Viettääkö kukaan aattoa sekä omien että miehen vanhempien kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "moi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"moi"

Vieras
Siis yhtä aikaa? Miten se sujuu ja miksi niin teette? Kenen luona olette?

Me ollaan meillä, koska en halua muualle monen lapsen kanssa mennä. Molempien vanhemmat on kutsuttu, koska heillä kummallakaan ei ole muuta paikkaa missä joulunsa viettää, paitsi kotonaan. Mun äiti kovasti jännittää anoppiani ja se ilmenee pienoisena töykeytenä, mutta yritetään kestää.

Meillä tulee molempien vanhemmat ja sisarukset meille. Meillä on lähisuvun ainoa lapsi emmekä halunneet viettää joulua poissa kotoa vaan päätettiin olla meillä oikein "sukujuhlan" merkeissä. Saas nähdä miten menee kun tällaista ei ole aiemmin ollutkaan. Hyvin kai.

Olenkin aloittanu ketjun tästä asiasta, tosin eri kantilta. Meillä on noin 8 joulua ollut miehen vanhemmat ja isäni, liki aina samaan aikaan. Mukavasti on mennyt, samalla kyydillä ovat tulleet. Meillä myös enemmän tilaa, asutaan maalla ja lapsia ei tarvinnut kuskailla (eikä lahjasäkkejä). Nyt on tulossa erilainen joulu, kun miehen vanhemmat päättäneet etteivät tulekaan tänä vuonna =(

Tuo ei onnistuisi meillä. Minun vanhempani eivät pidä mieheni vanhemmista. Teemme tänä jouluna niin, että käymme viemässä joululahjat vanhemmilleni aatonaattona (syömme tuolla jouluaterian) ja siitä jatkamme joulunviettoon miehen vanhempien luo.

Meillä toimitaan joka joulu noin (kaikki tulevat meille), ei ole ollut ongelmia. Aikuiset ihmiset kyllä pärjäävät toistensa kanssa vaikka eivät muuten ylimpiä ystäviä olisikaan...

Meillä ainakin tällä hetkellä... Viime vuonna miehen vanhemmat oli kyläilemässä aattona mun vanhemmilla ja tänä vuonna taas mun vanhemmat tulee kyläilemään miehen vanhemmille.

Ehkä joku vuos voitaisiin lähteä porukalla johonkin Lappiin esim. Tai voisin tietty kutsua kaikki meillekin, mut en ole niin innostunut laittamaan joulua kuin äitini ja anoppini :D

Hyvin on sujunut, mutta molempien vanhemmat kyllä on tavanneet toisiaan muutenkin kuin jouluisin.

Meilläkin mun vanhemmat tulee meille jo syömään ja miehen puoli tulee vasta joulupukin aikana. Tämän jälkeen koko porukka juo kahvit ja istuskellaan. Tottakai tämä sujuu.

Meillä ihan lasten ja omien syntymäpäivien aikanakin on molempien vanhemmat saman katon alla. Sekä muutenkin etenkin kesällä yhdessä tavataan.

Meille on tullut, joka joulu anoppi ja appi, omat vanhemmat, veljeni puolisoineen sekä vaihtelevasti isäni veli perheineen tai äitini sisko. Ihan mukavasti on mennyt, en muista kyllä olisinko koskaan viettänyt joulua niin, että paikalla on vain ydinperhe.

Muutama joulu on mennyt miehen veljen luona ja anoppi ollut siellä aina, mun äitikin pari vuotta sitten

Nyt äiti on ollu pari vuotta yksin aattona joten nyt mä päätin että

Mä kutsuin meidän perheen (2+1) meidän äidille;)) ja miehen äiti tulee sinne myös.

[QUOTE="vieras";27729685]Meille on tullut, joka joulu anoppi ja appi, omat vanhemmat, veljeni puolisoineen sekä vaihtelevasti isäni veli perheineen tai äitini sisko. Ihan mukavasti on mennyt, en muista kyllä olisinko koskaan viettänyt joulua niin, että paikalla on vain ydinperhe.[/QUOTE] En ole myöskään koskaan ollut vain ydinperheenä, sen jälkeen kun itselle tuli lapsia. Nyt on totuttelemista ettei appivanhemmat tulekaan. oma isäni näillä näkymin tulossa kyllä.

Ollaan vietetty monta joulua sillain että molempien vanhemmat ja minun veljet perheineen (mieheni on ainoa lapsi) ovat paikalla. Kerran tais olla minun vanhemmat, miehen vanhemmat, veljen puolison vanhemmat, tätini ja serkkuni perheineen, eikä mitään ongelmaa. :D Olihan vilskettä ja vilinää, mutta silti ihanaa kun kaikki oli paikalla. Tänä jouluna meille tulee vanhempani ja mieheni vanhemmat ja minun veljeni perheineen.

Yhteistyössä