoat hoitanut.
Ei välitä edes lapsistaan kun ovat pieniä vielä kun alle 3 v. ei leikki ym.
Katsoo vaan töllöä, lukee lehteä tai ristikoita tekee ja lenkkeilee.
Sanoin tässä että maksa vuokra niin että kaikki rahat on menneet kun omia laskuja hoitaa (ulosotto, jatkuvasti uusia kännyköitä mutta ihan tyhjänpäiväisiä).
Minun pitää elättää tuota!
Sitten haukkuu minua vaikka miksi, hulluksi ja huoraksi ym ihan lasten kuulen! Uhkailee jatkuvasti erolla päivittäin sitten kun on hieman parempi päivä niin on muka vailla sitä mutta jos en anna niin riita on taas edestä... mutta miten sitä haluja on enään tommoisen kanssa kun haukkuu ja hyväksi käyttää..
Olen väsynyt tuohon. Kellä tuon ukon antaisi joka pistäisi ukon koville!

Miks ootte yhdessä?Etköhän pärjäisi paremmin ilman miestä-varsinkin jos vihaa välillänne.
Lapset kärsii,he vaistoavat teidän välinne.

Oma kämppä ja sinne vaan.On sitten miehestä kiinni,tapaako lapsiaan enää...

Kun kerran maksat kaikki jo nyt itse niin ota lapsesi ja lähde. Yksinkertaista. Tai kun kerran uhkaikee jo nyt niin seuraavan kerran sanoo että haluaa eron niin sano että tossa kassi, pakkasin jo valmiiksi, ja tuossa on ovi. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vihaan näitä tyhmiä avauksia.

Kerro mulle, mitä tyhmää tässä avauksessa on.

AP:lle toivon voimia niin, että jaksaisit lähteä noin sairaasta suhteesta! Parempi kaikkien kannalta. Ajattele itseäsi ja lapsiasi! *Halaus*

Nyt otat vaan ja lähdet. Tossa menee itsekunnioitus ja kaikki jos noin huonoon suhteeseen jäät. Saat sit elatustukia ja muita kun olet itseksesi. Ja jos apua ei siotä saa muutenkaan niin pärjäät varmasti itseksesi. Ja jos et muuten saa itseäsi irti niin ajattele lapsia, kyllä lapset vaistoaa jos asiat huonosti ja kärsivät siitä lopulta. Voimia!!

Yhteistyössä