Vieläkö pitää rakastaa tätä hellettä?

Nuo heittää sen kipsiseinästä läpi jos kokeilen.

Toinen huutaa ja potkii tuolla taasen ja toinen alkaa voihkia siihen malliin että sitä suorastaan ketuttaa taas herätä toisen kiukutteluun.

Aamulla meitä on nikkini veroista aikasta monta..... :/
 
Ei mun mielestä pidä..siks kai aikamoinen joukko meitä suomalaisia masentuuki kevään kynnyksellä kun edessä se "pakko olla iloinen ja virkeä kun on KESÄ"-meininki.. itse kyllä tykkään-en viikkotolkkujakestävästähelteestä-mutta lämpimästä kyllä =) Toiv.saatte nukuttua edes vähän...kauniita ja viilentäviä unia sinne!!!
 
kuumaverinen tyyppi täällä
En rakasta. Auringonpaiste on ihana asia ja lämmin ilmakin, mutta tämä menee liiallisuuksiin. Kesä on ihanaa aikaa, mut kun olen niin lämminverinen, että hikoilen aina kylmimmilläkin pakkasilla (esim. normaali kävelyvauhdilla tehdyllä lenkillä).

Lapsi on samanlainen. Tänäänkin siltä oli veto pois koko päivän, vaikka joi ihan kunnolla vettä ja mehuja. Ei jaksanut oikein tehdä mitään, kun koko ajan oli niin turkasen kuuma... Sitten kiehnätään äidin kyljessä kiinni ja mun on entistä tukalampi olla. Ärh.
 
Minä en ainakaan nauti ja rakasta tätä lämpöä.. EN koskaan aikaisemmin oli kärsinyt olostani niin paljoa kun nyt viimeisen viikon ajan. Kun lämmön lisäksi on viel kipeänä ja raskaana, paketti on valmis ja jostain olisin jo valmis luopumaan.

No jos vaikka ekaksi luopuis tästä saamarin flunssasta ja sit helteistä niin raskaudesta vois tulla nautittava. On tullut 4kg edestä turvotusta näillä helteillä, ei auta enää minkäänlainen juominen. Lisää vaan entisestään kun ennen on sentään auttanut. Lämmin laittaa viel yskittämään kahta kauheammin ja sit on paikat entistä kipeämmät.

Ensi viikolla on ainakin tätä helvettiä (anteeksi kielenkäyttöni :'( ) tiedossa!
 
oooo
Pitää! Just yöllä mietin miten tällainen ilma on omiaan minulle, kerrankin on lämmin varpaita myöten! Yöllä tulee nukuttua vähän huonosti mutta se on pieni hinta lämpimistä päivistä
 
vieras
musta on ihanaa :)

suomessa kuitenkaan ei kauheen kauan kesä kestä ja helteet..joten täytyy nauttia nyt.
joka päivä oon ottanu aurinkoa ja nautiskellu.
muksut ui ja pomppii trampoliinillä,illalla käy sitten hyvin nukkumaan vaikka onkin kuuma kun on touhunnu koko päivän ulkona.
 

Yhteistyössä