Viettääkö kaikki pääsiäistä juhlana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Meillä ei oo mikään erityinen juhla, ainoastaan pääsiäismunia hankin ja mämmiä yhden laatikon. Muuten syödään ihan tavisruokaa. Itse asiassa oon just nyt niin laiskalla tuulella, että laitoin lapsille nuudeleita ruuaksi. Siis pelkkiä nuudeleita. Hyvää tuntuu olevan, kun napaansa niitä vetävät. Itse en oo syöny kun puuroa aamulla ja äsken leivän. Mies ei oo kotona, niin ei jaksa laittaa mitään parempaa ruokaa. Normisti meillä yleensä on jotain lihaa + kasviksia, sekä joku lisuke esim. peruna tai pasta.

Ei oo virvottukaan/trulliteltu. Eikä kyllä kukaan muukaan oo, kun ovella ei oo käyny kukaan. Ei pääsiäinen oo oikein koskaan miltään juhlalta tuntunut, lähinnä on aika pitkäveteistä aikaa kun mikään paikka ei oo auki ja on paljon extravapaita..

Onko täällä muita samanmoisia vai juhlitteko kaikki pääsiäistä?

Ei mekään varsinaisesti juhlita, mutta esim vanhempieni kanssa syödään kerran heillä ja kerran meillä aina pääsiäisenä jotain sesonkiin kuuluvaa.. Tänään tulee ystäviä istumaan iltaa ja heille ajattelin tarjota jotain hyvää iltapalaa ja viiniä :)
Tulppaaneja ja pajunoksia on maljakoissa ja muutama koristemuna hyllyllä+rairuohot. Lapset saavat huomenna etsiä suklaamunia, jotka kukko on tuonut.
Hyvää pääsiäistä kaikille vaan :)

Yhteistyössä