Vieläkö mun pitäs laihduttaa?

  • Viestiketjun aloittaja lihavako?
  • Ensimmäinen viesti
No sanoisin, että on itsestä kiinni pitääkö tuosta viel laihduttaa, jos tuntuu että vielä on ylimääräistä, niin sitten, mutta mielestäni et todellakaan ole lihava.

Oikeastaan mun mitat on täysin samat ja niin noh, muutaman kilon kun saisin pois niin tyytyväinen olisin.. :D
 
Mulla on just samat mitat ja 5kg haluaisin pois :/ Mutta koska en ole lihava nytkään ja tykkään hyvästä ruoasta ja herkuista, niin miks suotta itseään kiduttamaan. Ei nimittäin todellakaan ole helppoa näistä mitoista laihduttaa :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja pläski:
Suositus 150cm:lle on 45-56kg. Joten kyllä siinä vain on painoa yli suositusten
Samaa katsoin Painonvartijoiden sivuilta ja kauhistuin.
Mä olen 152cm ja olisin mielestäni liian laiha jos painaisin 45-49kg. Kamalaa että se on joku suositus.
Saat painaa 57kg ja olet vielä normaali. Alä huolehdi.
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Kai sen ihminen tietää itse onko liian lihava.
Ei muuten välttämättä tiedä. Joskus oma mieli vääristää peilikuvan. Kun mun mies katsoo mua, se näkee erittäin hoikan ihmisen. Kun mä katson peiliin, näen muutaman kilon poistettavaa siellä täällä. Ärsyttävää. :|

Mutta jos ap:lla on hieman järkevämpi pää kuin mulla ja hän on tyytyväinen painoonsa niin silloin kaikki on kunnossa. =) Ei tuossa painossa ylipainoa ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Kai sen ihminen tietää itse onko liian lihava.
Ei muuten välttämättä tiedä. Joskus oma mieli vääristää peilikuvan. Kun mun mies katsoo mua, se näkee erittäin hoikan ihmisen. Kun mä katson peiliin, näen muutaman kilon poistettavaa siellä täällä. Ärsyttävää. :|
Juurikin sama juttu.

 
Jos olet ihan aikuinen ihminen niin älä kuivakaksi enää itseäsi laihduta. Tuo näyttää todella sopusuhtaisalta ja hyvältä lukemalta. Toki tietysti yksillöllistä kuka missäkin painossa "rupsahtaa" :D
 

Yhteistyössä