Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:hiljaista palstalla tähän aikaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:hiljaista palstalla tähän aikaan![]()
Joo ei näy pahemmin porukkaa ja me ollaan sit vissiin outoja ku täällä kukutaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:hiljaista palstalla tähän aikaan![]()
Joo ei näy pahemmin porukkaa ja me ollaan sit vissiin outoja ku täällä kukutaan.![]()
Mä tiedän olevani outo B)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tottakai oon outo, en kai mä muuten täällä kirjottelis :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tottakai oon outo, en kai mä muuten täällä kirjottelis :xmas:
Täs yks päivä mun mies sano että kyllä jotku miehet on sekasi jos kaksplus palstalle kirjottelee.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Kärsäpärstäinen: Oot joku "vanha nikki" mut kuka? Eli siis entiseltä nikiltäs?
Ku en muista nähneeni nikkiäs aiemmin?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Kärsäpärstäinen: Oot joku "vanha nikki" mut kuka? Eli siis entiseltä nikiltäs?
Ku en muista nähneeni nikkiäs aiemmin?
on tämä ollut jo vaikka kuinka pitkäänNorsupäästäinen olin ennen