Vihaan raskaanaolemista.

• Viestiketjun aloittaja ei täs tän kummempaa.
  • Ensimmäinen viesti
ei täs tän kummempaa.
Nyt se on todettu. RASKAUS ON MUN PAHIN VIHOLLINEN piste.
Vihaan tätä alkuraskauden pohjatonta väsymystä, aikaansaamattomuutta, vetämättömyyttä, masentuneisuutta. Sitten pitäs vielä hoitaa kaks muuta lasta, haudata lähisukulainen ja rakentaa talo loppuun. Tässä kahden kuukauden sisään. Eli just tähän pahinmaan saumaan. Tuntuu, että sekoan oikeasti. Ainiin, unohdinko mainita, että töihinkin pitäs palata viikon päästä.

Milloin tää väsymys on loppunyt teillä?
Mieluummin vaikka yrjöisin ku olisin koko päivän tämmöinen laama. Itsekunnioitus taas huipussaan.

Joo ja sulle joka tuut tähän kommentoimaan, miksi tehdä lapsia kun ei jaksa niitä, niin oleppa hiljaa vaan. Lapsia rakastan, RASKAUTTA en.

"vieras"
Mä taas nautin! Raskaana oleminen on ehkä parasta mitä on. Ja kyllä, minuakin väsyttää, päätä särkee, oksettaa, ruoka ei maistu. Silti, niin nautin. Varsinkin kun vatsa alkaa kasvamaan ja potkut tuntumaan.
Jaksuja vaan sinne.

neljäs kyydissä rv10+0

"Mei"
Mulla taas on virtaa vaikka miten paljon.Yritän tehdä ulkohommia ym kuntoon,koska vauvan synnyttyä ei kerkeäkään enää...Tänään huomasin ekaa kertaa että vaikka mieli on virkeä,kroppa ei ole.Oli vaikeaa ajaa autolla :/

Mutta tämä paha olo :O Ei jaksais yhtään! Edessä sokerirasitusta ja vaikka mitä.....

"aloittaja"
Jaksamisia sulle "mei" myöskin!
ja sulle neljäs kyydissä, oon onnellinen sun puolesta :) Kumpa mäkin jaksaisin nauttia tästä. Mutta ehkä parin viikon päästä. Milloin tää väsymys helpotti teillä?

neljän kyydissä
[QUOTE="aloittaja";26634908]Jaksamisia sulle "mei" myöskin!
ja sulle neljäs kyydissä, oon onnellinen sun puolesta :) Kumpa mäkin jaksaisin nauttia tästä. Mutta ehkä parin viikon päästä. Milloin tää väsymys helpotti teillä?[/QUOTE]

Mun pahin väsymys oli ehkä rv 6-8+.. Nyt muutamana päivänä ei ole väsyttänyt enää niin tajuttomasti.
Aamullapäivällä väsyttää eniten, nyt ei oikeastaan yhtään :)

ottaapattiintollaset
[QUOTE="vieras";26634939]Älä viitti.

meidän raskaudet ei ole mitenkään sinulta pois.[/QUOTE]

Ai ei vai...

Mietippä, miten pahalta hänestäkin tuntuu kun täällä "mammat" valittelee että inhoaa raskaana olemista, ja jollakin ei oikeasti ole mahdollisuutta raskautua, adoptioon ehkä, mutta haluaa kuitenkin oman vauvan, ja sen kasvattaa mahassaan muttei voi.

Älkää KOSKAAN, K-O-S-K-A-A-N pätekö naiselle joka kärsii lapsettomuudesta, hirveämpää tunnetta ja tekoa en tiedä!

Nimimerkillä: En minäkään saa OMAA lasta (kohtu poistettu ym syövän takia)

"vieras"
Ai ei vai...

Mietippä, miten pahalta hänestäkin tuntuu kun täällä "mammat" valittelee että inhoaa raskaana olemista, ja jollakin ei oikeasti ole mahdollisuutta raskautua, adoptioon ehkä, mutta haluaa kuitenkin oman vauvan, ja sen kasvattaa mahassaan muttei voi.

Älkää KOSKAAN, K-O-S-K-A-A-N pätekö naiselle joka kärsii lapsettomuudesta, hirveämpää tunnetta ja tekoa en tiedä!

Ja minua ottaa pattiin tommoset katkerat ämmät. Kenekään raskaus ei todellakaan ole sulta pois, ei sun syöpäs ole meidän vika.

Ihan samalla kaavalla sä et saa valittaa et työsi väsyttää, työttömät loukkaantuu. Sä et saa sanoa, et vatsasi on liian täynnä ruokaa, maailmassa kun on nälän hätä. Jne, jne jne..
Oikeesti, katkaseppa netti ja muutenkin kaikki yhteys muuhun elämään niin ei tarvi loukkaantua joka helvetin asiasta.

Ai ei vai...

Eihän tässä kukaan hänelle alkanutkaan pätemään, tuolla ajattelutavalla KUKAAN ei saisi valittaa yhtään mistään koska AINA löytyy joku jolla on asiat huonommin ja kyllähän tuosta otsikosta näkee mitä tämä ketju sisältää joten miksi ihmeessä se pitää avata jos ei kestä sisältöä? :headwall:

• Tykkää
Reactions: Anatolia
"vieras"
[QUOTE="vieras";26634979]Ja minua ottaa pattiin tommoset katkerat ämmät. Kenekään raskaus ei todellakaan ole sulta pois, ei sun syöpäs ole meidän vika.

Ihan samalla kaavalla sä et saa valittaa et työsi väsyttää, työttömät loukkaantuu. Sä et saa sanoa, et vatsasi on liian täynnä ruokaa, maailmassa kun on nälän hätä. Jne, jne jne..
Oikeesti, katkaseppa netti ja muutenkin kaikki yhteys muuhun elämään niin ei tarvi loukkaantua joka helvetin asiasta.[/QUOTE]

Urpo. :)
Vajakki. :)
Yrittää raukka pätee... :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";26634989]Urpo. :)
Vajakki. :)
Yrittää raukka pätee... :)[/QUOTE]

Voi sua reppanaa. Keskustelu palsta ei ehkä oo sulle ihan oikea osote jos taitos rajoittuu vaan pelkkään naaman aukomiseen.. =)

Tuu takas sitten kun ei mee sormi suuhun siinä vaiheessa kun tarvis alkaa jotain fiksua sanomaan.

Alkuraskauden väsymys ja etova olo ei ole kivaa. Ei myöskään ainakin mun raskauksiin kuuluneet epämääräiset pelot milloin mistäkin asiasta.

Mutta muuten mä nautin etenkin kolmannesta raskaudesta todella, todella paljon :). Ja läpikäyn nyt aikamoista luopumisen tuskaa...on ikävä raskaana olemista, haluan todellakin vielä kokea sen, mutten tiedä tulenko sitä enää koskaan kokemaan. Samalla nautin täysin rinnoin (kirjaimellisesti) tuosta 12 vrk ikäisestä nyytistä :heart:

"pop"
Minä sekä yrjöä että olen laama. Inhoan tätä myösw, iahn sydämeni kyllyydestä. Aina alkuraskaudesta alan miettimään että voisiko tämän vain jotenkin ulkoistaa muualle, mutta ei ilmeisimmin voi.

Ja sitä kohtuullista aikaa on n.2kk raskausajasta, loppuraskaus on ihan yhtälaista helvettiä myös.

Joten otan osaa, ja tsemppiä!

"pop"
Ai ei vai...

Ei millään pahalla, mutta minä en ole valinnut raskautumisiani sen enempää kuin sinä lapsettomuuttasi. Joten HV.

öh?
[QUOTE="pop";26635447]Ei millään pahalla, mutta minä en ole valinnut raskautumisiani sen enempää kuin sinä lapsettomuuttasi. Joten HV.[/QUOTE]

Onko sinut siis raiskattu vai miten niin et ole valinnut?

• Tykkää
Reactions: matrjoshka
"vieras"
Yksi raskaana oleva ilmoittautuu joukkoon. Vi-haan raskaana olemista. Alku oli kamala, keskiraskaus menetteli mutta tää loppu on taas kamalaa.

Pahoinvointi alussa mulla loppui muistaakseni viikolle 15-16 mennessä. Nyt rv 36 ja olen turvonnut, kipeä, kömpelö pallo. :(

voih
mä ymmärrän sua ap. Kaksi lasta on meillä ja lisää ei tule. Raskausaika on ihan hirveetä. 20 viikkoa putkeen "krapulassa laivamatkalla 24/7". Siinä olossa pitäs hoitaa kaikki normaalit kotihommat, työ ja perhe. Haluis vaan nukkua.

Yhteistyössä