vierasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kata

Vieras
Tapasin jokin aika sitten miehen,joka myös on varattu, sen kummenpaa sielunveljeyttä emme toisiamme kohtaan tunne mutta kumpikin halusimme sexiä. Minulla on sekin puoli kotona kunnossa, parisuhde toimii kaikinpuolin, en luopuisi avioliitostani mutta vierasta tekee mieli..eli pikku piristys on tervetullut.

Kerran harrastimmekin sexiä,hyvältä tuntui. Sen kaiken jälkeen tuli paha mieli, mitä oli kumppaniaan kohtaan tehnyt vaikka tunteita ei pelissä ollut eikä ole edelleenkään. Uutta tapaamista saman merkeissä olemme suunnitelleet, tapaamme heti kun se on mahdollista.

Onko samanlaisessa tilaanteessa olevia, miten olette saaneet sen pysymään salassa, eikö tee mieli kertoa kumpanille yms...???

Voi kata parka.Ymmarran tunteesi ja sen miksi teit minka teit. Toivoisin kuitenkin etta menisit itseesi ja miettisit mika on elamassa tarkeinta.Tein saman virheen itse vuosia sitten ja se tuhosi suhteemme tultuaan ilmi.ikuisesti et sita voi pitaa salassa ja tassa patee se etta kun annat pirulle pikkusormen niin se vie koko kaden.Tiedan edelleenkin etta ruoho on monen mielesta vihreampaa aidan takana mutta ei koskaanaa minun mielesta.Olen uudessa suhteessa ja en ikina enaa leikkisi tulella kuten joskus tein.opin kerasta.

Samaa olen ajatellut, ettei pysy salassa ikuisesti. Kumpa pystyisin pitämään haluni kurissa, se on ainoa oikea vaihtoehto ! Jatkuiko suhteesi vieraaseen kauan ?? Kerroitko itse erheestäsi kumppanillesi vai kuinka jäit kiinni ??

Yhteistyössä