"vieroitusoireet" kahvin juonnin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Kuinka kauan voi kestää sen jälkeen kun on lopettanut kavin juonnin? Mulla on näitä päänsärkyjä jatkunu ainakin rv 5 asti, jolloin jouduin vähentämään kahvin juontia ja ihan pian lopettamaan kokonaan, kun oksennus lensi. Pää on ollut kipeä lähestulkoon joka päivä. Nyt on jo rv 15+4. Toissa päivänä koitin juoda kahvia, eikä enää oksettanut... päänsäryt loppui siihen kun aloin taas kahvia juomaan. Voiko tuo vaikuttaa kymmenen viikkoa, ylikin :o Luulis että kahvittomuuteen tottuis äkkiempää :/ Oonko mä kärsiny näin kauan aivan turhaan |O

Mulla kestää muutaman päivän. Mutta raskaushormonit voi lisätä migreeniä, jos siihen on taipumusta.
Mutta miksi kärsisit, jos kahvin juominen lopettaa päänsäryn, eikä oksentaakaan enää tarvitse? Juo, mutta kohtuudella, niin siitä ei ole mitään haittaa!

Ei kai kofeiinivierotusoireiden pitäisi viikkoa kauempaa jatkua. Mulla muuten särki ihan julmetusti pää just johonkin viikolle 16 saakka. Mikään sallittu särkylääke ei auttanut siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mulla kestää muutaman päivän. Mutta raskaushormonit voi lisätä migreeniä, jos siihen on taipumusta.
Mutta miksi kärsisit, jos kahvin juominen lopettaa päänsäryn, eikä oksentaakaan enää tarvitse? Juo, mutta kohtuudella, niin siitä ei ole mitään haittaa!

Mä en juonu, kun en pystyny, tuli niin paha olo. Koko tämän välin on särkeny päätä. Nyt mä sitte taas alotin juomaan ja säryt loppui... onneksi :) Jos olisin tämän tienny, niin olisin vaikka väkisin juonu sitä kahvia :headwall:

Jos en ole raskaana ja lopetan vapaaehtoisesti kahvin juonnin, niin PÄÄNSÄRKY on kamala... :x

Mutta raskaana ollessa ei ole kahvi vaan maistunut, eikä kumma kyllä ole päätäkään särkenyt... :o

Ja siis minä juon oikeesti LITRAKAUPALLA KAHVIA...
c075.gif

Ei sekuntiakaan ole minulla kestänyt... Join vähintään 8 kuppia päivässä, kunnes eräänä päivänä en juonut yhtään...

Sama tupakan kanssa: ensin meni toista askia punaista Norttia ja lopetin kerta heitolla. Adhd-ihmiset pystyvät kuulemma lopettamaan amfetamiinin käytönkin samalla tavalla. Outoa... mitään vieroitusoireita en ole kokenut, vaikka tilastojen mukaan olen helppo uhri koukuttumaan...

Jos kahvi ei maistu, mutta kofeiinia kaipaa, voi koittaa matea. Se menee minullakin, kahvi ei.

Päänsärky ja korvien vinkuminen oli mulla. Join n. 10 kuppia päivässä kunnes se alkoi maistuu p...ltä. Vähensin 4 kuppiin ja päätä alko särkeen ja korvat soi monta viikkoa. Kaduin jo koko terveellisemmän elon aloittamista ku olo huononi niin pahasti. Nyt olen jäänyt tuohon 4-5 kuppiin päivä ja ylittää en sitä aoi enää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vieroitusoireet ovat psyykkisiä. ite lopetin kahvinjuonnon tosta vaan, ei mitään oireita, vaikka oli 33 vuotta juonu joka pv.

Ai. Minullako ei psyykeä sitten ole? :D

Ja ei pidä täysin paikkaansa, vieroitusoireita on olemassa fyysisellä tasolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vieroitusoireet ovat psyykkisiä. ite lopetin kahvinjuonnon tosta vaan, ei mitään oireita, vaikka oli 33 vuotta juonu joka pv.

Kahvinjuontia oli takana n 25v ja usko pois se päänsärky ja korvien vinkuminen ei ollu psyykkistä. Parani ku join vähän aikaa enemmän kahvia ja laukoin akupunktiossa talven. Kaikki reagoi tavallaan, ole onnellinen jos et saanut oireita.

Yhteistyössä