Vieläkö Bamsen vaatteista maksetaan hyvin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

apsis

Aktiivinen jäsen
20.04.2008
2 799
0
36
Ois akuutti rahan tarve ja aattelin et mitä sitä myis, et parikymppiä ees tienais.
Tuli mieleen et vielkö bamsen vaatteet on haluttua tavaraa? Jos kaivelis tytön lähinnä viime vuoden 80cm bamse vaatteita kellarista ja koittas ne myydä. Kannattasko ne myydä pienenä pakettina vai erikseen? Ja mikä ois nopein tapa ne myydä?
:ashamed: tai mikä nyt ois sellanen artikkeli joka myis? vaatteista; retroja ei oo ja eikä taida uusretrojakaan löytyä...

Kyllä Bamsen vaatteet menee mielestäni ihan hyvällä hinnalla huutiksessa, jos ovat hyväkuntoisia.
Meillä esim. puhelimet, DVD:t ja cd:t tehny hyvin kauppansa.
Tosin kesää kohti huutis hiljeni ainakin viime vuonna B)

no kunto on lähes kaikissa ihan uudenveroinen,ku yhel tytöl ollu ja niin vähän aikaa ehti käyttää ku noi bamset on normaalia pienempää kokoa... kaikkee snoopya ja nalle puhia, minniä, hello kittya ja kaikkee löytys, ku ehtis alkaa käymään kellarin vaatelaatikot läpi ja kuvaan kaikki...
Huutis vaan on niin hidas tavallaan,ku ei mitään parin päivän huutoa viitis sit laittaa... ja sit se et kannattasko paketti vai yksitellen.. niin huutis varmaan hiljenee,ku torikirpparit alkaa kesäsin.
argh.. puhelimia,dvd:tä ei meilt ylimääräsiä löydyä..

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Onko 86-92cm?????? Ostan heti. B)

86 saattaa olla jotain,mut enempi sit pienempää 74-80

ok. Mutta jos haluat niistä heti eroon, niin laita tänne Kaksplussan kirpparille ilmotus, jossa on kuvat. Menee aivan varmasti!

Jos on siistejä, ehjiä, tahrattomia niin hintapyynnöksi voit laittaa varmasti 3-6? /kpl. =)

Voishan sitä yrittää.. täytyypä alkaa katteleen ensin nuo "setit" mitkä ei oo kellarissa. Voishan sitä tosiaan pyytää ja jos ei mee ni sit laskee hintaa, tosiaan aika lailla on uudenveroisia suurin osa..

Mulla on vaik miten paljon tyttöjen bamsea, hello kittyä, snoopya ja nalle puhia...
pitäis laittaa huutikseen, mutta oon tässä miettinyt, että jos teen paketteja niin miten saan lisättyä ilmotukseen "isoja kuvia?"

No voithan laittaa osta heti hinnalla ja vaikka päivän tai kaksi aukioloaikaa. Laitat sen verran korkean hinnan kuin haluat/tarviit rahaa, muutamallakin vaatteella varmasti saa sen pari kymppiä jo.

Tai sitten tänne Kaksplussan kirppikselle, myös ostetaan palstalla on ollu ilmoituksia joissa etsitään tytölle Bamsea yms.

Huuto.netissä on paljon muitakin "pöljiä" kuin minä, jotka maksavat himoitsemistaan vaatteista vaikka mitä. Laita Bamset alhaisella lähtöhinnalla ja korotuksella sinne vain myyntiin vaatteen kahden paketteina. Uskon, että rahapulasi helpottaa kummasti sitä kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Mulla on vaik miten paljon tyttöjen bamsea, hello kittyä, snoopya ja nalle puhia...
pitäis laittaa huutikseen, mutta oon tässä miettinyt, että jos teen paketteja niin miten saan lisättyä ilmotukseen "isoja kuvia?"

Esim. www.aijaa.com on ilmainen palvelu, johon voit ladata kuvia koneeltasi ja liittää koodeilla vaikkapa huutikseen. Tosi helppo käyttää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:

Esim. www.aijaa.com on ilmainen palvelu, johon voit ladata kuvia koneeltasi ja liittää koodeilla vaikkapa huutikseen. Tosi helppo käyttää :)

sitä mä olenkin käyttänyt, mut en tajuu miten saan ne niinku lisättyä sinne sitte isona?
osaan antaa esim. osoitteen missä kuva on, mutta lisätä valmis iso kuva?

no mä tiedän että joillakin on varaa lahjoittaa vaatteensa eteenpäin ja itsekkin tekisin niin jos tulot ois vähän isommat tällähetkellä.
Mutta en näe kyllä mitään väärääkään siinnä myynnissä,kun tosiaan on niitä ihmisiä jotka esim.bamsesta tykkäävät ja siittä mielellään maksavatkin.
Ailakki; onko tosiaan pakko alkaa silittään? :ashamed: mä olen niin huono siinä et...

Yhteistyössä