Taisit ymmärtää kysymyksen väärin.Vieläkö SDP fanittaa Puttea?
On siinä järkeä. Ensin haalitaan tänne tuhansia mamuja ja sitten valitetaan niistä. Haukutaan eliitti ja saadaan valtaa!#2 pysy puheenaiheessa.
Minulla ei ole harmainta aavistusta persujen ulkopolitiikasta. Sisäpolitiikassa ei ole koskaan ollut järjen hiventäkään.
Ai kääntyykö takki, pyörähtikö kellohame?En ole koskaan fanittanut.
Oletpa ovela. Minä en olisi itse aiemmin snaijannut persujen strategiaa.On siinä järkeä. Ensin haalitaan tänne tuhansia mamuja ja sitten valitetaan niistä. Haukutaan eliitti ja saadaan valtaa!
Ai kääntyykö takki, pyörähtikö kellohame?
Voi sentään kuinka sinä olet pihallaKohta se pääsee taas jatkokaudelle. Tuntuuko hyvältä?
Onkohan mummopikkarit vai stringit..Monta kertaa. Ehkä pikkaritkin?
Miten se kääntyy, jos mielipide ei muutu miksikään?Ai kääntyykö takki, pyörähtikö kellohame?
Sinä olet tyypillinen punikki, eli teet kaikkesi jotta suomalaisilla menisi entistä huonommin.Erdoĝan on hyvin samankaltainen kuin persut. Kansallismielinen, konservatiivinen ja ajaa 100% turkkilaisten etua eikä ulkomaalaisten.
Oma kansa ensin ajattelu on vahingollista..Sinä olet tyypillinen punikki, eli teet kaikkesi jotta suomalaisilla menisi entistä huonommin.
Kaikki tietää, mitä persut väittävät mielipiteekseensä.Miten se kääntyy, jos mielipide ei muutu miksikään?
Turkissa kurdit ovat samassa asemassa kuin mitä perus-Suomessa mamut, suomenruotsalaiset ja saamelaiset olisivat. Kansallismielisyyteen liittyy aina kiinteästi vähemmistöjen vastustaminen.Erdoĝan on hyvin samankaltainen kuin persut. Kansallismielinen, konservatiivinen ja ajaa 100% turkkilaisten etua eikä ulkomaalaisten.
Nyt on oilein.Turkissa kurdit ovat samassa asemassa kuin mitä vasemmistolaisessa Suomessa ovat suomalaiset. Vasemmistolaisuuteen liittyy aina kiinteästi enemmistön vastustaminen.
Ai no kiva kun kerroit mullekin mitä mieltä olen. Mutta miksi ihmeessä laitoit kysymyksen muotoon kun kerran tiedät paremmin?Kaikki tietää, mitä persut väittävät mielipiteekseensä.
Pahoitko mielesi, valkoinen lihaa syövä heteromies? Koveneeko nyt linnatuomiot vai karkoitetaanko porukkaa?Nyt on oilein.
Mitä mieltä itse olet, pitäisikö törkeisiin rikoksiin syyllistyneitä rangaista kovemmin ja vakaviin rikoksiin syyllistyneet mamut karkottaa, vai ovatko rikolliset sun erityisessä suojeluksessa?Pahoitko mielesi, valkoinen lihaa syövä heteromies? Koveneeko nyt linnatuomiot vai karkoitetaanko porukkaa?
Tutkimusten mukaan rangaistukset eivät auta mitään. Niissä maissa missä on käytössä kovat rangaistukset on paljon enemmän rikollisuutta kuin Suomessa.Mitä mieltä itse olet, pitäisikö törkeisiin rikoksiin syyllistyneitä rangaista kovemmin ja vakaviin rikoksiin syyllistyneet mamut karkottaa, vai ovatko rikolliset sun erityisessä suojeluksessa?
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat