Viettekö tarhan tädeille muistamiset? Ja missä vaiheessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Näistä on varmaan tuhat aloitusta mutta mietin... Tyttö lopettaa nykyisessä ryhmässään juhannuksena (jää lomalle ja menee palattuaan isojen ryhmään). Kevätjuhla on jo ensi viikolla. Mietin, että kun olisi juuri tuon ryhmässä lopettamisen vuoksi kiva muistaa tätejä, niin onko muistamiset parempi viedä vasta silloin juhannuksena vai jo kevätjuhlaan? Juu, aika turhis, mutten yhtään tiedä mikä näissä on tapana! Tyttö ei kovin kauaa ehtinyt tuossa ryhmässä edes olemaan, mutta tädit on kyllä olleet aivan loistavia! :)

Haluan heille viedä, vaikka periaatteessa olen vastaan, että kaikki harrastus ohjaajista lähtien lahjotaan, mutta meillä kertakakkkisen ihanat eskari tädit ja ovat totisesti pienet lahjat ansainneet.Minä vien kesäkuussa kun tyttö lopettaa eskarin (En siis ensi viikolla kevät juhlissa).Mukavampi viedä silloin kun oikeasti lopetetaan
Vien Dermosilin tuotteita ltädeille

Alkuperäinen kirjoittaja v:
kevätjuhlaan veisin. Osa hoitajista saattaa jäädä lomalle ennen juhannusta.

No niin mäkin vähän mietin (yksi tädeistä jäi jo äitiyslomalle, mutta on tulossa kevätjuhlaan käymään joten hänelle pitäisi ainakin viedä silloin).

Ei suurta väliä kumpaan viet, totta on että kevätjuhlan aikaan suurempi osa henkilökuntaa on vielä töissä eikä lomalla. Mutta kyllä ne muistamiset ohjautuu sitten viimestään loman jälkeen oikeille ihmisille, jos viet juhannuksena.

meil oli kevätjuhlat, sinne vein "omahoitajille", sillä he ovat totisesti tehneet enemmän kuin velvollisuutensa lapsen kanssa. ihanasti ovat hoitaneet lasta, joka hihkuu joka aamu päästessään päiväkotiin.
vein pienet suihkushampooputelit, hemmottelulahjana. kukat kuihtuu niin nopeesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Haluan heille viedä, vaikka periaatteessa olen vastaan, että kaikki harrastus ohjaajista lähtien lahjotaan, mutta meillä kertakakkkisen ihanat eskari tädit ja ovat totisesti pienet lahjat ansainneet.Minä vien kesäkuussa kun tyttö lopettaa eskarin (En siis ensi viikolla kevät juhlissa).Mukavampi viedä silloin kun oikeasti lopetetaan

Niin, no sitä juuri mietin että jos vien jo ensi viikolla, niin tuntuuko sitten hassulta juhannuksena lähteä viemättä mitään... Mutta sille yhdelle tädille pitäisi kyllä viedä kun häntä ei välttämättä enää myöhemmin näe... Joten ehkä saman tien kaikille?

Niin, no sitä juuri mietin että jos vien jo ensi viikolla, niin tuntuuko sitten hassulta juhannuksena lähteä viemättä mitään... Mutta sille yhdelle tädille pitäisi kyllä viedä kun häntä ei välttämättä enää myöhemmin näe... Joten ehkä saman tien kaikille?

Alkuperäinen kirjoittaja pa:

Öö... Tähän tuli hieman väärä nikki... :xmas: (vaikka paikkansa tuokin pitää...)

Yhteistyössä