Vihaan raskautta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon niin loppu tän oloni kans! Alusta asti ollut hankalaa,millon mitäkin ja nyt tilanteessa, jossa kivut estää kirjaimellisesti kaiken tekemisen. Ulkona olis kesä, mutta kun ei edes istua pysty! Miksi mun raskaudet osuukin aina kesälle? Mä jo viime elokuussa toivoin vaan ett tulis äkkiä uus kesä. Nyt tää tuntuu enää kiusanteolta kattella kun pihalla aurinko paistaa. Ja jos sinne jollain pääsiskin löffiin niin miljoona hyttystä ja se, etten voi syödä allergialääkkeitä, pitää huomen etten halua mennä. Kolme ekaa pistosta tulehtu jo taas niin että 2,5 viikkoa ne kutisi taukoamatta ja tulehdus turvotti nilkat ihan kunnolla.

Vauvoissa ei ole vikaa, mutta tää oleminen vielä lähes kolme kuukautta on aivan sietämätöntä paskaa! Vihaan kaikkea ja kaikkia ja yhtään mikään ei huvita. En oo ikinä ollut mikään telkkarin tuijottaja vaan touhukas ihminen. Eikä tää vallitseva raskaus sitä muuksi muuta. Mitä helvettiä mä teen seuraavat 3 kuukautta? Tuijotan kun se ainoa asia mistä tykkään, eli kesä, menee ohi?!
 
vierailija
Yritä tsempata, negatiivinen olo vaikuttaa vauvaan. Ymmärrän kyllä, itsekään en tykännyt olla raskaana kun niin vaikeat olot. Parempi muutenkin pysyä nyt turvassa koronalta. Syötä jäätelöä ja mansikoita, ne auttaa vähän.
 
vierailija
On allergialääkkeitä, joita voi syödä myös raskauden aikana. https://www.hus.fi/potilaalle/nain-saat-apua/aidin-laakeneuvonta-teratologinen-tietopalvelu/sairastaminen täältä kohdasta allergia ja astma löytyy lisätietoa. Noin muuten toivotan vaan tsemppiä, synnytin viime vuonna kesäkuun lopussa ja olihan se alkukesä ihan perseestä kun ei päässyt liikkumaan liitoskipujen ja supistusten vuoksi. Päätin jo, että jos tähän perheeseen vielä toinen lapsi tulee, se saa luvan syntyä keväällä :)
 

Yhteistyössä