vieläkö nukutatte makuupussissa +12 c?

• Viestiketjun aloittaja kulli
  • Ensimmäinen viesti
gssf
en tiedä meiän kylän lämpötilaa nyt kun ei ole mittaria.
Mutta varmaan liki tuon.
On makuupussissa, ja fleecepuvussa. Alla body ja sukkikset. Ei ainakaan eilen ollut yhtää hikinen mutta varmaan jos asteen pari nousee niin täytyy keksii muut varustukset...

riippuu mitä lapsella on päällä ja minkä ikäinen.
Mä laiton eilen meidän 4kk ikäisen ulos nukkuun kevyttoppapuvussa ja makuupussin sisään.
Jos oon ensin ulkoiltu liinassa oon laittanu talvihaalarin ja siinä sit nukkumaan enkä ole laittanu enään peittoa tai makuupussia. Kesällä oon nukuttanu lasta joko ohuella peitolla tai unipussissa. Ihan tilanteen mukaan (sää, muu pukeutuminen)

tuore äiti
Meiän 5-kuinen nukkuu vaunuissa auki olevassa makuupussissa (vaunukopan "peitto" päällä). Vaatteina on body+ohuet puuvillahousut,reiman ohut haalari ja villasukat+tumput,päässä ohut kypärä ja ohut vllamyssy. Mutta ei täällä ole ollut vielä kun +5 varjossa..

täällä
Suunilleen 10asteetta auringossa ja pojalla 1v3kk on päällä sisävaatteet ja ohut kypärämyssy, makuupussissa sisällä ja lampaankarva alla. Silti on hikinen pää aina kun herää päikkäreiltä. Eipä ole enää paljoa mistä vähentää, lampaankarva pitäs kai ottaa pois alta, mut sit vaunuhin kyl varmaan tuulee sisään raoista. Jalkapussi on tietysti, ettei tuule ihan suoraan ja vilustu jos hiki tulee.

Yhteistyössä