Vieraita Gambiasta - mitä leipoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Meille tulee huomenna vieraita kaukaa ja ne viipyvät meillä yhden yön. Ruokaa olen ajatellut tehdä ja se on jo päätettynä mutta mitä leipoisin heille? Kaapista löytyy perustarvikkeet...

Muumipeikon juhannusruno

MUUMIPEIKON
JUHANNUSRUNO

Pään painan ruohikolle
ja oion jalkojain.
En jaksa pohdiskella,
mä tahdon olla vain.

Sen viisaammat voi tehdä,
mä päivän kultaan jään.
Mä tunnen kaikki tuoksut
ja luonnon loiston nään.

Voi leikitellä mielikseen,
voi ottaa jättää paikoilleen
tai olla niin kuin luonnostaan
ja maata vaan.

Mä peikko siihen uskoon jään,
on maailmaa tää minkä nyt mä nään.

-Tove Jansson

Hyvää, rauhallista ja mukavaa juhannusta kaikille!

[QUOTE="aloittaja";26527777]Teen Ghanalaista ruokaa :D hahahahah (joo vähän hämmentävää)[/QUOTE]

mikäs siinä, varmasti uppoaa gambialaisille hyvin :D ghanalainen ruoka on hyvää :p

[QUOTE="aloittaja";26527777]Teen Ghanalaista ruokaa :D hahahahah (joo vähän hämmentävää)[/QUOTE]

MIks vitussa? Jos ite menisit syömään Gambiaan niin haluaisitko että sulle tarjottais suomalaista ruokaa?

Minä tarjosin ulkomaan eläville poronkäristystä ja muusia, jälläriksi leipäjuustoa ja lakkahilloa. Leivonnaisiksi tekisin juurkin suomalaista pullaa, piirakkaa ja vaniljajäätelöä, joka on todella hyvää.

[QUOTE="vieras";26527922]MIks vitussa? Jos ite menisit syömään Gambiaan niin haluaisitko että sulle tarjottais suomalaista ruokaa?[/QUOTE]

Tai tässä tapauksessa norjalainen ruoka olisi parempi vertauskuva. Hiukka hämmentävää minustakin.

Yhteistyössä