Viesti Tampereelta kahdelle palstalaiselle

Mut nyt sivallan @Latimeria :a.

Eikö ookin tuo vapaa-ajattelijoiden liiton pomo kärsineen näköinen? Tuijottaa niin kuin ois viimekin viikonloppu tullu taas vietettyä Siperian vankileirillä ja sama on syyslomalla edessä.
Piispa jopa hymyilee leppoisan rauhaisasti.
Mä en muuten oo liittynyt noihin porukoihin ollenkaan, en tiedä kyseistä tyyppiä. Jossain sopivassa realistien FB -ryhmässä kylläkin oon.😉

Kyseinen kaveri ei sopisi ihan jokaiseen ammattiin, ainakaan palvelualalle…
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Skippasin Echon viestit yli. Ilmeisesti hän taas veti herneen nenäänsä.
Työnantajansa ehkä joskus sotkeutuu tälle palstalle ja haroo tukkaansa.
Ei ihmisen elämässä ole tarkoitus tulla mallioppilaaksi.
Olen vain joutunut luottamaan kylmään järkeen kuten videon piispa ja ateisti.
Kaikki me täältä joskus lähdetään ennemmin tai myöhemmin.
Olen kerran käynyt 1990-luvulla Lapissa ja se riittää minulle.
Juttelin Lapissa paljon ihmisten kanssa. Nykyään en välitä lörpöttelystä.
Join äsken "kirkkokahvit" sunnuntaina leipomieni pullien kera.
Olen sovussa itseni kanssa enkä enää pohdi syviä teologisia kysymyksiä.
Vaiti-kirja on luettu. Minun kirjan nimi voisi olla "Turpa tukkoon netissä".
 
vierailija
Minun kirjan nimi voisi olla "Turpa tukkoon netissä".
Niin voisi, harmi ettet noudata kirjasi ohjetta itse. Ihan turhaan haukuit Echoa ja raukkis veetuilee ensiksi muille ja sitten skippaa vastaukset. Skippailu ei sun huonoa käytöstä poista mihinkään, joten turhaan puolustelet itseäsi ja selittelet. Niinkuin Echo sanoi niin täällä tappelee asiat, ei ihmiset. Sinä sensijaan yrität tuottaa eripuraa ihmisten väleille ja saada muut Echoa vastaan. EIkö edes hävetä?
 
vierailija
Niin tyypillistä suvakeille että ei kuunnella muiden mielipiteitä, ainoastaan omia. Sormet korvissa huudetaan lalalaa, en kuuntele, lällällää. Ja sit kuitenkin kutsutaan itseä suvaitsevaiseksi :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija

QUOTE="Echo, post: 33902691, member: 39541"]
Sitä ei tiedä edes tiedemiehetkään että miks tulee monille niin voimakkaita rokoteoireita. Pandemrixissä tajuttiin vasta jälkikäteen että ongelmia tuli sen rokotteen kuljetusaineesta, adjuvantista.
[/QUOTE]
Ei tarvi olla tiedemies kun tietää miksi tehohoidossa voi kuolla.
 
vierailija
Niin voisi, harmi ettet noudata kirjasi ohjetta itse. Ihan turhaan haukuit Echoa ja raukkis veetuilee ensiksi muille ja sitten skippaa vastaukset. Skippailu ei sun huonoa käytöstä poista mihinkään, joten turhaan puolustelet itseäsi ja selittelet. Niinkuin Echo sanoi niin täällä tappelee asiat, ei ihmiset. Sinä sensijaan yrität tuottaa eripuraa ihmisten väleille ja saada muut Echoa vastaan. EIkö edes hävetä?
Ei hävetä tippaakaan. Olette ilmeisesti vuosia kirjoitelleet tällä palstalla.
Korona on teidön järjelle liian vaikea asia käsittää. Myöntäkää pois.
Echon höpinät tilastoista eivät vakuuta.
Menkää kuskaamaan koronapotilaita sairaaloista toiseen. Vakihenkilökunta ei enää jaksa. Pitää jaksaa töissä seuraavanakin päivänä sanoi teho-osaston naislääkäri.
 
vierailija
Ei hävetä tippaakaan. Olette ilmeisesti vuosia kirjoitelleet tällä palstalla.
Korona on teidön järjelle liian vaikea asia käsittää. Myöntäkää pois.
Echon höpinät tilastoista eivät vakuuta.
Menkää kuskaamaan koronapotilaita sairaaloista toiseen. Vakihenkilökunta ei enää jaksa. Pitää jaksaa töissä seuraavanakin päivänä sanoi teho-osaston naislääkäri.
Mitä sä koronan tähän vedät, minä puhuin sun tavasta olla inhottava Echolle ja kyllä, täällä moni on kirjoitellut toisilleen jo vuosia ja toiset ovat tavanneetkin toisiaan irl. Mitä sitten? Silläkään asialla ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa kuinka sinä kirjoitat täällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Ei hävetä tippaakaan. Olette ilmeisesti vuosia kirjoitelleet tällä palstalla.
Korona on teidön järjelle liian vaikea asia käsittää. Myöntäkää pois.
Echon höpinät tilastoista eivät vakuuta.
Menkää kuskaamaan koronapotilaita sairaaloista toiseen. Vakihenkilökunta ei enää jaksa. Pitää jaksaa töissä seuraavanakin päivänä sanoi teho-osaston naislääkäri.
Tätä nämä tollot eivät tajua. Mulla on sukulaisia sairaalassa töissä ja tiedän, miten raskasta heillä on ollut tänä aikana .
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja Echo
Tätä nämä tollot eivät tajua. Mulla on sukulaisia sairaalassa töissä ja tiedän, miten raskasta heillä on ollut tänä aikana .
Koettakaa piikkifanit nyt ymmärtää, ettei me mustat kriittiset rampata kuppiloissa tai urheilukisoissa tai konserteissa vieri vieressä kuin sillit suolassa jne.

Teikäläiset passilliset täytti riemusta kiljuen kaikki kuppilat ja pöpöaerosolit täytti ilmatilan, katsotaan kuinka tilanne räjähtää käsiin muutaman viikon kuluttua? Varmaan unohdetaan sanoa, että passilliset saivat massatartunnan toisilta passillisilta :confused:

Me ollaan esimerkillisiä ja vastuumme tuntevia kansalaisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Mitä sä koronan tähän vedät, minä puhuin sun tavasta olla inhottava Echolle ja kyllä, täällä moni on kirjoitellut toisilleen jo vuosia ja toiset ovat tavanneetkin toisiaan irl. Mitä sitten? Silläkään asialla ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa kuinka sinä kirjoitat täällä.
Seura tekee kaltaisekseen.
Porukassa tyhmyys tiivistyy.
Eikö nettikeskustelun ole tarkoitus katsoa asioita uudelta kantilta?
Echo tukkii koko tämän palstan.
Hän on välistä hyvin sekava teksteissään.
En enää lue hänen tuotoksia.
 
vierailija
Seura tekee kaltaisekseen.
Porukassa tyhmyys tiivistyy.
Eikö nettikeskustelun ole tarkoitus katsoa asioita uudelta kantilta?
Echo tukkii koko tämän palstan.
Hän on välistä hyvin sekava teksteissään.
En enää lue hänen tuotoksia.
Hyvä ettet lue, lakkaat samalla kiusaamasta häntä. Niin ja jos vertaa sinun ja hänen viestejä niin sun viestit sekavia on, eivät hänen.
 
vierailija
Niin voisi, harmi ettet noudata kirjasi ohjetta itse. Ihan turhaan haukuit Echoa ja raukkis veetuilee ensiksi muille ja sitten skippaa vastaukset. Skippailu ei sun huonoa käytöstä poista mihinkään, joten turhaan puolustelet itseäsi ja selittelet. Niinkuin Echo sanoi niin täällä tappelee asiat, ei ihmiset. Sinä sensijaan yrität tuottaa eripuraa ihmisten väleille ja saada muut Echoa vastaan. EIkö edes hävetä?
Echo on tämän palstan järkityyppejä. Että sinä se tässä olet veemäinen nimittelijä.
Vieläkö "sä" jaksat kulkee ellun ja echon perässä haukkumassa niitä, joita ne on haukkuneet. Mitä täs on neljäs vuoosi menossa? :) Mihin jäi nyyhkytarinat siitä, kuinka ellu on kärsiny ihan kauheesti ja kuinka nää on nähneet toisensa tosielämässä ja käyneet kerran tapaamassa jossain lähiräkälässä. :D
 

Yhteistyössä