J
"jaska"
Vieras
Niissä ei ole mitään söpöä. Jos olette eri mieltä, puolustelkaa sitten. Selittäkää mikä tekee teidän pikku Maijoista ja Yrjänistä niin ihkusöpöjä. Miksi halusitte lapsen? Ettekö ikinä mieti että mitä ihmettä nyt tulikaan tehtyä? Kuinka moni on halunnut lapsen vain siksi että saisi siitä "oman kuvajaisensa"? Mikä saa teidät jaksamaan lasten kanssa?
Kopion tekstiä toiselta foorumilta:
"En pidä lasten äänistä. En siitä kimeästä puheesta, kirkuvasta naurusta.
En pidä lasten suorapuheisuudesta. En näe mitään huvittavaa lapsessa, joka kovaan ääneen kailottaa "Tolla sedällä on iso maha"
En pidä lasten kyvyttömyydestä ottaa toiset huomioon.
En pidä lasten itsekkyydestä enkä kärsimättömyydestä. Kaikki on saatava ja kaikki on saatava HETI. Jos ei saada, huudetaan lainkaan ajattelematta muita huutoa kuuntelemaan joutuvia.
En pidä jatkuvista kysymyksistä joiden vastauksia lapsi ei kuitenkaan ymmärrä.
En pidä lasten moraalittomuudesta, tavasta valehdella pelastaakseen oma nahkansa, saadakseen haluamansa asiat ja välttyäkseen epämiellyttäviltä asioilta.
En pidä lasten kyvyttömyydestä ymmärtää tekojensa ja sanojensa seurauksia.
En pidä lasten huumorista. Eläinten kiusaaminen tai se että toiseen sattuu ei ole hauskaa.
En pidä lasten itsekeskeisyydestä, myös minulla on oikeus elää tässä maailmassa ilman että lapset olettavat minun olevan olemassa vain heitä palvellakseni."
Ah, odotan kuhisevaa keskustelua tästä.
Kopion tekstiä toiselta foorumilta:
"En pidä lasten äänistä. En siitä kimeästä puheesta, kirkuvasta naurusta.
En pidä lasten suorapuheisuudesta. En näe mitään huvittavaa lapsessa, joka kovaan ääneen kailottaa "Tolla sedällä on iso maha"
En pidä lasten kyvyttömyydestä ottaa toiset huomioon.
En pidä lasten itsekkyydestä enkä kärsimättömyydestä. Kaikki on saatava ja kaikki on saatava HETI. Jos ei saada, huudetaan lainkaan ajattelematta muita huutoa kuuntelemaan joutuvia.
En pidä jatkuvista kysymyksistä joiden vastauksia lapsi ei kuitenkaan ymmärrä.
En pidä lasten moraalittomuudesta, tavasta valehdella pelastaakseen oma nahkansa, saadakseen haluamansa asiat ja välttyäkseen epämiellyttäviltä asioilta.
En pidä lasten kyvyttömyydestä ymmärtää tekojensa ja sanojensa seurauksia.
En pidä lasten huumorista. Eläinten kiusaaminen tai se että toiseen sattuu ei ole hauskaa.
En pidä lasten itsekeskeisyydestä, myös minulla on oikeus elää tässä maailmassa ilman että lapset olettavat minun olevan olemassa vain heitä palvellakseni."
Ah, odotan kuhisevaa keskustelua tästä.