Se että kun pitäis olla hyvin ei olekkaan hyvin vaan kaikki on vielä vaikeampaa :headwall: |OAlkuperäinen kirjoittaja monitoimityökalu:Kyllä!
Mikä nyt niin v*tuttaa?
Kehtaa vaan :attn:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:mä kirjoittaisin jotain mutta en näin mustana viitsi,uskalla, kehtaa tai jotain.
Kirjoita vaan ja kuvittele että olet harmaanaAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:mä kirjoittaisin jotain mutta en näin mustana viitsi,uskalla, kehtaa tai jotain.
Rohkeasti mvaan. Tuskin tulet erottumaan joukosta kovin pahasti, vaikka sanoisit mitä.Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:mä kirjoittaisin jotain mutta en näin mustana viitsi,uskalla, kehtaa tai jotain.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Se että kun pitäis olla hyvin ei olekkaan hyvin vaan kaikki on vielä vaikeampaa :headwall: |O
laitoin sulle yv:täAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Rohkeasti mvaan. Tuskin tulet erottumaan joukosta kovin pahasti, vaikka sanoisit mitä.Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:mä kirjoittaisin jotain mutta en näin mustana viitsi,uskalla, kehtaa tai jotain.