Viemisiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Mitäs itse haluaisit saada vierailta kun tulevat kylään, menemme rapujuhlia viettämään ja emäntä laittaa pöydän koreaksi alkuruokia ja jälkiruokia myöten ja leipookin kahvipöytäänkin jotakin.. Ja koristelee tietysti kaiken teemaan sopivaksi ja isäntä avaa baarikaappinsa.. että nyt lyö kyllä tyhjää että mitä viedään mukana? Kukkiako? Vai joku tupaantuliaistyyppinen lahja kun ovat muuttaneet uuteen kotiin, käytiin siellä tosin jo, mutta silloin juhlittiin kummitytön nimppareita ja vein lahjan vaan kummitytölle.

Miten ois joku lyhty kynttilän kera? kukat ja viinipullo vois olla kans ok. riippuu niin ihmisestä. Mä olen tuttavaperheelle vieny aina jotain uutta kivaa puutarhaan ku tiedän heidän maun ja innostuksen puutarhan laittoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Mä veisin jonkun putelin, viiniä vaikkapa tai sitten jos tiiän vähänkin heidän "makuaa", jotain sisustusjuttua.

Voiskohan uuteen kotiin viedä syksyisen oloisen ovikoristeen.. itse vaihdan aina vuodenaikojen mukaan ovikoristeita ja niitä kun saa nykyään vaikka millaisia niin aivan hullaantuneena ostelisin niitä..

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Mä veisin jonkun putelin, viiniä vaikkapa tai sitten jos tiiän vähänkin heidän "makuaa", jotain sisustusjuttua.

Voiskohan uuteen kotiin viedä syksyisen oloisen ovikoristeen.. itse vaihdan aina vuodenaikojen mukaan ovikoristeita ja niitä kun saa nykyään vaikka millaisia niin aivan hullaantuneena ostelisin niitä..
Hyvä idea, itse ainakin tykkäisin!

Yhteistyössä